Магистратура
Денсаулық сақтаудағы сапаны басқару

Денсаулық сақтаудағы сапаны басқару

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - медицина ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Ғылым философиясының ережелері мен категорияларын қазіргі даму кезеңінде ғылымда туындайтын негізгі дүниетанымдық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау және бағалау үшін пайдалану
2. Жоғары оқу орындарының педагогикалық-психологиялық дағдыларын іс-тәжірибеде іске асыру, оқытудың және бағалаудың жаңа әдістерін талдау оны бағалау және оқытуда, оның ішінде шет тілінде одан әрі пайдалану үшін
3. Адам ресурстарын басқару үшін психологиялық әсер ету әдістері мен коммуникациялық байланыс құралдарын қолдану және денсаулық сақтау саласындағы жанжалды жағдайларды шешуге және үнемі кәсіби және сыни ойлау дағдыларын дамыту
4. Денсаулық сақтау ұйымдарында көмек көрсету сапасын басқару және жақсарту үшін жоспарлау, ұйымдастыру технологиясының жаңа стратегияларын жүзеге асыру
5. Денсаулық сақтау жүйесін жақсарту үшін денсаулық сақтау ұйымдарында әлеуметтік және пәнаралық инновацияларды ілгерілетуде көшбасшылық таныту
6. Медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыруда менеджмент құралдары мен әдістерін қолдану және денсаулық сақтау саласында сапаны дамыту үшін жобалық менеджмент қағидаттарын пайдалану
7. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, бағалау және ықтимал қауіптер мен зерттеу мәселелерін шешу жолдарын болжау үшін ғылыми деректер қорымен жұмыс істеу кезінде ғылыми зерттеу әдістемесін пайдалану
8. Денсаулық сақтау саласындағы медициналық қызметтер мен зерттеулердің сапасын талдау кезінде заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, статистикалық деректерді өңдеу мен түсіндіруді қолдану
9. Медициналық қызметтердің сапасын арттыру және кәсіпорынның ағымдағы және перспективалық қаржылық жағдайын бағалау бойынша негізделген шешімдерді қабылдау үшін қажетті медициналық ұйымның қаржылық экономикалық қызметін талдау
10. Сапаны үздіксіз басқару құралдары мен әдістеріне иелік ету, көрсетілетін медициналық көмектің сапасын бағалауды және денсаулық сақтау жүйесіндегі пациенттердің қауіпсіздігін, оның ішінде аккредиттеу жүйесі арқылы бақылауды жүзеге асыру

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Денсаулық сақтаудағы сапаны басқару
Мамандық шифры
7M10123
Факультеті
Медицина және денсаулық сақтау

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – болашақ маманның ғылыми-зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру, ғылым мен қоғамның дамуы жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік принциптерін зерделеу. Пән талдау әдістері мен тәсілдерін, ақпараттық ғылыми ресурстарды пайдалана отырып, өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін дамытуға бағытталған.

Денсаулық сақтау жүйесіндегі экономика және қаржыландыру
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Медициналық ұйымның негізгі қорлары мен айналым қаражаты. Шығындар мен кірістерді есепке алу, талдау. Шығындарды бөлудің қағидалары мен әдістері. Тұрақты және айнымалы шығындар. Қаржыландыру көздері. Тегін медициналық көмектің мемлекеттік көлемін қаржылық қамтамасыз ету. Медициналық қызметке ақы төлеу әдістері. Медициналық қызметтерге тарифтің құрылымы және міндетті медициналық сақтандыру бойынша медициналық көмекке ақы төлеу тарифтерін есептеу әдістемесі.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

Зерттеу әдістемесі және биостатистика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Ғылыми зерттеулердің анықтамасы. Денсаулық сақтаудағы зерттеу түрлері: іргелі/қолданбалы, сапалық/сандық. Ғылыми зерттеу жұмысын жүргізудің кезеңдері. Ғылыми жаңалығы мен практикалық маңыздылығын тұжырымдау. Зерттеу дизайнын анықтайтын негізгі сұрақтар. Теориялық және эксперименттік зерттеулерді жүргізу әдістері. Ғылыми жобаларға қатысу, грантқа өтінім беру негіздері. Биостатистика. Мәлімет-терді ұсыну. Сипаттамалық статистика. Статистикалық гипотезаларды тексеру негіздері. Аналитикалық статистика.

Сапа менеджментін ұйымдастыру
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Басқару объектісі ретінде қызмет көрсету сапасы. Ұлттық сапа стратегиясының/саясатының ұсынылатын 8 құрамдас бөлігі. Сапаны жақсарту әдістері (интервенциялар): ДДҰ ұсынған жеті әрекет бағыты. ISO 9001:2008 сапа менеджменті жүйесінің стандарты. Ішкі және сыртқы сапаны бағалауды ұйымдастыру және әдістемесі. Медициналық қызмет көрсету сапасы жөніндегі бірлескен комиссия. Медициналық қызметтің сапасын қамтамасыз етудегі рөлі, мақсаттары, міндеттері.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Аккредиттеу жүйесі арқылы медициналық көмектің сапасын бақылау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Қазақстан Республикасындағы аккредиттеу жүйесі. Ұлттық аккредиттеу стандарттары, құрылымы. Принциптері, бағалау әдістері, дәлелдемелер. Медициналық ұйымдағы «ізбасар» әдістемесі. JCI халықаралық аккредитациясының негіздері. JCI басшылығының құрылымы. Пациенттерге бағытталған стандарттар. Медициналық көмектің қолжетімділігі және үздіксіздігі. Пациентке бағытталған күтім. Медициналық ұйымды басқару стандарттары. Талаптар құрылымы (мысалдар). Операциялық процедуралардың стандарттары Әзірлеу, бекіту және қолдану ережелері.

Денсаулық сақтау жүйесіндегі оқыту және бағалау әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Денсаулық сақтау саласындағы жоғары оқу орнынан кейінгі және үздіксіз кәсіби дамуды ұйымдастыру қағидалары. Үздіксіз білім беру түсінігі – өмір бойы білім алу (lifelong learning). Ересектерге білім берудің ерекшеліктері. Денсаулық сақтау жүйесінде оқыту және білімді бағалау әдістері.

Денсаулық сақтаудағы адам ресурстарын басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Персоналды бағалау жүйесін жетілдіру, KPI жүйесін пайдалану ерекшеліктері, еңбек өнімділігін арттыру, қолда бар еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану; персоналды дамыту; тиімді жұмыс істеу үшін ұйымдастырушылық және экономикалық жағдай жасау, қызметкерлердің кәсіби құзыреттілігін арттыру; ынталандыру әдістері.

Денсаулық сақтаудағы жобаны басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Денсаулық сақтау саласындағы жобаларды басқару негіздері. Жобалау терминологиясы. Жобаның мақсаттары. Негізгі жобалық құжаттар. Жобаға қойылатын талаптарды талдау. Жоба күнтізбесі. Шығындар құрылымы, сметаны және жобаның қаражатын әзірлеу. Денсаулық сақтау саласындағы жобаның тәуекелдері мен өзгерістерін басқару.

Денсаулық сақтаудағы пәнаралық командалар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Денсаулық сақтаудағы пәнаралық ұжым түсінігі. Көпсалалы және пәнаралық ұжымдардың айырмашылығы. Пәнаралық ұжымның негізгі функциялары, қалыптасу кезеңдері және мәселелері. Пәнаралық ұжымның қызметін ұйымдастыру. Іс-қағаздарын жүргізу. Пәнаралық ұжым мүшесіне қойылатын негізгі талаптар. Пәнаралық топтың кураторы-үйлестірушісі. Пәнаралық өзара әрекеттесудегі бақылау. Топтық бақылауды жүргізу ережелері. Пәнаралық ұжым мүшелерін қатыстырумен жүргізілетін әлеуметтік оңалту кезеңдері.

Денсаулық сақтаудағы сапаны үздіксіз басқарудың құралдары мен әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - TQM (сапаның жалпы менеджменті) енгізу қағидалары, стратегиялары, әдістемесі. Сапаны басқаруды 4 сатыға бөлетін Шухарт-Деминг – PDCA (жоспарлау-әрекет-тексеру- түзету) циклін қолдану. Донабедиан үлгісін қолдану, қызмет көрсету сапасын бағалау: құрылымын, үрдісін, нәтижесін. Ишикава диаграммасы - бұл көрсетілетін қызметтердің сапасына әсер ететін факторларды себеп-салдарлы талдауы. Сапа мәселелерін тудыратын себептерді анықтайтын Парето кестесі. Инциденттерді талдаудың негізгі құралдары түбірлік себептерді талдау.

Денсаулық сақтаудағы стратегиялық жоспарлау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Стратегиялық менеджмент түсінігі. Стратегиялық басқарудың кезеңдері. Стратегиялық басқару процесінің моделі. Ішкі стратегиялық факторлардың синтезі. Стратегияның түсінігі және мәні. Стратегиялардың түрлері. Аумақтардың сыртқы және ішкі ортасын стратегиялық талдау. Денсаулық сақтау саласындағы ұйымдарды стратегиялық басқару процесінің технологиясы. Стратегияны іске асыру және оның орындалуын бақылау.

Жанжал жағдайындағы мінез-құлық стратегиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Күйзеліс және қақтығыс туралы түсініктер. Қақтығыстар мен күйзелісті басқару. Қақтығыс жағдайындағы тұлғаның мінез-құлқы. Қақтығыстардағы мінез-құлықтың дәстүрлі стратегиялары. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлықтың тиімді стратегиялары. Бәсекелестік. Бейімделу. Болдырмау. Ымыра. Ынтымақтастық. Қақтығыстағы мінез-құлық стратегиясын таңдау.

Коммуникативті дағдыларды оқыту және бағалау әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Коммуникацияның негізгі дағдылары: науқаспен қарым-қатынас жасау кезінде байланыс орнату дағдыларын қолдану, ақпарат жинау, белсенді тыңдау, түсініктеме беру, ақпараттандыру және эмпатияны қолдану. Еңбек ұжымында коммуникацияны қалыптастыру.

Менеджмент және денсаулық сақтаудағы көшбасшылық
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Медициналық менеджментке кіріспе. Денсаулық сақтау менеджерінің қызметтері. Көшбасшы стильдері. Менеджер мен көшбасшы арасындағы басқару қатынасы. Өкілдік, жауапкершілік және өкілеттік. Көшбасшылық және басқару: көшбасшылық теориялары. Көшбасшылықтың мінез-құлық теориялары. Көшбасшылықтың ситуациялық теориялары. Топтық көшбасшылық теориясы. Көшбасшылыққа транзакциялық және трансформациялық тәсілдер.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген