Магистратура
Тарих және география

Тарих және география

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - педагогика ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Тарихи-географиялық пәндерді оқытудың инновациялық білім беру әдістері мен технологияларын әзірлеу;
ON2 Саралап оқыту технологияларын, ГАЖ технологияларын; ақпараттық және компьютерлік технологияларды қолдану;
ON3 Жоғары кәсіптік білім берудің білім беру бағдарламаларының мазмұнын жобалау;
ON4 Экологиялық білім беру бойынша, шағын жинақталған мектептерде оқыту әдістемесі бойынша оқу-әдістемелік материалдар әзірлеу;
ON 5 Білім беру ұйымдарында білім беру қызметіне сараптамалық бағалау жүргізу;
ON6 Тарихи карталарды жасау үшін тарихи-географиялық пәндердің әдістерін қолдану;
ON 7 Оқу үдерісіне өлкетану, тарихи география, көптілді білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу;
ON 8 Орталық Азияның киелі объектілері бойынша карталар, туристік бағдарламалар, экскурсиялық маршруттар дайындау;

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Тарих және география
Мамандық шифры
7M01602
Факультеті
Тарих

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Білім беру саласындағы коммуникациялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты білім беру процесінің коммуникативті мәтінін түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс білім беру субъектілерінің оң өзара іс-қимылын түсінудің, білім беру қызметтерін таңдаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады; коммуникациялардың білім беру процесіне әсерін, жеке коммуникативтік ресурстарды, жаңа коммуникативтік технологияларды интеграциялауды, әлеуметтік коммуникациялар мен коммуникативтік практикаларды игеруді зерделеуге бағытталған.

Географияның теориялық және әдістемелік мәселелері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-география ғылымының мәнін түсіну, қазіргі әлемдік географияның жаңа бағыттарының жетістіктері мен шешілмеген міндеттерін бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс географияның мәні мен оның қазіргі құрылымы, география әдіснамасының негізгі принциптері мен тәсілдері, зерттеу әдістері жүйесі, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің географиялық аспектілерін аумақтық саралау заңдылықтары туралы көзқарастар эволюциясын ғылыми түсінудің негізін құрайды.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жоғары мектептегі білім беру әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: сабақтың интерактивті нысандарын ұйымдастыру, әдістемелік қамтамасыз етуді, бағалау құралдарын әзірлеу, магистранттың оқу мотивтерін қалыптастыру қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттарда: ЖОО-ның білім беру ортасын жобалау және оның сапасын бағалау; бақылау және бағалау әдістерін қоса алғанда, ЖОО-да оқытудың технологиялары мен әдістерін таңдау қабілеттерін қалыптастыру.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Қазақстан Республикасының халықтар географиясы және еңбек ресурстары
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасының еңбек ресурстарының бөлінуін, олардың құрамы мен пайдалануындағы аймақтық айырмашылықтарды зерттеу. Пән өндіргіш күштердің таралуын талдау, демографиялық, миграциялық, этникалық процестердің, халықтың қоныс аудару процестерінің жалпы және аймақтық ерекшеліктерінің еңбек нарығына әсерін ашу бойынша бакалавриат дағдыларын дамытуға бағытталған.

Орталық Азия тарихи географиясы тұрғысынан
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Орталық Азияның тарихи географиясының негізгі аспектілерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән бірқатар маңызды түсініктерді игеру қабілетін қалыптастырады: тарихи үдерістің кеңістіктік, уақыттық және оқиғалық координаттары; Орталық Азияның территориялық номенклатурасы, физикалық-географиялық номенклатурасы, этникалық және демографиялық номенклатурасын талдау.

Орталық Азияның сакралды географиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Орталық Азияның сакралды орындарының аймақ халықтарының рухани және материалдық мәдениетіндегі орнын анықтау мақсатында аймақтың сакралды географиясының әр түрлі нысандарын сипаттау қабілетін, этнографиялық мәліметтерді интерпретциялау, ОА сакралды нысандары картасын жасау, сакралды орындарға саяхат жасау бағдарламасын құрастыру қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.

Тарихи-географиялық зерттеулердегі ГАЖ
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ГАЖ бағдарламалары және онымен байланысты бағдарламалар аясында жұмыс істеу, географиялық ақпараттық жүйелерді ұйымдастырудың негізгі әдістемелік қағидалары, оларды география мен тарихта қолдану аясы, даму болашағы туралы ұғымдарды қалыптастыру, геоақпараттық технологиялардың жұмыс істеу және пайдалану әдістері туралы, ғылыми және техникалық мәселелерді шешудегі жалпы ойларды қалыптастыру.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Білім беру саласындағы коммуникациялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты білім беру процесінің коммуникативті мәнмәтінін түсіну және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс білім беру субъектілерінің оң өзара іс-қимылын түсінудің, білім беру қызметтерін таңдаудың теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады; коммуникациялардың білім беру процесіне әсерін, жеке коммуникативтік ресурстарды, жаңа коммуникативтік технологияларды интеграциялауды, әлеуметтік коммуникациялар мен коммуникативтік практикаларды игеруді зерделеуге бағытталған.

Гендерлік зерттеулердің теориялық-методологиялық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-білім алушыларға гендерлік зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздері туралы түсінікті, әлеуметтік шындықты гендерлік талдау дағдыларын дамыту үшін магистранттардың гендерлік зерттеулер жүргізудің теориясы мен әдістемесінің негізгі ережелерін түсінуді, сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік шындыққа гендерлік сезімталдықты қалыптастыру.

Географияны оқытудағы инновациялық әдістер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-студенттерді оқыту процесінде инновациялық әдістер мен әдістерді енгізу, дамыту және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы оқытушының алдыңғы қатарлы және заманауи инновациялық құралдарын, оқытудың инновациялық әдістерін, сараланған оқыту технологияларын, географиялық пәндерді оқу мен оқытуда ГАЖ технологияларын қолдануды түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды.

Географияның теориялық және әдістемелік мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: география ғылымының жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдармен өзара әрекеттесу жүйесінің, оның қазіргі заманғы теориялық және әдіснамалық негіздерін, заманауи теориялық мәселелерді қалыптастырумен таныстыру, география ғылымдарының даму тарихын зерттеудің ғылыми әдістерін, географияның әдіснамалық негіздері мен теориялық мәселелерін және оларды тарихи ретроспективада шешу тәсілдерін жүйелеу қабілеттерін қалыптастыру.

Деректану мен тарихнаманың теориялық-әдіснамалық мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттар арасында тарихнама мен деректану ғылымының даму тенденциялары мен теориялық және әдіснамалық мәселелері, сондай-ақ тарихи-тарихнамалық дереккөздерді зерттеудің негізгі тәсілдері туралы білім жүйесін қалыптастыру; тарихи білімнің даму тарихын, тарихнамадағы жетекші мектептер мен бағыттарды, олардың өкілдерінің теориялық, әдіснамалық және нақты тарихи көзқарастарын жан-жақты зерделеу; ғылыми көзқарастарды, тарихи дереккөздердің жіктелуін, олардың негізгі түрлері мен олармен жұмыс істеу әдістерін ажырата білу.

Қазақстан Республикасының халықтар және еңбек ресурстар географиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасының еңбек ресурстарының бөлінуін, олардың құрамы мен пайдалануындағы аймақтық айырмашылықтарды зерттеу. Пән өндіргіш күштердің таралуын талдау, демографиялық, миграциялық, этникалық процестердің, халықтың қоныс аудару процестерінің жалпы және аймақтық ерекшеліктерінің еңбек нарығына әсерін ашу бойынша бакалавриат дағдыларын дамытуға бағытталған.

Қазақстанның қалалар тарихи географиясы мен коммуникациялық құралдардың дамуы (XIX ғасырдың ортасы-XX ғасырдың басы)
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басы аралығындағы Қазақстан қалаларының тарихи - географиялық ерекшеліктері мен ондағы қоммуникация құралдарының дамуын жан-жақты зерттеу, ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басы аралығындағы Қазақстан қалаларының жалпы тарихи-географиялық жағдайын, Урбанистика және коммуникативистика шеңберінде Қазақстан территориясында қалалар мен елді мекендердің даму динамакасын талдау, Қазақстан қалаларының әлеуметтік және экономикалық ерекшеліктерін анықтау

Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты күрделі құрылымдық кешен ретінде Қазақстан Республикасының табиғаты мен экономикасын талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді игеру табиғи-ресурстық әлеуетті бағалаудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеруге, адам әлеуетін бағалауды жүргізуге, ҚР салалық құрылымының ерекшеліктерін талдауға, экономикалық-географиялық дамудың өңірлік ерекшеліктерін зерттеуге, ҚР Сыртқы экономикалық байланыстарына талдау жүргізуге бағытталған.

Орталық Азия тарихи географиясы тұрғысынан
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Орталық Азияның тарихи географиясының негізгі аспектілерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән бірқатар маңызды түсініктерді игеру қабілетін қалыптастырады: тарихи үдерістің кеңістіктік, уақыттық және оқиғалық координаттары; Орталық Азияның территориялық номенклатурасы, физикалық-географиялық номенклатурасы, этникалық және демографиялық номенклатурасын талдау.

Орталық Азияның сакралды географиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Орталық Азияның сакралды орындарының аймақ халықтарының рухани және материалдық мәдениетіндегі орнын анықтау мақсатында аймақтың сакралды географиясының әр түрлі нысандарын сипаттау қабілетін, этнографиялық мәліметтерді интерпретциялау, ОА сакралды нысандары картасын жасау, сакралды орындарға саяхат жасау бағдарламасын құрастыру қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.

Тарихи географияны оқыту мен зерттеудің заманауи мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-тарихтың негізгі кезеңдерін, қазіргі тарихи географияны оқытудың институттарын, тәсілдерін, әдістері мен ерекшеліктерін талдау қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ тарихи география саласындағы зерттеу жұмыстарының әдістері мен дағдыларын, кеңістіктік ойлау дағдыларын және оны тарихи және жалпы гуманитарлық бейіндегі талдамалық жұмыстарда қолдана білу.

Тарихи зерттеудің биографиялық әдісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тарихи зерттеулерде биографиялық әдісті қолдану қабілетін қалыптастыру, тарихи зерттеулерде биографиялық әдістің мәні мен механизмдерін анықтау; дереккөздердің ерекше корпусын - жеке текті құжаттарды тартудың теориялық және нақты тарихи мәселелерін негіздеу және талдау, тарихи зерттеулерде биографиялық әдістің мәні мен механизмдерін анықтау, биографиялық әдісті қолдана отырып зерттеу жұмыстарын жүргізу.

ХІХ ғ. Орталық Азияның картографиялық зерттеулері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Ресей империясының Орталық Азия территориясында жүргізген картографиялық жұмыстарын, Орталық Азияда тарихи-географиялық ақпараттың жинақталуы және картография дәстүрлерінің дамуын талдау қабілетін қалыптастыру.ХІХ ғасырдағы Орталық Азияның картографиялық зерттеулерінің қалыптасу тарихын, курс мәселесі бойынша тарихи және географиялық әдебиеттерді талдау.

Шет ел тарихнамасындағы жаңа бағыттар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарды заманауи тарихи білімнің ерекшеліктерімен, қазіргі заманғы пәнаралық зерттеулер негізінде оған қойылған талаптармен таныстыру; шетелдік ғылыми мектептер мен бағыттардың әдістемелік құралдарымен; тарихнамадағы қазіргі заманғы үрдістер мен идеялар тарихымен; XX ғасырдағы Батыс тарихи ғылымының дамуындағы негізгі үрдістердің тұтас көзқарасын қалыптастырады. XXI ғасырлар. Тарих ғылымындағы заманауи теориялар мен ұғымдар және әлемдік тарихты дамытудың негізгі проблемаларын зерттеуде шетелдік тарихнамадағы негізгі жетістіктер туралы Курсты оқу барысында студент төмендегідей қабілеттерге ие болады: - шетелдік тарихнаманы дамытудағы қазіргі жағдай мен үрдістер туралы білімді жүйелеу; - заманауи пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау және қорытындылау; - ХХ ғасырдағы әр түрлі шетелдік философиялық және тарихи тұжырымдамаларды салыстыру, сынап талдау; - заманауи ғылыми негізделген әдістемелерді, тарихты оқыту әдістемесі мен құралдарын, оның ішінде техникалық құралдарды, ақпараттық және компьютерлік технологияларды тиімді пайдалану; - пәндік мәселелерді шешуде ақпараттық-іздеу және аналитикалық және синтетикалық қызметтің әдістерін бағалау және қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - ХХ ғ. - ХХІ ғ. басы батыс тарихи ғылымының тарихы және, ең алдымен, «жаңа тарихи ғылым» деп аталатын шеңберде қалыптасқан ағымға дейін. - жеке ғалымдардың теоретикалық және әдістемелік идеялары мен нақты зерттеу тәжірибелері, тарихшылар мен ұлттық тарихи мектептердің топтары

Экскурсиялар жүргізу әдістемесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: туристік-экскурсиялық ұйымның кадрларын даярлау және қалыптастыру, экскурсияны сапалы әзірлеуге экскурсоводтарды дайындау, оны өткізудің әдістемесі мен техникасын игеру, экскурсияның мәнін, жіктелуін, дайындық кезеңдерін, оның барлық құрамдас бөліктерін түсіну.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген