Магистратура
Цифрлы медиакоммуникациялар (СПбМУ)

Цифрлы медиакоммуникациялар (СПбМУ)

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - әлеуметтік ғылымдар магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1.Байланыс теориясы мен тұжырымдамасын қолдана отырып, коммуникация процесінің универсалды моделін құру;

2. Медиакоммуникацияның мемлекеттік басқару жүйелерімен өзара әрекеттесуінің ерекшеліктерін анықтау және мемлекеттік құрылымдардың сыртқы саяси қызметіне коммуникациялық қолдау көрсету;

3. отандық және шетелдік медиа нарықтардың даму үрдістерін қадағалау және осы үрдістерді кәсіби қызметте пайдалану;

4. қазіргі заманғы хабар тарату технологияларының ерекшеліктерін білу негізінде digital өнімдерді жасау кезінде техникалық және шығармашылық дағдыларды пайдалану;

• 5.интерактивті контент индустриясының құралдарын (интернет-порталдар, бейне-, аудиоконтент, бағдарламалық өнімдер дерекқоры) қолдана отырып, мультимедиалық өнім жасау;

• 6. байланыстың жаңа технологияларына, этика мен психология заңдарына сүйене отырып, коммуникацияның әртүрлі түрлерін қолдана отырып, медиа компанияның әртүрлі бөлімшелерінің жұмысын үйлестіру;

7. әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың тілі мен аппаратын қолдана отырып, медиа құбылыстарын зерттеу және сипаттау, медиа компаниялар мен жобаларды талдауда әртүрлі әдістерді қолдану;

8. медиа және коммуникациялық өнімдерді құру кезінде медиа дискурста қолданылатын бұқаралық ақпарат құралдарының лингвистикалық ерекшеліктерін, интерактивті шығармашылық коммуникация әдістерін талдау;

9. коммуникациялық қызметтің дәстүрлі формаларына қатысты стратегиялық коммуникациялардың негізгі компоненттерін, параметрлерін, ерекшеліктерін анықтау; коммуникациялық стратегиялар әзірленетін коммуникациялық модельдердің эволюциясын талдау;

10. маркетингтік стратегияны әзірлеу, оның тиімділігін бағалау, тұтынушылық сұраныстарды, саладағы ағымдағы жағдайды және нарық сегментіндегі бәсекелестік позицияны ескере отырып, онлайн-жылжытуды жүзеге асыру;

11. корпоративтік және бренд-коммуникациялар бағытындағы жұмыстың ерекшелігін айқындау; медиа-менеджерлермен тиімді жұмыс жасау және медиа бизнес корпорацияның және/немесе брендтің бизнесіне қалай әсер ететінін түсіну;

12. команда құру, онымен күнтізбелік жоспар құру, жоба құны және оны нақты шындыққа бейімдей отырып, тиімді жүзеге асыру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Цифрлы медиакоммуникациялар (СПбМУ)
Мамандық шифры
7M03218
Факультеті
Журналистика

пәндер

Әлеуметтік коммуникация және қоғам
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін жүйелі қолдану қабілетін қалыптастыру; социологиялық зерттеу жүргізудің әдіснамасы мен әдістемесіне ерекше назар аудара отырып, қазіргі қоғамның проблемаларына байланысты ақпаратты синтездеу; әлеуметтік-гуманитарлық саладағы неғұрлым маңызды фактілерді, құбылыстарды, процестерді зерттеу, коммуникациялық өнімді жасау кезінде қазіргі заманғы цифрлық құрылғылар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Басқару психологиясы» курсы магистранттар үшін басқарудағы өзарақатынастар аясында магистранттың кәсіби қызметіне қажетті құзіреттіліктерді қалыптастырады. Мақсаты: таңдалған мамандық аясында кәсіби қалыптасу процесінде психологиялық жағдайлар мен басқару қызметінің ерекшеліктерін зерттеу және талдау негізінде ғылымға негізделген жоғары білікті мамандарды даярлауды қамтамасыз ету

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - зерттеу әдіснамасын әзірлеуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыру. Оқу курсы медианы зерттеудің әртүрлі парадигмалары шеңберінде медиалық тәжірибені талдауға және сыни бағалауға, эмпирикалық зерттеуде деректерді жинау әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Қарым-қатынас тәжірибесінің этикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда ақпараттық-коммуникациялық саланы реттейтін стратегиялық коммуникациялар саласында этикалық нормативтерді қалыптастыру және жетілдіру, оларды қолданудың нақты жағдайларында этикалық реттеу нормаларын оқшаулау; ақпараттық салада этикалық нормаларды пайдалану қабілетін қалыптастыру.

Медиа кеңістік: зерттеудің негізгі бағыттары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттардың медиа кеңістік мәселелерін анықтау қабілетін қалыптастыру, оны барлық медиа мәтіндердің жиынтығы, "дискурсивті" кеңістік ретінде қарастыру. Институционалды салаға, бұқаралық ақпарат құралдарының жүйесіне және медиа кеңістікті медиа нарық ретінде және адам қызметінің барлық салаларына енетін ғаламдық тіршілік ету ортасы ретінде сипаттауға ерекше назар аударылады.

Медиакоммуникациядағы фундаментальды лингвистика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән медиадискурсты және оның баяндау, стилистикалық және жанрлық компоненттерін зерттеуге бағытталған. Бұқаралық және тұлғааралық қарым-қатынасты үйлестірудегі медиа дискурстың рөліне ерекше назар аударылады. Пәннің мақсаты - қоғам мен индустрия талаптарына сай медиа және коммуникациялық өнімдерді әзірлеуде жетекші коммуникативтік стратегияларды және шығармашылық коммуникативтік қызметтің интерактивті әдістерін игеру саналады

Медиакоммуникацияның лингвистикалық ерекшеліктері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда қоғам мен индустрия талап ететін медиа өнімдер мен коммуникациялық өнімдерді жасау кезінде медиадискурста қолданылуы қажет шығармашылық коммуникативтік қызметтің жетекші коммуникативтік стратегиялары мен интерактивті әдістерін талдау, бұқаралық ақпарат мәтіндерінің лингвистикалық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін түсіну қабілетін қалыптастыру.

Шет тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – халықаралық стандарттарына сәйкесшетел тілініңдегікоммуникативтік құзыреттілікті арттыру және осы біліктілікті болашақ магистраннтың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде байланыс құралы ретінде пайдалануға үйрету

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Digital-коммуникациялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-магистранттардың өз аудиториясымен интернет арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру; әлеуметтік желілермен (SMM) жұмыс істеу; интернеттегі беделін басқару; корпоративтік сайттар құру және оларды ілгерілету; интернетте PR-жобаларды әзірлеу және іске асыру; пайдаланушыларды интернет-коммуникацияға тарту.

Аутсорсинг нарығындағы медиа бизнес
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - аутсорсинг нарығында, электронды БАҚ-та аутсорсинг аясында медиа-бизнес дағдыларын қолдану, ірі медиа-холдингтердің аутсорсинг қызметтерінің артықшылықтары мен тәуекелдерін талдау, Қазақстандағы аутсорсинг нарығын талдау. Пән кейстер мен жобаларды құрудың практикалық мәселелерін зерттеуге бағытталған. Аутсорсинг медиа нарығы, сонымен қатар бизнес-процестер мен аутсорсингтік компаниялар үшін стартап-кампания құру үшін магистранттардың кәсіби мүмкіндіктері мен бастапқы әлеуетін іске асыру үшін арналған.

Интерактивті медиа жобалар дизайны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - магистранттардың көптеген әдеби және аудиовизуалды материалдарды біріктіре отырып, мультимедиялық өнімді жүйелеу қабілеттерін қалыптастыру, мультимедиялық жобаны құрайтын адам санасына эстетикалық әсер ету параметрлерін анықтау, формаларын анықтау мультимедианың қазіргі қоғамдағы әлеуметтік таралуы, кодтар мен өнер нышандары арқылы анықталатын мультимедиялық жобалардың демонстрациялық эстетикасының принциптерін тұжырымдау.

Коммуникация теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттардың әлеуметтік статусы аясында кәсіби орта мен қоғамда сәтті жұмыс істей алу қабілетін қалыптастыру, ақпарат алмасудың табиғи, әлеуметтік және техникалық жүйелеріндегі ерекшеліктерді анықтау, әлеуметтік коммуникация заңдылықтары мен қоғамдағы ақпарат алмасудың универсалды механизмдеріне ерекше назар аудара отырып, коммуникативтік процестің универсалды моделін құру.

Корпоративтік және брендтік коммуникациялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттарда корпоративтік және бренд-коммуникациялар бағытындағы жұмыстың ерекшеліктері мен ерекшелігін түсіну, компания жұмысының түрлі сатыларында аудиторияның түрлі нысаналы топтарымен өзара іс-қимыл ерекшеліктерін ашу және бизнестің әртүрлі мақсаттарын ескере отырып, медиаменеджмент пен медиапартнерлікті айқындау үшін әртүрлі арналар мен жұмыс құралдарын табу қабілетін қалыптастыру.

Медиа бизнестегі цифрлық интернет-қызметтер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - медиа-бизнесте цифрлық Интернет қызметтері саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, сонымен қатар электронды байланыс, маркетингтік ақпараттық жобаларды электронды түрде көрсету, технологиялық платформа, мобильді технологиялар, есептеулер, инновациялық нысандар, веб-киоск және интерактивті теледидар сияқты электрондық коммерция. Бұл курста цифрлық Интернет қызметі мен медиа-бизнестің интерфейстерін жобалау және бағалау, сонымен қатар электронды байланысты дамыту бағдарламаларын талдау қарастырылады.

Медиакоммуникациялардағы трансформациялық құбылыстар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттардың медиа және коммуникациялардағы айқын көрінген трансформациялық құбылыстарды, сондай-ақ медиа саласы проблематикасының негізгі элементтерін талдау қабілетін қалыптастыру, медианы трансформациялаудың теориялық және практикалық проблемалары арасында ішкі бөлшектенуді айқындайтын технологиялық, контенттік және мультимедиалық топтарды бөліп көрсету.

Мемлекеттік басқарудағы медиакоммуникациялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-магистранттарда мемлекеттік басқару мен саясаттағы медиакоммуникация қағидаттары мен тетіктерін қалыптастыру, базалық ұғымдық аппаратпен жұмыс істей білу, мемлекеттік билік және басқару органдарындағы ақпараттық процестерді қабылдау және ұғыну қабілетін қалыптастыру, мемлекеттік қызметшінің кәсіби қызметі саласындағы білімді тереңдетуге ерекше назар аудару: медиакоммуникация саласындағы ұйымды тиімді басқаруды қамтамасыз ету.

Онлайн-промоушн: стратегиялар мен тактика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттардың шығармашылық ойлау қабілетін және онлайн-промоушнды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, желіде жылжытудың стратегиясы мен тактикасын жүйелі түрде түсіну, жұмыста ерекше назар аудара отырып, шығармашылық тәсілдерді қолдану желілік жылжыту саласындағы жұмысқа шығармашылық көзқарасты ынталандыру.

Стратегиялық коммуникациядағы заманауи зерттеулер
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттар арасында адамның қарым-қатынас ортасындағы процестердің күрделілігін, зерттеу әдістерін, көшбасшылықты, қарым-қатынастың қолданыстағы және пайда болатын құралдарын түсіну, сондай-ақ сыни мәселелердің қоғамда және нақты ұйымдастырушылық жағдайда қалай дамып, анықталғанын талдау қабілетін қалыптастыру.

Халықаралық қатынастардағы медиакоммуникациялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – магистранттардың халықаралық журналистика саласында күрделілігі жоғары, оның ішінде инновациялық сипаттағы міндеттерді қою мен шешуге байланысты тиісті жұмыс түрлерін жоғары кәсіби деңгейде орындау қабілетін қалыптастыру, мемлекеттік құрылымдардың сыртқы саяси қызметіне коммуникациялық қолдауды қамтамасыз ету және мемлекеттік тілдің, мәдениеттің және елдің халықаралық аренадағы мүдделерінің таралуына ықпал ету.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу практикасы
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Исследовательская практика магистранта проводится с целью закрепления теоретических знаний, полученных в процессе обучения, приобретения практических навыков, компетенций и опыта профессиональной деятельности по обучаемой специальности, а также освоения передового опыта. Содержание исследовательской практики определяется темой диссертационного исследования.

Педагогикалық практика
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Тұрақты кәсіби білімді, дағдыларды қалыптастыруға бағытталған заманауи филологиялық білімге қойылатын талаптарға сүйене отырып, жоғары мектеп педагогикасы саласындағы практикалық құзіреттіліктерді қалыптастыру. Практика әдебиеттанудан қазіргі заманғы жоғары білім беру саласындағы педагогикалық жұмысты ұйымдастыру мен оның міндеттерін, сабақтардың әртүрлі түрлерін ұйымдастыру және өткізу мәселелерін қарастырады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген