Магистратура
Тарих және география

Тарих және география

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Тарихи-географиялық пәндерді оқытудың инновациялық білім беру әдістері мен технологияларын әзірлеу;
ON2 Саралап оқыту технологияларын, ГАЖ технологияларын; ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолдану;
ON3 Жоғары кәсіптік білім берудің білім беру бағдарламаларының мазмұнын жобалау;
ON4 Экологиялық білім беру бойынша, шағын жинақталған мектептерде оқыту әдістемесі бойынша оқу-әдістемелік материалдар әзірлеу;
ON 5 Білім беру ұйымдарында білім беру қызметіне сараптамалық бағалау жүргізу;
ON6 Тарихи карталарды жасау үшін тарихи-географиялық пәндердің әдістерін қолдану;
ON 7 Оқу үдерісіне өлкетану, тарихи география, көптілді білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу;
ON 8 Орталық Азияның киелі объектілері бойынша карталар, туристік бағдарламалар, экскурсиялық маршруттар дайындау;

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Тарих және география
Мамандық шифры
7M01602
Факультеті
Тарих

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Географияның теориялық және әдістемелік мәселелері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-география ғылымының мәнін түсіну, қазіргі әлемдік географияның жаңа бағыттарының жетістіктері мен шешілмеген міндеттерін бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс географияның мәні мен оның қазіргі құрылымы, география әдіснамасының негізгі принциптері мен тәсілдері, зерттеу әдістері жүйесі, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің географиялық аспектілерін аумақтық саралау заңдылықтары туралы көзқарастар эволюциясын ғылыми түсінудің негізін құрайды.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – болашақ маманның ғылыми-зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру, ғылым мен қоғамның дамуы жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік принциптерін зерделеу. Пән талдау әдістері мен тәсілдерін, ақпараттық ғылыми ресурстарды пайдалана отырып, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамытуға бағытталған.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Қазақстан Республикасының халықтар географиясы және еңбек ресурстары
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасының еңбек ресурстарының бөлінуін, олардың құрамы мен пайдалануындағы аймақтық айырмашылықтарды зерттеу. Пән өндіргіш күштердің таралуын талдау, демографиялық, миграциялық, этникалық процестердің, халықтың қоныс аудару процестерінің жалпы және аймақтық ерекшеліктерінің еңбек нарығына әсерін ашу бойынша бакалавриат дағдыларын дамытуға бағытталған.

Тарихи-географиялық зерттеулердегі ГАЖ
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ГАЖ бағдарламалары және онымен байланысты бағдарламалар аясында жұмыс істеу, географиялық ақпараттық жүйелерді ұйымдастырудың негізгі әдістемелік қағидалары, оларды география мен тарихта қолдану аясы, даму болашағы туралы ұғымдарды қалыптастыру, геоақпараттық технологиялардың жұмыс істеу және пайдалану әдістері туралы, ғылыми және техникалық мәселелерді шешудегі жалпы ойларды қалыптастыру.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Білім беру саласындағы коммуникациялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты білім беру процесінің коммуникативті мәнмәтінін түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс білім беру субъектілерінің оң өзара іс-қимылын түсінудің, білім беру қызметтерін таңдаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады; коммуникациялардың білім беру процесіне әсерін, жеке коммуникативтік ресурстарды, жаңа коммуникативтік технологияларды интеграциялауды, әлеуметтік коммуникациялар мен коммуникативтік практикаларды игеруді зерделеуге бағытталған.

Географияны оқытудағы инновациялық әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-студенттерді оқыту процесінде инновациялық әдістер мен әдістерді енгізу, дамыту және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы оқытушының алдыңғы қатарлы және заманауи инновациялық құралдарын, оқытудың инновациялық әдістерін, сараланған оқыту технологияларын, географиялық пәндерді оқу мен оқытуда ГАЖ технологияларын қолдануды түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды.

Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты күрделі құрылымдық кешен ретінде Қазақстан Республикасының табиғаты мен экономикасын талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді игеру табиғи-ресурстық әлеуетті бағалаудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеруге, адам әлеуетін бағалауды жүргізуге, ҚР салалық құрылымының ерекшеліктерін талдауға, экономикалық-географиялық дамудың өңірлік ерекшеліктерін зерттеуге, ҚР Сыртқы экономикалық байланыстарына талдау жүргізуге бағытталған.

Орталық Азия тарихи географиясы тұрғысынан
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Орталық Азияның тарихи географиясының негізгі аспектілерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән бірқатар маңызды түсініктерді игеру қабілетін қалыптастырады: тарихи үдерістің кеңістіктік, уақыттық және оқиғалық координаттары; Орталық Азияның территориялық номенклатурасы, физикалық-географиялық номенклатурасы, этникалық және демографиялық номенклатурасын талдау.

Орталық Азияның сакралды географиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Орталық Азияның сакралды орындарының аймақ халықтарының рухани және материалдық мәдениетіндегі орнын анықтау мақсатында аймақтың сакралды географиясының әр түрлі нысандарын сипаттау қабілетін, этнографиялық мәліметтерді интерпретциялау, ОА сакралды нысандары картасын жасау, сакралды орындарға саяхат жасау бағдарламасын құрастыру қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.

Тарихи географияны оқыту мен зерттеудің заманауи мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-тарихтың негізгі кезеңдерін, қазіргі тарихи географияны оқытудың институттарын, тәсілдерін, әдістері мен ерекшеліктерін талдау қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ тарихи география саласындағы зерттеу жұмыстарының әдістері мен дағдыларын, кеңістіктік ойлау дағдыларын және оны тарихи және жалпы гуманитарлық бейіндегі талдамалық жұмыстарда қолдана білу.

ХІХ ғ. Орталық Азияның картографиялық зерттеулері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Ресей империясының Орталық Азия территориясында жүргізген картографиялық жұмыстарын, Орталық Азияда тарихи-географиялық ақпараттың жинақталуы және картография дәстүрлерінің дамуын талдау қабілетін қалыптастыру.ХІХ ғасырдағы Орталық Азияның картографиялық зерттеулерінің қалыптасу тарихын, курс мәселесі бойынша тарихи және географиялық әдебиеттерді талдау.

Экскурсиялар жүргізу әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: туристік-экскурсиялық ұйымның кадрларын даярлау және қалыптастыру, экскурсияны сапалы әзірлеуге экскурсоводтарды дайындау, оны өткізудің әдістемесі мен техникасын игеру, экскурсияның мәнін, жіктелуін, дайындық кезеңдерін, оның барлық құрамдас бөліктерін түсіну.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген