Магистратура
Репродуктивті генетика

Репродуктивті генетика

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - жаратылыстану ғылымдарының магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ОН1. Молекулярлық, клеткалық, организмдік деңгейде адамның эмбрионалдық және онтогенетикалық дамуының генетикалық заңдылықтарын талдау;
OН2. Молекулалық-генетикалық және эпигенетикалық өзгергіштіктің себептері мен механизмдерін түсіндіру;
OН3. Эмбрион мен ұрықтың даму бұзылыстарын диагностикалау үшін молекулалық-генетикалық әдістерді қолдану;
ОН4. Молекулалық-генетикалық әдістерді қолдана отырып, әйелдер мен ерлердің бедеулігінің генетикалық факторларын анықтау;
ОН5. Бедеулік мәселесін шешу үшін көмекші репродуктивті технологиялардың әдістерін қолдану (алдын ала имплантациялық генетикалық тестілеу, экстракорпоралды ұрықтандыру, тұқым қуалайтын патологияның пренатальды диагностикасы және т.б.);
ОН6. Репрезентативті және түпнұсқа талдау нәтижелеріне негізделген іс-әрекетке жарамды ұсыныстар әзірлеу;
ОН7. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, зерттеу тақырыптары бойынша ғылыми-техникалық және патенттік ақпаратты талдау;
ОН8. Цифрлық технологияларды, интерактивті әдістерді, нысандарды және оқу-әдістемелік құралдарын пайдалана отырып, студентке бағытталған әдіс негізінде теориялық және қолданбалы пәндерді әзірлеу және оқу үдерісіне енгізу;
ОН9. Репродуктивті генетика саласындағы іргелі және қолданбалы мәселелерді талдауға негізделген кешенді зерттеулерді, соның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалау және енгізу;
ОН10. Этикалық-құқықтық нормалар мен биоэтика қағидаттырын ескере отырып кәсіби қызметті жоспарлау;
ОН11. Ғылыми-зерттеу жұмысының жоспарын құру және өз бетінше зерттеу нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа ұсыну;
ОН12. Кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жетілдіру және командада жұмыс істей білу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Репродуктивті генетика
Мамандық шифры
7M05119
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Кәсіби өзара әрекеттестікте менеджменттің аса маңызды аспектілерін тәжірибеде қолдану үшін басқару психологиясының іргелі концепциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән мазмұны: басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы, мотивация және практикалық рефлексия.

Бедеулік генетикасы және көмекші репродуктивті технологиялар
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әйелдер мен ерлер бедеулігінің пайда болуының генетикалық себептерін талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: бедеулікті диагностикалаудың молекулалық генетикалық әдістері; CFTR, AZF, AR, SRY гендеріндегі мутациялар; бедеуліктегі сандық және құрылымдық хромосомалық ауытқулар; көмекші репродуктивті технологиялар (жатырішілік ұрықтандыру, ИКСИ, ЭКО, көмекші хетчинг, криоконсервация және т.б.).

Геномика және молекулалық диагностика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: геномдық ақпараттың мазмұнын, ұйымдастырылуын, жүзеге асырылуын талдау және генетикалық аурулардың молекулалық диагностикасының әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: геномдардың құрылымы, ұйымдастырылуы, функция атқару деңгейлері, тұрақтылығы және полиморфизмі; молекулалық диагностика әдістерін қолдану (ДНҚ экстракциясы, ПТР-талдау, ДНҚ электрофорезі); биоақпараттық технологияларды қолдану арқылы алынған нәтижелерді талдау.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі философияны ғылыми білімдер жүйесі, оның ішінде рационалды-теориялық түсінудегі дүниетанымдық көзқарас ретінде түсіну. Пән ғылыми ойлаудың эволюциясы мен дамуының аспектілерін, тарихи сәттерді, ғалымдар мен ғылыми мектептердің ғылымның қалыптасуына қосқан үлесін және ғылыми қызметтің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қамтиды.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін пайдалана білуді және биологиялық білім беру саласында студенттердің оқу-зерттеу іс-әрекетін бақылауды қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: оқу және ғылыми-зерттеу қызметі; дағдылар мен құзыреттілік; биологияны оқытуда студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамыту әдістемесінің үлгілері; студенттердің ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Жоғары оқу орындарында тиімді оқытудың педагогикалық теориялары мен практикалық стратегияларын қамтамасыз ету, сыни тұрғыдан ойлауға және оқудағы табысқа тәрбиелеу. Курс оқыту әдістерін, оқу жоспарын жобалауды, бағалау әдістерін және мұғалімдерді инклюзивті және ынталандырушы оқу орталарын құруға дайындайтын сыныпты басқару стратегияларын зерттейді.

Клеткалық және гендік инженерия
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: эмбрионның геномын редакциялау үшін клеткалық және гендік инженерияның эмбриондық геномды редакциалау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эмбрионның генетикалық ауытқуларын анықтауға арналған диагностикалық препараттарды жасау, тұқым қуалайтын аурулар мен бедеулікті емдеуде CRISPR/Cas9 технологиясын қолдану тәсілдері; бағана клеткаларды, эмбриондарды жасанды қоректік ортада өсіру әдістері.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – шет тілі білімінің халықаралық стандарттары бойынша құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру және мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіріп, тілдердің ұйымдастырылуын түсініп, қоғамда өзара әрекеттесіп, өз көзқарасын қорғауы керек.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Адам геномы және протеомика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: нақты ғылыми зерттеу міндеттері үшін адам геномын секвенирлеу нәтижесінде алынған мәліметтерді талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: биологиялық ақпаратты алу әдістері (секвенирлеу, микро-чиптер, масс-спектрометрия), биологиялық ақпараттық мәліметтер базасы (GenBank, UniProt, Ensembl және т.б.); геномдық, метагеномдық, транскриптомдық, протеомдық мәліметтерді талдау әдістері; нуклеотидтер тізбегін талдау үшін компьютерлік визуализация құралдары.

Генетикадағы Ақпараттық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: клиникалық және зертханалық мәліметтер базасын статистикалық талдау үшін компьютерлік бағдарламаларды қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: генетика мен биомедицинада статистиканың әдістік амалдары; бағдарламалық қамтамасыз етуді (Statistica, SPSS, STATA) және бағдарламалау тілдерін (R, Python) пайдаланып статистикалық деректерді талдау; салыстырылған деректердегі айырмашылықтардың статистикалық маңыздылығын анықтау және нәтижелерді адекватты түрде түсіндіру.

Иммуногенетика және фармакогенетика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: иммунитеттің молекулалық генетикалық негізін және дәрілік препараттардың әсерінің жеке өзгергіштігін талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: организмның дәрілік препараттарға жеке реакциясына байланысты иммунитеттің тұқым қуалайтын факторларын анықтаудың молекулалық генетикалық әдістері; белгілі бір науқастың генотипін зерттеу негізінде дәрілік препараттарды және олардың дозалау режимдерін таңдауды дараландыру мүмкіндігі.

Клиникалық генетика және биоэтика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тұқым қуалайтын аурулардың пайда болу заңдылықтарын және бедеуліктің генетикалық себептерін талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: генетикалық аурулардың молекулалық, биохимиялық, цитологиялық негіздері; аурудың тұқым қуалау түрін анықтау үшін шежіре құрастыру; патологияның популяциялық жиілігіне тұқым қуалайтын фактордың; тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу, диагностикалау және емдеу әдістері; биоэтика қағидаттарын ескере отырып кәсіби қызметті жоспарлау.

Молекулалық цитогенетика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: молекулалық цитогенетикалық зерттеу әдістерін қолдануда, хромосомалық ауытқуларды талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: адам хромосомаларының құрылымдық және функциялық ерекшеліктері; хромосоманың молекулалық компоненттерінің өзара әрекеттесу механизмдері; хромосомалардың қайта құрылуы нәтижесінде жүйелі мутациялардың пайда болу механизмдері; тұқым қуалайтын аурулар мен бедеулікті диагностикалау үшін молекулалық цитогенетикалық әдістері (FISH, SKY, ПТР және хромосомалардың микроматрицалық талдауы).

Мутагенез және эпигенетика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мутагенез және эпигенетикалық тұқымқуалаушылық заңдылықтарын талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: мутация процесінің теориялық және эксперименттік негіздері; тұқым қуалайтын патологиялардың себебі; эпигенетикалық тұқым қуалау заңдылықтарын және эмбриональды бағана клеткалардың дифференциациясының эпигенетикалық механизмдері; клеткадағы эпигенетикалық сигналдардың жүзеге асу механизмдері мен жолдары; бедеуліктің эпигенетикалық аспектілері.

Репродуктивті биология және және даму генетикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: репродукция механизмдерін және организмнің генетикалық заңдылықтарын талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: адамның жыныс жүйесінің қалыптасуы мен дамуын, ұрықтану және гаметогенез механизмдері; эмбрион дамуының генетикалық механизмдері; дамудың эмбриогенетикалық және онтогенетикалық механизмдерін зерттеудің генетикалық тәсілдері мен әдістері; жеке дамудың генетикалық реттелуінің жалпы заңдылықтары

Репродуктивті эндокринология және психология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: репродуктивті функцияның іске асырылуында жыныстық гормондардың әсерін және психологиялық аспектілерін, сонымен бірге репродуктивті денсаулықтың мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: жыныстық дамудың типтік бұзылыстары мен жыныс мүшелер ауруларының себептері мен механизмдері; репродуктивті денсаулықтың бұзылуының мүмкін болатын психологиялық себептері; эндокриндік репродуктивті бұзылыстарды диагностикалауда гормондық тестілеудің нәтижелері.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Зерттеу практикасының мақсаты: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерімен, тәжірибелік деректерді өңдеу және интерпретациялаумен танысу. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - фундаменталды және қолданбалы зерттеулердің негізін түсіну; - ғылыми зерттеулерді, ғылыми-зерттеу жұмыстарының кезеңдерін түсіну - жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру; - жобалау, жазу, ғылыми жобаны ресімдеу және шолу; - бағдарламаларды зерттеу, әдістемелік және процедуралық бөлімдерді зерттеу; - ғылыми-техникалық ақпарат базасын жүйелеу.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген