Магистратура
Цифрлық бизнес- технологиялар

Цифрлық бизнес- технологиялар

БIЛIКТIЛIГІ

  • бейіндік бағыт - бизнес және басқару магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ОН1. Кәсіби шет тілі мәнмәтінінде сәйкесінше мәдени ерекшеліктер пен тілді білуді қолдана отырып, мәдениетаралық көзқарастарды пайдаланып кәсіпорынның бизнес-процестерін цифрландыру негіздерін тұжырымдау.
OН2. Сандық маркетингтің динамикалық сипатын және оның клиенттерге стратегияларды әзірлеу және маркетингтік арналарды (әлеуметтік желілер және онлайн платформалар) қолдану үшін клиенттермен өзара әрекеттесуді ынталандыру, маркетингтік шешімдерді қабылдауда практикалық идеяларды алу мақсатында әсерін зерттеу
OН3. Компанияның ақпараттық бизнес ортасының интерактивтілігін арттыру мақсатында тиімді цифрлық технологияларды іске асыра отырып, бизнес процестерді түсіну және шешім қабылдау үшін психологиялық идеялар мен басқару теорияларын пайдалану.
OН4. Компанияның цифрлық ресурстарының мүмкіндіктері негізінде әлеуетті клиенттік базаны сегменттеу, таргеттеу және қайта таргеттеу тиімділігін бағалау және болжау.
OН5. Деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың сапасын басқару үшін деректерді сақтау мен қол жеткізуді басқарудың тиімді әдістерін қолдана отырып, дерекқорларды талдау.
OН6.Кәсіпорынның тиімділігін арттыру мақсатында компаниялардың әлсіз жақтарын анықтау үшін негізгі, кәсіби және маркетингтік құралдарға негізделген әртүрлі мәселелерді шешу үшін бизнес-аналитика құралдарын пайдалану.
OН7. Компаниялардың нарықтық мүмкіндіктерін бағалау үшін ақпараттық жүйелердің кешенді аудитін ұйымдастыруда цифрлық технологияларды пайдалану негізінде компаниялардың бизнес-стратегияларын әзірлеу.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Цифрлық бизнес- технологиялар
Мамандық шифры
7M04153
Факультеті
Экономика және бизнес жоғары мектебі

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Бизнес-процестерді модельдеу әдістемесі мен құралдары
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: компанияның ғылыми, эксперименттік, техникалық және инновациялық қызметін ұйымдастырудың базалық әдістерін игеру, бизнес-процестер мен персоналдың әлеуетін басқару үшін магистрантардың қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар: виртуалды ортада кәсіпорынның бизнес-процестерін басқарады; эксперименттік және техникалық идеялардың тиімділігін бағалау үшін талдау әдістері мен құралдарын саралайды және жіктейді.

Бизнесті цифрландыру әдістері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: кәсіпорындардың бизнес мақсаттарына қол жеткізуге және жаңа бәсекелестік артықшылықтар жасауға бағытталған шешімдер қабылдау үшін ақпараттық жүйелерді дамыту қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар: АТ стратегиясын әзірлеу қағидаттарын көрсетеді; ұйымды жан-жақты талдау арқылы қолданылатын бизнес АТ шешімдерін тұжырымдайды; бизнесте АТ/АЖ қолдануға байланысты өлшенетін артықшылықтарды айқындайды; бизнес АЖ үшін стратегиялық жоспар әзірлейді..

Менеджмент
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Бизнес -талдаушы/Бизнес- аналитика/ Business- analytics
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: деректерді интеллектуалды бизнес - талдау негіздері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру және шешім қабылдауды қолдау және бизнес-процестердің дамуын болжау үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану. Деректерді өңдеу және олардың арасындағы жасырын байланыстарды анықтау. Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар қабілетті болуы керек: Бизнес-аналитика әдістерін түсінуді көрсету; Деректерді өндіру алгоритмдерін түсіну; Тапсырмаға байланысты деректерді талдау құралдарын таңдаңыз; Бизнес-аналитиканың аспаптық құралдарын пайдалану; Бизнес-аналитиканың әртүрлі құралдарының мүмкіндіктері мен шешілетін міндеттерін бағалау; алынған шешімдердің сапасын бағалау.

Деректер қоймасын жобалау және талдау әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: деректерді сақтау мен оған қол жеткізуді ұйымдастырудың тиімді әдістерін қолдану негізінде магистранттардың мәліметтер қоймаларын жобалау және талдау қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар: ғылыми-эксперименттік міндеттерді шешу үшін мәліметтер қоймалары мен технологияларды жобалау үшін тиімді әдістерін пайдаланады; жаңа идеялар мен аналитикалық мүмкіндіктерді анықтау үшін мәліметтерді жинайды және өңдейді; жеке және қоғамдық көздерден алынған деректерді талдайды.

Сандық маркетингтің ақпараттық технологиялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-жаңа өнім (қызмет) ассортиментін жетілдіру, нарықтарды игеру негізінде компания танымалдылығын арттыру және оның цифрлық инфрақұрылымын дамыту үшін магистрантардың қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар: ақпараттық ресурстардың тиімділігін бағалау үшін компанияның цифрлық инфрақұрылымына жан-жақты талдау жүргізеді; оған жаңа әзірлемелер мен техникалық шешімдерді интеграциялау мүмкіндіктерін бағалау кезінде ақпараттық жүйелердің, оның цифрлық құрамдас бөлігінің жан-жақты аудитін ұйымдастырады

Цифрлық бизнес: digital-маркетинг және электрондық сату
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: компанияның салалық бизнес ортасын арттыру үшін, оның ерекшелігін ескере отырып магистранттардың маркетингтік технологияларды тиімді пайдалануына баланысты ақпараттық, цифрлық қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар: B-to-c және b-to-b форматында электрондық саудада цифрлық құралдарды қолдануға; сату бөлімдеріне цифрлық технологияларды енгізуді жобалауға; клиенттер туралы деректерге (CRM) негізделген маркетинг ішіндегі жұмысты автоматтандыруға; сату бөлімінің жұмысын жеке және жалпы сегмент бойынша жоспарлауға қабілетті болады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Өндірістік
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Мақсаты - теориялық білімді бекіту, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын, құзыреттері мен тәжірибесін игеру. Өндірістік практика нәтижесінде магистранттар кәсіби және еңбек дағдыларын қалыптастыру ар0ылы тиісті саладағы кәсіпорындар, ұйымдар мен мекемелердің қызметі ерекшеліктерін зерделей алады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген