- Негізгі бет
- Магистратура
- Білім беру бағдарламалары
- Цифрлық бизнес- технологиялар
Цифрлық бизнес- технологиялар
БIЛIКТIЛIГІ
- бейіндік бағыт - бизнес және басқару магистрі
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
ОН1. Кәсіби шет тілі мәнмәтінінде сәйкесінше мәдени ерекшеліктер пен тілді білуді қолдана отырып, мәдениетаралық көзқарастарды пайдаланып кәсіпорынның бизнес-процестерін цифрландыру негіздерін тұжырымдау.
OН2. Сандық маркетингтің динамикалық сипатын және оның клиенттерге стратегияларды әзірлеу және маркетингтік арналарды (әлеуметтік желілер және онлайн платформалар) қолдану үшін клиенттермен өзара әрекеттесуді ынталандыру, маркетингтік шешімдерді қабылдауда практикалық идеяларды алу мақсатында әсерін зерттеу
OН3. Компанияның ақпараттық бизнес ортасының интерактивтілігін арттыру мақсатында тиімді цифрлық технологияларды іске асыра отырып, бизнес процестерді түсіну және шешім қабылдау үшін психологиялық идеялар мен басқару теорияларын пайдалану.
OН4. Компанияның цифрлық ресурстарының мүмкіндіктері негізінде әлеуетті клиенттік базаны сегменттеу, таргеттеу және қайта таргеттеу тиімділігін бағалау және болжау.
OН5. Деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың сапасын басқару үшін деректерді сақтау мен қол жеткізуді басқарудың тиімді әдістерін қолдана отырып, дерекқорларды талдау.
OН6.Кәсіпорынның тиімділігін арттыру мақсатында компаниялардың әлсіз жақтарын анықтау үшін негізгі, кәсіби және маркетингтік құралдарға негізделген әртүрлі мәселелерді шешу үшін бизнес-аналитика құралдарын пайдалану.
OН7. Компаниялардың нарықтық мүмкіндіктерін бағалау үшін ақпараттық жүйелердің кешенді аудитін ұйымдастыруда цифрлық технологияларды пайдалану негізінде компаниялардың бизнес-стратегияларын әзірлеу.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген