Магистратура
Экологиялық топырақтану

Экологиялық топырақтану

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Заманауи топырақ жамылғысын және палео-
топырақтарды зерттеудің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларына ие болу, ақпаратты өңдеу, талдау және жалпылау үшін заманауи аспаптар мен ГАЖ технологияларын қолдана отырып қасиеттері мен режимдерін зерттеу әдістерін меңгеру.
2. Химиялық элементтердің тарауы, концентрациялары мен миграцияларының заңдылықтарын түсіндіру, литосфера мен топырақ жамылғысының дамуындағы экзогендік және эндогендік процестердің рөлін негіздеу.
3. Топырақтың әртүрлі типтерінің физикалық, гидрологиялық, химиялық, физика-химиялық, биологиялық және басқа да қасиеттерін зерттеудің инновациялық әдістерін қолдана отырып, құнарлылықтың оңтайлы параметрлерінің көрсеткіштерін түсіндіру.
4. Заманауи зерттеу әдістері мен экологиялық нормативтерді қолдана отырып, жер ресурстарын бағалау мен кадастрын, экологиялық сараптама мен шаруашылық аудит қызметін жүргізу. Топырақ ресурстарын пайдалану мен экономикалық өсудің арасындағы байланысты орнату және жерді тиімді пайдалануды реттеудің әкімшілік және экономикалық тетіктерін қолдануды негіздеу.
5. Экологиялық факторларға байланысты топырақ түзілу заңдылықтарын қолдана отырып, еліміздің аймақтарындағы топырақ жамылғысының ерекшеліктерін анықтау, табиғи және антропогендік әсерлермен байланысты топырақтың деградация, эрозия және шөлейттену себептерін түсіндіру, оларды қалпына келтіру бойынша қажетті шараларды әзірлеу және зерттеу, заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулер кезінде топырақ материалдарын түсіндіру және өңдеу.
6. Топырақ ресурстарының халық шаруашылығында пайдаланылуына мониторинг жүргізу және бақылауды орындау, агроөнеркәсіптік кешенде пайдаланылатын жерлерді мемлекеттік бақылау мен бағалау процедураларын ұйымдастыру. Ауылшаруашылық өндірісін интенсификациялау кезінде заманауи топырақты қорғау технологияларын енгізу мүмкіндіктерін анықтау, заманауи жоспарлау және болжау әдістерін қолдана отырып, топырақ ресурстарын оңтайлы пайдалану сызбаларын құру.
7. Топырақ құнарлығының ұдайы өсуін қамтамасыз ететін жер ресурстарын пайдалануды жоспарлау және болжау, топырақтың өнімділігін арттыру құралдарын (минералды және органикалық тыңайтқыштар, химиялық мелиоранттар, өсімдіктердің өсу стимуляторлары және т.б.) пайдалану тиімділігін анықтау және олардың ел экономикасы үшін маңыздылығына талдау жүргізу.
8. Ақпараттың жалпы ағыны арасынан топырақ пен өсімдік жамылғысының құнарлылығы мен өнімділігінің одан әрі өзгеруін болжауға, оларды қорғау және тиімді пайдалану шараларын әзірлеуге мүмкіндік беретін негізгі пункттерді таңдай отырып, топырақтың экологиялық жағдайын бағалау.
9. Суармалы топырақты тиімді пайдаланудың кешенді сызбаларын жасау, суды тұтыну және суды бұру баланстарын құрастыру, суармалы жерлерде суарудың заманауи әдістерін қолдану.
10. Ластанған жерлерді тазарту, урбанизацияланған және техногендік ландшафттарды қалпына келтіру, тұзды және сілтілі топырақты (сор және сортаң) игеруді қоса алғанда, қоршаған ортаны қорғаудың типтік шараларын әзірлеу.
11. Камералдық, картографиялық, далалық, дистанциялық, зертханалық, стационарлық және басқа да зерттеу әдістерін қолдана отырып, мелиорация, халық шаруашылығында (ауыл, орман, су және т.б.) топырақ ресурстарын қорғау және тиімді пайдалану стратегияларын негіздеу.
12. Ғылым, қоғам мен экономиканы дамытудың қазақстандық моделін талдау үшін ғылыми-тарихи және философиялық білімді еркін түсіндіру және шығармашылықпен пайдалану; сабақтар мен тәрбиелік іс-шараларды өткізу кезінде заманауи педагогикалық технологиялар мен тәсілдерді пайдалану; тиімді шешімдерді қабылдау үшін психологиялық білімді қолдану, жеке өмірде және кәсіби қызметте сәтті қарым-қатынас стратегияларын жүзеге асыру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Экологиялық топырақтану
Мамандық шифры
7M05216
Факультеті
География және табиғатты пайдалану

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистратура студенттерін ғылым сферасындағы жұмысқа дайындау және оларды ғылыми-зерттеудің, ғылыми-техникалық, инновациялық қызметтердің ерекшеліктерімен, ғылыми зерттеулердің жабдықтары және әдістерімен, шығармашылықтық еңбекті ұйымдастыру және оны жоспарлаумен таныстыру, теориялық және эксперименттік зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Топырақ – ландшафты жоспарлау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - топырақ-ландшафтық жоспарлаудың әдіснамалық негізін түсіну қабілетін қалыптастыру, халық шаруашылығында (ауыл, орман және т.б.) топырақ жамылғысын пайдалана отырып ландшафтық жоспарлау әдістерін қолдану, топырақты ұтымды пайдалану қағидаттарын сақтай отырып аумақты ұйымдастыру. Курс Қазақстанның жер қорының құрылымы мен ерекшеліктерін, топырақ ресурстарының пайдаланылуын мемлекеттік басқару мен бақылауды зерделеуге бағытталған.

Топырақ биологиясының инновациялық әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - топырақ биотасының функционалдық және сандық сипаттамаларын талдау, топырақ құнарлылығын қалыптастырудағы флора мен фаунаның рөлін анықтау, топырақтың биохимиялық қасиеттерін зерттеудің инновациялық әдістерін игеру, топырақ микроорганизмдерінің сандық және сапалық құрамын анықтау, топырақтағы микробиологиялық процестерді талдау.

Топырақ биологиясының инновациялық әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - топырақ биотасының функционалдық және сандық сипаттамаларын талдау, топырақ құнарлылығын қалыптастырудағы флора мен фаунаның рөлін анықтау, топырақтың биохимиялық қасиеттерін зерттеудің инновациялық әдістерін игеру, топырақ микроорганизмдерінің сандық және сапалық құрамын анықтау, топырақтағы микробиологиялық процестерді талдау.

Топырақ микробиологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Топырақ микробиологиясы-топырақта өмір сүретін микроорганизмдерді және олардың топырақ экожүйесіндегі түрлерін, функциялары мен қызметін зерттейді; микроорганизм жасушалары мен микробтық популяциялардың, қауымдастықтардың экологиясы; микроорганизмдер, өсімдіктер мен топырақ омыртқасыздары арасындағы өзара әрекеттесу ерекшеліктерін қарастырады. Топырақ микробиологиясы-жалпы микробиологиямен, топырақ биохимиясымен және микробтық экологиямен тығыз байланысты пәнаралық пән.

Топырақ процестерін математикалық модельдеу
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - модельдерді құрудың негізгі математикалық құралдарын игеру, есептеу экспериментін жүргізу: модельдеу мақсаттарын тұжырымдау, тұжырымдамалау, модельдің сыртқы және ішкі айнымалыларын оқшаулау, бақылау, сәйкестендіру, үлгіні енгізу және тексеру, модельді зерттеу және оңтайландыру, қорытынды синтез. Курста топырақтануда (тұжырымдамалық-баланстық, статистикалық, динамикалық), математикалық статистикада қолданылатын модельдердің негізгі түрлері (2D және 3D) зерттеледі.

Топырақтың географиялық таралуы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - топырақтың номенклатурасын, географиялық таралу заңдылықтарының, жүйеленуін көрсету қабілетін қалыптастыру; аудандастырудың таксономиялық бірліктерінің негіздемесі мен топырақ-биоклиматтық белдеулердің, облыстардың, типтердің, аймақтарының, провинцияларыңың, округтерінің және ауданыңың сипаттамасын жасау. Курста топырақтың түзілу теориясы, әдістемесі мен принциптері, топырақ қасиеттері мен режимдерінің қалыптасуының жалпы заңдылықтары қарастырылады.

Топырақтың географиялық таралуы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - топырақтың номенклатурасын, географиялық таралу заңдылықтарының, жүйеленуін көрсету қабілетін қалыптастыру; аудандастырудың таксономиялық бірліктерінің негіздемесі мен топырақ-биоклиматтық белдеулердің, облыстардың, типтердің, аймақтарының, провинцияларыңың, округтерінің және ауданыңың сипаттамасын жасау. Курста топырақтың түзілу теориясы, әдістемесі мен принциптері, топырақ қасиеттері мен режимдерінің қалыптасуының жалпы заңдылықтары қарастырылады.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Адаптивті – ландшафты егіншілік жүйесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – агроландшафт тұрақтылығын және топырақ құнарлылығын молайтуды қамтамасыз ететін табиғи және өндірістік ресурстарға, әлеуметтік (нарықтық) қажеттіліктерге, табиғи және өндірістік ресурстарға сәйкес экономикалық және экологиялық негізделген мөлшер мен сапа өнімін өндіруге бағдарланған нақты топырақ-климаттық жағдайларда жерді пайдаланатын жүйе ретінде егіншіліктің бейімделгіш-ландшафтық жүйесі, белгілі бір агроэкологиялық топ туралы түсінік қалыптастыру.

Антропогенді бұзылған жерлерді рекультивациялау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - антропогендік бұзылған жерлерді қалпына келтіру, өнімділікті қалпына келтіру, топырақ құнарлылығын арттыру шараларын әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру. Курста топырақ жамылғысына теріс әсердің себептері, табиғи және техногендік ландшафттарды қалпына келтіру кезеңдері зерттеледі. деградацияланған және бұзылған жерлерді ауыл шаруашылығы айналымына енгізе отырып, қалпына келтірудің тиімді технологияларын қолдану үшін негіз қалыптастырады.

ГАЖ технологияларың пайдаланып топырақты қашықтықтан зерттеу және картаға түсіру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – аймақтық цифрлық модельдеуді жүзеге асыру білімдері мен қабілеттерін қалыптастыру, географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ), картография және геоинформатика саласындағы заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып биіктіктің сандық модельдерін талдаудың негізгі әдістерін меңгеру.

ГАЖ технологияларың пайдаланып топырақты қашықтықтан зерттеу және картаға түсіру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – аймақтық цифрлық модельдеуді жүзеге асыру білімдері мен қабілеттерін қалыптастыру, географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ), картография және геоинформатика саласындағы заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып биіктіктің сандық модельдерін талдаудың негізгі әдістерін меңгеру.

Жер кадастры және жерге орналастыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - жер ресурстарының ел экономикасындағы маңыздылығын түсіндіру, жер ресурстарын басқару тетіктерін талдау, жерге орналастыруда жүйелі тәсілді қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс ҚР Жер қорының, жер ресурстарын басқару және жерді пайдалануды бақылау жөніндегі мемлекеттік органдардың, жер ресурстарын мемлекеттік басқару жүйесінің құрылымы мен ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

Жерді тұрақты пайдаланудың топырақ – экологиялық аспектері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-топырақ түзілуін ұзақ геологиялық даму нәтижесінде биосфераның қалыптасуының ажырамас бөлігі ретінде қарастыру. Курста топырақ түзілуіне байланысты биосфералық процестерді зерттеу теориясы, әдістемесі және принциптері, топырақ қасиеттері мен режимдерінің қалыптасуының жалпы заңдылықтары қарастырылады. Топырақтың ластануына және ландшафттың техногендік өзгеру дәрежесін экологиялық бағалауға көңіл бөлінеді.

Заманауи және палео-топырақтардың генезисі мен эволюциясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-ауа-райының және топырақтың пайда болу процестерін зерттеу, қазіргі және жерленген топырақтың генетикалық көкжиектері мен қасиеттерін қалыптастыру кезінде топырақ түзілу факторларының бірлескен әсерін көрсету; топырақ эволюциясының сатыларын көрсету; палеопотану мен топырақ эволюциясы туралы ілімді жердің геологиялық тарихымен өзара байланыста өткен топырақты зерттейтін қазіргі заманғы Пәнаралық ғылыми бағыт ретінде ұсыну.

Топырақ бонитировкасы және агроэкологиялық бағалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - бонитет балдарын есептеуге негізделген топырақты бағалаудың негізгі әдістерін зерттеу және практикада қолдану, бағалау шкалаларын құру үшін топырақтың қасиеттері мен белгілерін іріктеудің негізгі принциптерін игеру; топырақ жамылғысын сапасы (құнарлылығы) және экономикалық құндылығы бойынша бағалау. Топырақты бағалаудың негізгі көрсеткіштерін талдау: бонитет балдары, балл бағасы, топырақ жамылғысы бонитеті.

Топырақ зерттеулерінің заманауи химиялық әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - топырақты заманауи химиялық талдаудың теориялық және практикалық негіздерін және әдістерін құру принциптерін зерттеу бойынша білімді қалыптастыру; топырақ ресурстарын тиімді пайдалану және бағалау бойынша қолданбалы мәселелерді шешу үшін топырақты ғылыми және өндірістік химиялық талдаудың заманауи әдістерін игеру.

Топырақ құнарлығын үдере өндеу әдістері және эрозиядан қорғау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - топырақ құнарлылығын қайта қалпына келтірудің кең таралған әдістері мен экологиялық жағдайдың теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру, топырақты эрозия мен дефляциядан қорғаудың, берілген сапада тұрақты өнім алу үшін фитосанитарлық әлеуетті басқаруды қамтамасыз ету.

Топырақ құнарлығының мониторингі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - топырақтың мониторингін ұйымдастыру, оның агрофизикалық, агрохимиялық және биологиялық қасиеттерін және құбылымдарын бақылау арқылы құнарлылық күйін бағалай отырып, алынған ақпаратты топырақты сақтау және құнарлылық жағдайын жақсарту бойынша іс - шараларды әзірлеу үшін пайдалану қабілеттерін дамыту.

Топырақ түзілу биохимиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT1+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-топырақ түзудегі биохимиялық процестердің рөлі; олардың құрылымы, қасиеттері, қалыптасу, даму және жұмыс істеу процестері, сыртқы ортамен өзара байланысы туралы; топырақта жүретін биохимиялық процестердің заңдылықтары, құнарлылықтың агрохимиялық және биологиялық көрсеткіштері, қарашірік синтезі процестері, топыраққа қолданылатын органикалық тыңайтқыштардың минералдануы, ландшафттың биохимиялық процестерінің қарқындылығы мен бағыты туралы білімді қалыптастыру.

Топырақ түзілу биохимиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-топырақ түзудегі биохимиялық процестердің рөлі; олардың құрылымы, қасиеттері, қалыптасу, даму және жұмыс істеу процестері, сыртқы ортамен өзара байланысы туралы; топырақта жүретін биохимиялық процестердің заңдылықтары, құнарлылықтың агрохимиялық және биологиялық көрсеткіштері, қарашірік синтезі процестері, топыраққа қолданылатын органикалық тыңайтқыштардың минералдануы, ландшафттың биохимиялық процестерінің қарқындылығы мен бағыты туралы білімді қалыптастыру.

Топырақтарды мелиорациялау және қорғау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - өңделетін дақылдардың жоғары және тұрақты өнімін алу үшін жер және су ресурстарын пайдалану тиімділігін арттыру мақсатында гидрологиялық, топырақ және агроклиматтық жағдайларды жақсарту жөніндегі ұйымдастыру -шаруашылық және техникалық іс-шаралар кешені ретінде мелиорация туралы ұғымды қалыптастыру; суарудың, топырақты эрозиядан, ластанудан және деградациядан қорғаудың қазіргі заманғы инновациялық әдістерін зерттеу.

Топырақтардың шөлдену және деградация проблемалалары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – эрозия түрлері, шөлейттену және жер деградациясының басқа да процестері туралы теориялық білімді қалыптастыру; осы процестердің әсерін және олардың ландшафттың жер жамылғысы мен аумағына әсерін талдау; ландшафтты қалпына келтіру және сақтау үшін деградациялық құбылыстардың кері әсерін болдырмау және азайту жолдарын меңгеру.

Топырақтың физика – химиялық үрдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-топырақтың қасиеттері мен режимдерін талдау процесінде теориялық және қолданбалы есептерді шешуде физикалық және химиялық әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру.курста топырақ процестерінің термодинамикасы, топырақты зерттеудің негізгі әдістерінің теориясы, әдістемесі және принциптері, химиялық элементтердің таралуы қарастырылады.

Урбандалған және техногенді ландшафтардың топырақ жамылғысы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - "урбандалу" және "урбандалған топырақ" ұғымдарын қалыптастыру, урбандалу проблемаларын көрсету, қалалық ландшафтардың қалыптасуын, қалаларды бөлу критерийлерін, урбандалған топырақтың биогеоценотикалық функцияларын түсіндіру, қалалық топырақтың жіктелуін және диагностикасын, топырақ түзілу факторларының ерекшелігін білу; қалалық топырақтың ластануының қазіргі проблемалары туралы білімді қалыптастыру, ластану түрлері мен көздері, улы заттардың таралуының жалпы заңдылықтары.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген