Магистратура
Мейіргер ісі (Сапаны басқару)

Мейіргер ісі (Сапаны басқару)

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - медицина ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

Осы бағдарлама аяқталғаннан кейін магистранттар:
1. Кәсіби дамуға және шетел тілін жетік білуге ұмтылу және үнемі ұмтылу дағдыларын білдіру.
2. Магистрант мейірбикелік философия мен мейірбикелік ғылымды зерттеу әдістемесі туралы терең білімі мен түсінігін көрсетеді.
3. Студент заманауи оқыту әдістері мен АКТ-ны қолдана отырып, мейірбикелік білім берудегі педагогикалық процестерді енгізе және бағалай алады.
төрт. Студент білім алушының оқу үдерісін жақсарту үшін білімге негізделген теорияға негізделген теориялық және бағалау стратегияларын жүзеге асырады.
5. Психологиялық мәселелерді шешу үшін жеке тұлға мен команда деңгейіндегі көшбасшы арасындағы психологиялық әдістер мен коммуникация құралдары туралы білімді қолданыңыз. жанжалды жағдайларда.
6. Магистрант денсаулық сақтаудың әртүрлі салаларында мейірбикелік зерттеулерді жобалау, жүргізу және бағалау дағдыларын көрсетеді
7. Статистикалық деректерді өңдеуді және интерпретациялауды қолданыңыз. мейірбикелік зерттеулерде заманауи компьютерлік бағдарламаларды қолдану.
8. Магистрант этикалық және құқықтық мәселелер бойынша коммуникация стратегиялары мен әдістерін жүзеге асырады. Магистрант кәсіби этикалық қағидаларды ұстанады.
9. Студент зерттеу нәтижелерін қолданады және ең жақсы дәлелдерді тәжірибеде қолдануға ықпал етеді.
10. Магистрант мейірбикенің қазіргі тәжірибесіне бейтарап қатынасты көрсетеді және қажет болған жағдайда оның өзгеруіне ықпал етеді.
11. Магистрант мейірбике ісі саласында заманауи технологияларды бағалау, жоспарлау және қолдану бойынша жоғары дағдылар мен білімдерге ие.
12. Мейірбикелік зерттеулер мен ғылыми басылымдарды жоспарлауға, жүргізуге және бағалауға сенімділік таныту.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Мейіргер ісі (Сапаны басқару)
Мамандық шифры
7M10121
Факультеті
Медицина және денсаулық сақтау

пәндер

Ғылыми зерттеулерді жариялау әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Ғылыми басылым туралы түсінік. Ғылыми мақалалардың жіктелуі. Қазіргі ғылыми басылымның форматы. Ғылыми мақала жазудың ғылыми стилінің ерекшеліктері. Ғылыми мақаланы безендіруге қойылатын негізгі талаптар. Ғылыми мақаланың құрылымы. Рейтингтік ғылыми журналда жариялауға дайындық.

Дәлелді мейіргерлік практиканы енгізу
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мейіргер ісіндегі дәлел деңгейлері. PICO принципін қолдана отырып, клиникалық мәселені тұжырымдау. Мейіргер ісі ақпаратты іздеу техникасы, сенімді көздер мен ресурстар. Дәлелді мейіргер ісі практикасының пациенттерге оң әсері. Мейіргер ісіндегі клиникалық нұсқаулар мен ұсыныстарды бағалау.

Денсаулық сақтаудағы және мейіргер ісіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және биостатистика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Медициналық ақпараттық жүйелерге қойылатын талаптар. Кешенді медициналық ақпараттық жүйенің құрылымы. Қағазсыз құжат айналымын енгізудің мәселелері мен перспективалары. Медицина қызметкерлерінің жұмысын автоматтандыру есебінен медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігін арттыру. Сипаттамалық және аналитикалық биостатистиканың негізгі түсініктері. Мейіргерлік зерттеулерде статистикалық өңдеу әдістерін қолдану.

Мейіргер ісі дамудың заманауи парадигмалары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мейіргер ісінің дамуының заманауи парадигмалық процестері.Дәрігерлер мен мейіргерлер арасындағы қарым-қатынас парадигмасындағы өзгерістер: дәрігерлерден мейіргерлерге функционалдылықты беру, мейіргерлерді жеке қабылдау, халықтың мейіргерлік күтімге қажеттілігі. Мейіргерлік қызметте стандарттар және клиникалық нұсқаулар енгізу. Қызметтердің халықаралық классификациясы.

Мейіргер ісіндегі әдістеме және ғылыми зерттеу әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мейіргер ісіндегі ғылыми зерттеулер. Ғылыми зерттеу әдістері. Ғылыми жобалар мен гранттық өтінімдер жазу. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Сипаттамалық және аналитикалық зерттеу. Жүйелік шолу. Мета-талдау. Қажетті ақпаратты жинау. Алынған мәліметтерді өңдеу. Зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау.

Мейіргер ісіндегі замануи тенденциялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - 2019-2025 жылдарға арналған Қазақстан Республикасында мейіргер ісін дамытудың негізгі бағыттары. Мейіргер ісі саласындағы еңбек ресурстарын дамыту саясатын басшылыққа алатын 10 негізгі іс-әрекет. Төтенше жағдайлар, эпидемиялар мен апаттар жағдайындағы мейіргер қызметкерлерінің рөлі: COVID эпидемиясы. Орта медициналық персоналды басқарудың жаңа жүйесін енгізу үшін мейіргер ісінің заманауи тенденцияларын бағалау.

Мейіргер ісінің қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен теориялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мейіргер ісінің теория негіздері және теорияның төрт негізгі тұжырымы. Ұлы мейіргерлік теория - ұлы мейіргерлік теориялардың түрлері. Орта деңгейдегі мейіргерлік теориялар. Мейіргерлік практиканың теориялары. Теория түрлері және онымен байланысты зерттеулер. Мейіргер ғылымының дамуы. Мейіргерлік күтімнің әртүрлі теорияларына негізделген тәжірибені бағалау және әсер ету.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Денсаулық сақтау мен денсаулық сақтау жүйесіндегі озық мейіргерлік тәжірибе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - БМСК және бәсекелестік ортаны дамыту. Барлық пациенттерге көмек көрсетудің үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін денсаулық сақтау жүйесінің бастапқы және қайталама деңгейлерінде пациенттерге бағытталған, медициналық санитариялық көмекті үйлестіру. Халықтың психикалық және репродуктивті денсаулығын жақсарту. ДДҰ ХНИЗ стратегиясы. ҚР Ауруларды басқару бағдарламасының компоненттері. ДДҰ жобасын іске асыру - «Сау қалалар».

Мейіргердің әлеуметтік өзгерістер мен денсаулық сақтау жүйесіндегі ілгерілеу жағдайындағы көшбасшылығы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Лидерлік теориясы. Жанжалдар мен стресстер. Өндірістік қақтығыстарды басқару әдістері. Кәсіби жану синдромы. Жеке менеджмент. Денсаулық сақтау жүйесінің ілгерілеуіндегі көшбасшының рөлі. Ерте кезеңдерде аурулардың алдын алуға және басқаруға қайта бағыттау. Науқасқа бағытталған күтім. Мейірбике персоналын тиімді басқару әдістерін меңгерген мейіргер ісінің көшбасшысы.

Мейіргерлік көмек сапасының этикалық және құқықтық сараптамасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Этика мәселелеріндегі мейіргерлік деонтология. Медицина қызметкерлерінің ішкі және сыртқы мәдениеті.Мейіргерлік іс-әрекеттің әртүрлі деңгейлеріндегі қатынастардың деонтологиялық мәселелері. Мейірбикенің кәсіби қызметіндегі құқықтық сараптаманың этикалық нормалары. Мейіргер ісіндегі медициналық көмектің сапасын үздіксіз жақсарту үшін этикалық жанжалдарды құқықтық шешу.

Орта медицина қызметкері жұмысындағы тәуекелдерді басқару жүйесі және пациенттердің қауіпсіздігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пациенттердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Қауіпсіз емес медициналық көмекке байланысты шешімдер. Пациенттердің емдеуге қатысуының жеткіліксіздігі не қатысуының толық болмауы. Инфекцияны бақылауды жақсарту арқылы инфекцияны азайту. Инвазивті процедуралармен, дәрі-дәрмектерді тағайындаумен, ықтимал жанама әсерлермен және дәрі-дәрмектерді сақтау тәсілдерімен байланысты қауіптерді азайту.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: педагогика, психология, арнайы пәндер арқылы алынған педагогикалық қызметтегі ғылыми және теориялық білімдерді практика мақсатында лекциялар мен семинарлар өткізу үшін практикалық және білім беру дағдыларын қалыптастыру, тәжірибелік дағдыларды шығармашылық түрде қолдануға кабілетті қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - сабақтардың әртүрлі түрлерін (дәрістер, лабораториялар, семинарлар, СОӨЖ, МОӨЖ) ұйымдастыру бойынша қажетті білімдерді көрсету; - оқу-әдістемелік құжаттарды дайындау және студенттермен тәрбие жұмысын ұйымдастыру; - педагогика, психология және кәсіптік білім саласында алынған теориялық білімдерді практикалық іске асыру әдістеріне және әдістеріне ие болу.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген