- Негізгі бет
- Магистратура
- Білім беру бағдарламалары
- Цифрлы медиакоммуникациялар (СПбМУ)
Цифрлы медиакоммуникациялар (СПбМУ)
БIЛIКТIЛIГІ
- ғылыми - педагогикалық бағыт - әлеуметтік ғылымдар магистрі
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
1.Байланыс теориясы мен тұжырымдамасын қолдана отырып, коммуникация процесінің универсалды моделін құру;
2. Медиакоммуникацияның мемлекеттік басқару жүйелерімен өзара әрекеттесуінің ерекшеліктерін анықтау және мемлекеттік құрылымдардың сыртқы саяси қызметіне коммуникациялық қолдау көрсету;
3. отандық және шетелдік медиа нарықтардың даму үрдістерін қадағалау және осы үрдістерді кәсіби қызметте пайдалану;
4. қазіргі заманғы хабар тарату технологияларының ерекшеліктерін білу негізінде digital өнімдерді жасау кезінде техникалық және шығармашылық дағдыларды пайдалану;
• 5.интерактивті контент индустриясының құралдарын (интернет-порталдар, бейне-, аудиоконтент, бағдарламалық өнімдер дерекқоры) қолдана отырып, мультимедиалық өнім жасау;
• 6. байланыстың жаңа технологияларына, этика мен психология заңдарына сүйене отырып, коммуникацияның әртүрлі түрлерін қолдана отырып, медиа компанияның әртүрлі бөлімшелерінің жұмысын үйлестіру;
7. әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың тілі мен аппаратын қолдана отырып, медиа құбылыстарын зерттеу және сипаттау, медиа компаниялар мен жобаларды талдауда әртүрлі әдістерді қолдану;
8. медиа және коммуникациялық өнімдерді құру кезінде медиа дискурста қолданылатын бұқаралық ақпарат құралдарының лингвистикалық ерекшеліктерін, интерактивті шығармашылық коммуникация әдістерін талдау;
9. коммуникациялық қызметтің дәстүрлі формаларына қатысты стратегиялық коммуникациялардың негізгі компоненттерін, параметрлерін, ерекшеліктерін анықтау; коммуникациялық стратегиялар әзірленетін коммуникациялық модельдердің эволюциясын талдау;
10. маркетингтік стратегияны әзірлеу, оның тиімділігін бағалау, тұтынушылық сұраныстарды, саладағы ағымдағы жағдайды және нарық сегментіндегі бәсекелестік позицияны ескере отырып, онлайн-жылжытуды жүзеге асыру;
11. корпоративтік және бренд-коммуникациялар бағытындағы жұмыстың ерекшелігін айқындау; медиа-менеджерлермен тиімді жұмыс жасау және медиа бизнес корпорацияның және/немесе брендтің бизнесіне қалай әсер ететінін түсіну;
12. команда құру, онымен күнтізбелік жоспар құру, жоба құны және оны нақты шындыққа бейімдей отырып, тиімді жүзеге асыру.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген