Магистратура
Информатика

Информатика

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Осы білім беру бағдарламасының соңында магистранттар:
ON1. Информатика және информатиканы оқыту әдістерінің әртүрлі салаларын қалыптастыратын ғылыми білімдер жүйесінде білім беру мен интегративтік үдерістерді дамытудың инновациялық стратегиясын қолданады;
ON2. әртүрлі білім беру деңгейлерінде оқу үрдісін ұйымдастыру және енгізу үшін қазіргі заманғы техника мен технологияларды қолданады;
ON3. пәндердің білім мазмұнын жобалау, құзыреттілік негізде оқыту әдістерін, білім берудегі инновациялық технологияларды құрады;
ON4. оқу материалын меңгеруді жүйелеу және бақылау үшін ақпараттық технологияларды қолданады;
ON5. цифрлық білім беру ресурстарын құруға арналған оқу материалын жасау, тренингтер, тренажерлерді оқыту орталықтарын оқыту үшін сценарийлер жасайды;
ON6. Мультимедиялық және желілік технологиялар мүмкіндіктерін пайдалана отырып, білім беру қызметін ақпараттандырудың қазіргі заманғы құралдарын әзірлейді;
ON7. білімді ұсыну және өңдеуге арналған құралдармен, сондай-ақ қолданбалы зияткерлік жүйелермен жұмыс жасайды;
ON8. ұялы, ақылды технологияларды пайдалана отырып, білім беру саласындағы қолданбалы мәселелерді шешеді;
ON9. ақпаратты өңдеу, ортақ пайдалану, сақтау үшін бұлт технологиясының құралдары мен қызметтерін қолданады;
ON10. объектілі-бағдарлы, жүйелік және параллельді бағдарламалаудың заманауи әдістерін қолдана отырып, күрделіліктің түрлі деңгейлеріндегі бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлейді;
ON11. ғылыми мектептердің теориялық білімдерін біріктіруге, эксперименталды зерттеу жұмыстарын жүргізуге, ғылыми жарияланымдарды дайындауға, қоғамдық көпшілік алдында сөйлеуге және кәсіби қызметте қолдануына мүмкіндік береді.
ON12. әлеуметтік-құқықтық нормалар мен әртүрлі мәдени және конфессиялық дәстүрлерге төзімділікке негізделген әлеуметтік және этикалық құндылықтарды игеру, Қазақстан Республикасының көпұлтты және көп мәдениетті қоғамында және халықаралық аренадағы қарым-қатынас үшін тіл білімдерін пайдаланады.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Информатика
Мамандық шифры
7M01502
Факультеті
Ақпараттық технологиялар

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

Білім берудегі Smart және мобильді технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру контентін бірлесіп қалыптастырудың smart-технологияларын және интернет-сервистер мен ашық білім беру ресурстары негізінде ұжымдық (бірлескен) оқытуды пайдалану жолымен электрондық курс базасында пән бойынша оқу процесін жетілдіру қабілетін қалыптастыру; Android платформасы үлгісінде заманауи мобильді ОС туралы білімді қолдану.

Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: білім беруді басқару мен оқытуда ақпараттық технологияларды (АТ) пайдалану бағытын, оқытуда ат пайдалану әдістерін игеру. Пәннің негізгі міндеттері: білім беруді ақпараттандыру жағдайында әдістемелік сауатты ұйымдастыруға және оқу сабақтарын өткізуге дайындық; әр түрлі оқу және тәрбие қызметінде ат құралдарын қолданудың заманауи әдістері мен әдістерімен танысу.

Виртуалды білім беру жүйесін құру және оны қолдану
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқыту, жаттықтыру, ақпарат алмасу үдерістерін қарқындату, түрлі мақсаттағы объектілерді таныстыру үшін виртуалды әлеммен өзара іс-қимылды ұйымдастыруды игеру. Пәннің міндеттері: түрлі қосымшалар, негізгі ұғымдар, принциптер, қосымшаларды құруға арналған платформалар, бағдарламалық іске асыру ерекшеліктері үшін интерактивті 3D-графика негізінде VR/AR жүйелерінің мүмкіндіктерін зерттеуде теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жоғарғы деңгейлі тілдерінде программалау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: параллель бағдарламалау (ПБ) және объектіге бағытталған бағдарламалау (ОББ) саласында іргелі теориялық дайындықты қамтамасыз ету; параллельді есептеулердің формальды модельдерін; объектіге бағытталған талдау, жобалау және бағдарламалау принциптерін зерттеу; параллельді есептеулердің теориялық модельдері мен олардың практикалық іске асырылуы арасындағы өзара байланысты түсінуді қалыптастыру

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Информатиканы оқытудың қазіргі заманғы мәселелері
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Оқу пәнінің мақсаты-магистрді информатика және информатиканы оқыту әдістемесі саласындағы инновациялық және ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау, магистранттардың кәсіби құзыреттілігін дамыту, оның ішінде әр түрлі білім беру сатыларында информатика курсын игеру кезінде оқу қызметін ұйымдастыруда құралдарды, әдістерді, технологияларды тиімді және мағыналы пайдалану мүмкіндігі.

Робототехника негіздерін оқытудың теориясы мен тәжірибесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты робототехника негіздерін игеру және Lego Mindstorms NXT 2.0 жиынтығы негізінде оқу процесінде робототехникалық конструкторларды пайдалану үшін қажетті білімді, іскерлікті, Дағдылар мен құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Негізгі міндеттері: - механика, электроника және информатикаға негізделген робототехника негіздерімен таныстыру; - робототехниканы оқытудың негізгі әдістемелік шешімдерімен таныстыру.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Ақпараттық технологияларды қолдану арқылы білімді бағалаудың заманауи әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда оқыту нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары саласындағы жүйеленген білімді, іскерлікті, дағдыларды және олардың әртүрлі бейіндегі және деңгейдегі білім беру мекемелерінде инновациялық шығармашылық іске асыруға дайын білім беру саласы үшін бәсекеге қабілетті түлек даярлауға мүмкіндік беретін негізгі әдістерін қалыптастыру.

Әлемдік ақпараттық ресурстар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарды әлемдік ақпараттық ресурстардың негізгі ұғымдарымен таныстыру; ақпараттық ресурстарды әзірлеу, құру, тарату және пайдалану принциптері мен әдістеріне оқыту. Ақпараттық ресурстар нарығының ерекшеліктерін, ақпараттық ресурстардың әртүрлі кластарын құру және тарату жолдарын, қазіргі кезеңде оларды ұйымдастыру әдістерін, мәліметтерді өңдеу процестерін ұйымдастыру мәселелерін, ақпараттық ресурстарды қорғау әдістерін, ақпараттық құрылымын зерттеу.

Бұлтты технологиялардың негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: бұлтты есептеулердің заманауи технологияларын игеру. Пәннің міндеттері: - бұлтты шешімдерді әзірлеу тәсілдерін зерттеу; - жеке бұлтты сүйемелдеуді өрістету дағдыларын қалыптастыру; - Microsoft Azure платформасы үшін оқыту технологияларын меңгеру. - педагогикалық бағыттағы магистранттарды оқыту тәжірибесінде бұлтты есептеулердің заманауи технологияларын қолдануға үйрету.

Білім беру кеңістігіндегі интеграция мәдениеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Жаһандық білім беру кеңістігінің мәселелері әдістер, мақсат қою, білім беру мазмұны, терминология, категориялар мен стандарттардағы бірлікке негізделген өзара тығыз байланысты сандық және сапалық өзгерістерді қорытындылауда, сонымен бірге әлемдік білім беру қауымдастығының ұзақ тарихи, экономикалық және рухани қатар өмір сүруі мен өзара әрекеттесуінің нәтижесі күрделі, біркелкі емес, көп деңгейлі процесі ретінде қарастырылады.

Білім беру порталдарын дамыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ мұғалімдерде цифрлық білім беру порталдарды әзірлеу саласында арнайы АКТ-құзыреттілігін қалыптастыру. Бұл курстың негізін цифрлық оқыту құралдары, Білім беруді түрлендіретін технологиялар, түрлі білім беру платформалары, электронды оқытуға арналған онлайн-қосымшаларды әзірлеу: түрлері, функциялары және ең жақсы мысалдар, медиа сауаттылық және цифрлық технологияларды дамыту контекстіндегі ақпараттық сауаттылық.

Білім берудегі Smart және мобильді технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру контентін бірлесіп қалыптастырудың smart-технологияларын және интернет-сервистер мен ашық білім беру ресурстары негізінде ұжымдық (бірлескен) оқытуды пайдалану жолымен электрондық курс базасында пән бойынша оқу процесін жетілдіру қабілетін қалыптастыру; Android платформасы үлгісінде заманауи мобильді ОС туралы білімді қолдану.

Білім берудегі аддитивті технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарды шығармашылық мәселелерді талдау және практикалық оқыту арқылы инновациялық ойлауын қалыптастыру, бәсекеге қабылетті, инновациялық технологияларға бейімдеу. Оқыту нәтижелері: ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, оларды ғылым мен білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде қолдану, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті.

Виртуалды білім беру жүйесін құру және оны қолдану
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әртүрлі мақсаттағы объектілерді оқыту, оқыту, ақпарат алмасу, көрсету процестерін белсендіру үшін виртуалды әлеммен өзара әрекеттесуді ұйымдастыруды меңгеру. VR/AR жүйелерін енгізудің технологиялық аспектілері қарастырылады. Міндеттері: VR/AR жүйелері саласындағы білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру; әртүрлі қолданбалы қолданбаларға арналған интерактивті 3D графикасы негізіндегі мүмкіндіктерді, қосымшаларды құру платформаларын, бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу ерекшеліктерін зерттеу.

Жасанды интеллект жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттың кәсіби қызметінде заманауи зияткерлік жүйелерді жобалау мен пайдалануда теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән жасанды интеллектті қолдану саласында білім алуды қамтамасыз етеді, арнайы білім беруді жүйелендіруге және логикалық ойлауды дамытуға ықпал етеді.

Жоғарғы деңгейлі программалау тілдерінде программалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: параллель бағдарламалау (ПБ) және объектіге бағытталған бағдарламалау (ОББ) саласында іргелі теориялық дайындықты қамтамасыз ету; параллельді есептеулердің формальды модельдерін; объектіге бағытталған талдау, жобалау және бағдарламалау принциптерін зерттеу; параллельді есептеулердің теориялық модельдері мен олардың практикалық іске асырылуы арасындағы өзара байланысты түсінуді қалыптастыру

Информатика саласындағы инновациялық педагогикалық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттар инновациялық педагогикалық технологияларын және информатиканы оқыту үдерісіне белсенді және гибридтік оқытудың нысандары мен әдістерін енгізуді меңгереді. Қысқаша мазмұны: Педагогикалық инновация: мәні мен мақсаттары. Информатика курсындағы инновациялық педагогикалық технологиялар. Белсенді оқыту контексіндегі педагогикалық дизайн негіздері. Білім беру үрдісіндегі бейне технологиялар. Информатика білім беру курсын жаңғырту және жобалау.

Коммуникациядағы цифрлық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді меңгерудің мақсаты болашақ педагогтарда білім алушылармен, олардың ата-аналарымен оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша, кәсіби және ғылыми қызметке қатысты мәселелер бойынша отандық және шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде цифрлық технологияларды, оның ішінде әлеуметтік желілерді қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

Оқыту процесіне геймификация технологиясын енгізу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: электрондық оқытуды, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып геймификация және ойын технологияларын іске асыру кезінде магистранттардың кәсіби құзыреттерін жетілдіру Қысқаша мақмұны: электрондық оқыту, ҚБТ, геймификация және ойын технологияларын қолдана отырып іске асырылатын білім беру бағдарламасы бойынша сабақтарды жоспарлау және өткізу тәсілдерін білу; Негізгі ұғымдар: геймификация, сторителлинг, геймдизайн, ойын технологиялары

Робототехника негіздерін оқытудың теориясы мен тәжірибесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты робототехника негіздерін игеру және Lego Mindstorms NXT 2.0 жиынтығы негізінде оқу процесінде робототехникалық конструкторларды пайдалану үшін қажетті білімді, іскерлікті, Дағдылар мен құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Негізгі міндеттері: - механика, электроника және информатикаға негізделген робототехника негіздерімен таныстыру; - робототехниканы оқытудың негізгі әдістемелік шешімдерімен таныстыру.

Цифрлық білім беру ресурстарын жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ мұғалімдерде цифрлық білім беру ресурстарын жобалау саласында арнайы АКТ-құзыреттілігін қалыптастыру. Бұл курстың негізін цифрлық оқыту құралдары, Білім беруді түрлендіретін технологиялар, түрлі білім беру платформалары, электронды оқытуға арналған онлайн-қосымшаларды жобалау: түрлері, функциялары және ең жақсы мысалдар, медиа сауаттылық және цифрлық технологияларды дамыту контекстіндегі ақпараттық сауаттылық.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген