- Негізгі бет
- Магистратура
- Білім беру бағдарламалары
- Инклюзивті білім беру жағдайындағы заманауи технологиялар
Инклюзивті білім беру жағдайындағы заманауи технологиялар
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
1. Қазіргі тұлғаға бағытталған білім беру парадигмасын игеру негізінде инклюзивті білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздерін білуді көрсету.
2. Инклюзивті білім беру саласындағы Қазақстан мен әлем елдерінің білім беру саясатының негізгі қағидаттарын мемлекеттік құжаттар мен нормативтік актілер негізінде қолдану, стратегиялар мен құндылықтарды анықтау, инклюзивті білім берудегі инновациялар бойынша ұсыныстар әзірлеу;
3. Инклюзивті білім беру ортасында психологиялық-педагогикалық кеңес беруді ұйымдастыру; тұлғааралық (соның ішінде бала мен ата-ана) қатынастар саласында отбасылық және жеке кеңес беру дағдыларын пайдалану;
4. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке дамуы үшін инклюзивті білім беруде заманауи және инновациялық технологияларды шығармашылықпен қолдану;
5. Инклюзивті білім беру жағдайында түзету-дамыту және оңалту қызметінің инновациялық стратегияларын, әдістері мен технологияларын және әлеуметтік бейімделу әдістерін пайдалану;
6. Қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен теорияларды терең білу, ерекше қажеттіліктері бар адамдар мен олардың ата-аналарын кешенді медициналық-әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық және құқықтық қолдау қызметтерімен өзара әрекеттесуін ұйымдастыру негізінде инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтік-психологиялық интеграциялаудың бағдарламалық-әдіснамалық құралдарын әзірлеу;
7. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар адамдар үшін қолайлы білім беру-дамыту ортасын ұйымдастыру бойынша жұмысты жүзеге асыру;
8. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдармен жұмыс жасауда әлеуметтік бейімделу технологияларын және тұлғааралық қарым қатынас дағдыларын іске асыру;
9. Ерекше қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтік-психологиялық оңалту технологияларын олардың жеке-психологиялық ерекшеліктерін білу және білім беру қажеттіліктерін диагностикалау негізінде қолдану;
10. Инклюзивті білім берудің жаңа тұжырымдамаларын, үлгілерін, оларды Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіне енгізу стратегияларын әзірлеу және инклюзивті білім беру саласындағы халықаралық тәжірибені зерделеу негізінде психологиялық-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде өзін-өзі жетілдірудің өзіндік бағдарламасын құру.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген