Магистратура
Білім саясаты

Білім саясаты

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - әлеуметтік ғылымдар магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. білім беру саясатының халықаралық, мемлекеттік және өңірлік ерекшеліктерін, стратегиялары мен инновацияларын салыстыруға;
2. нақты, түсінікті және эмпирикалық негізделген тілде білім берудегі саясат мәселелері бойынша есептер, талдамалық жазбалар, шолулар мен брифингтер жасауға;
3. бүкіл ел бойынша және бүкіл әлем бойынша білім алушылар мен қауымдастықтарға әсер ететін бағдарламалар мен саясатты жүзеге асырудың әдіснамалық, тұжырымдамалық және технологиялық құралдарын негіздеуге;
4. білім беру саласындағы саясаттың философиялық, әлеуметтанулық және экономикалық аспектілерін және білім беру саясаты субъектілерінің мүдделерін үйлестіру тұжырымдамаларын жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын талдауға;
5. білім беру саясаты саласында стратегиялық және тактикалық сипаттағы саяси-құқықтық құжаттарға, жоспарларға, жобаларға, жағдайларға және ықтимал тәуекелдерге баға беруге;
6. аз қамтылған немесе маргиналды популяцияларға ықтимал әсері тұрғысынан білім берудегі саясат модельдерін әзірлеуге;
7. білім берумен айналысатын үкіметтік ұйымдарға, заң шығарушы органдарға, әкімдіктерге, талдау орталықтарына және коммерциялық емес ұйымдарға іс жүзінде негізделген ұсынымдар ұсынуға;
8. проблемаларды теориялық және әдіснамалық талдау, квалиметриялық және басқа тәсілдерді қолдану, білім беру саясатындағы үздік отандық және шетелдік тәжірибелерді жалпылау бойынша жүйелі пәнаралық білім мен дағдылар негізінде ұлттық білім беру жүйесінің сапасына сараптама жүргізуге;
9. ақпаратты өңдеудің компаративистік, әлеуметтанулық, саясаттанулық әдістемелерін, білім беру саясатын талдаудың арнайы тәжірибелерін пайдалана отырып, білім берудегі өзгерістерді және білім беру жүйелерінің сапасын жақсартуды үлгілеуге;
10. әлеуметтік-саяси пәндерді оқытудың классикалық және инновациялық әдістері негізінде жоғары мектепте білім беру қызметін жүзеге асыруға

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Білім саясаты
Мамандық шифры
7M03132
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Білім беру әлеуметтануы және әлеуметтік саясат
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру әлеуметтануындағы және әлеуметтік саясаттағы негізгі теориялық тәсілдер, білім мен ғылым мәселелерін зерттеуде әртүрлі социологиялық әдістерді қолдану дағдылары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курс барысында білім алушылар білім мен қоғам арасындағы байланысты; білім беру стратификациясын; әлеуметтік күштердің рөлін және олардың білім беру процестеріне әсерін зерттейді.

Білім беру саласындағы саясат философиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазіргі білім беру саясатының философиясын түсінудің ғылыми-практикалық негіздерімен танысу. Курс эстетика, этика және моральдық философия, әлеуметтік және саяси философия, сондай-ақ эпистемология және ғылым философиясы салаларын зерделеу арқылы білім беру процестері мен мақсаттарын түсінуді кеңейтуге және тереңдетуге бағытталған.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Өзгерістерді басқару және білім берудегі көшбасшылық саясаты
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда өзгерістерді басқару туралы жүйелі идеяларды және ұйымдастырушылық мақсаттарға жету, жеке көшбасшылық қасиеттерді дамыту үшін әртүрлі билік пен Ықпал көздерін тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Курс жобаларды қалыптастыру және басқарылатын өзгерістерді қолдаудың тактикалық кеңістігін құру; жеке және мансаптық өсуді жоспарлау және білім беру ұйымының даму стратегиясын іске асыру дағдыларын игеруге бағытталған.

Саяси ғылымдағы компаративистік талдау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: саяси ғылымдағы зерттеу әдісі ретінде компаративистік талдауды зерттеу. Курс қарастырады: саясаттанудағы компаративистік талдау, қазіргі заманғы басқару нысандарын, Конституциялар мен режимдерді салыстырмалы талдау. әр түрлі елдердегі азаматтық қоғам құрылымдары және саяси құбылыстар.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

Экономика, қаржыландыру саясаты, білім берудегі экономикалық бағалау әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру саясатының экономикалық сипаттамаларының динамикасын зерттеу, білім беру саласындағы экономикалық және қаржылық саясатты дәлелді түсіндіру дағдыларын қалыптастыру. Курс білім беру саясатының өзгеруін түсіндіру үшін статистикалық және экономикалық құжаттаманы талдауға бағытталған; білім беруде эконометрикалық талдауды орындау үшін бастапқы мәліметтерді дайындау технологиясын қолдану.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Білім беру сапасын өлшеу және мониторингілеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру сапасын өлшеу және мониторинг жүргізу үшін магистранттарда ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық-талдамалық және әлеуметтік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курс білім беру сапасын тәуелсіз бағалау принциптерін, көрсеткіштерін зерделеуге; статистикалық көрсеткіштермен жұмыс істеуге; басқару шешімдерін қабылдау үшін сандық және сапалық талдау жүргізуге; педагогикалық өлшемдер жүйесі арқылы білім беру сапасын басқару негіздерін меңгеруге бағытталған.

Білім беру саясаты: талдау практикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру және мектеп саясатын талдау, мектеп саясатын модельдеу және құжаттарды жобалау, мектептегі ұйымдастырушылық және инновациялық жобаларды басқару тәжірибесінде талдау құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс саясат пен шешім қабылдау модельдерін зерттеуге бағытталған; білім берудегі реформаларды талдау, мектеп саясатын талдау құралдарын, тәсілдерді, критерийлерді меңгеру.

Білім беру саясатын құқықтық қамтамасыз ету
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты-магистранттардың білім беру саласындағы мемлекет саясатын іске асырудың әлеуметтік-құқықтық негіздерін түсінуі. Курс барысында магистранттар: индустриалды дамыған елдердегі білім беру саясатының даму тарихын, білім беруді басқару органдарының жүйесін, білім беру саласындағы коммерциялық емес ұйымдарды және олардың қызметін заңнамалық-нормативтік қамтамасыз етуді, білім беру сапасын өлшеудің ұйымдық-құқықтық негіздерін, білім беру мазмұнын жобалау кезіндегі мемлекеттік басымдықтарды зерделейді.

Білім берудегі өзгерістерді әлеуметтік жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - білім беру жүйесін өзгерту және дамыту құралы ретінде білім беру саласында «жобалық практиканы» пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Курс шеңберінде жобалаудың басқару практикасымен байланысының сипаты мен ерекшеліктері қарастырылады: концептуализациядан өзгерістерді ұйымдастыруға дейін; өз жобаларының мысалында тыңдаушылар жеке зерттеу және аналитикалық траекторияларды қалыптастырады, жеке жобаны әзірлейді.

Инклюзивті білім: саясат және практика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру, билік және қоғамдық игілік арасындағы байланысқа қатысты әлеуметтік әділеттілік мәселелерін ашу үшін инклюзивті білім беру саясатын сыни талдау дағдыларын қалыптастыру. Курс инклюзивті қоғамды дамыту контекстіндегі өзгерістердің негізгі бағыттарын, инклюзивті білім берудің теориялық және әдіснамалық тәсілдерін зерделеуге бағытталатын болады.

Қазіргі халықаралық қатынастар және жаһандық даму
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тәуелсіз сыни ойлау, белгілі бір халықаралық саяси оқиғалар мен құбылыстарды бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс халықаралық қатынастарды, жаһандық және аймақтық жүйелерді зерттеу теориясы мен әдіснамасын дамытуды, жаһандану процестерін және қазіргі заманның жаһандық сын-қатерлерін, соның ішінде білім беру алдындағы мәселелерді қарастыруға бағытталған.

Мектепті басқару және мектеп реформасының саясаты
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: республикадағы мектеп реформалары динамикасының әлеуметтік-саяси және әлеуметтік-мәдени алғышарттары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курс мектеп жүйелерін реформалаудың қазақстандық және шетелдік тәжірибесін, жаңартылған мазмұн мәселелерін; цифрландыру және мейірімді білім беру ортасын құру; оқушылардың психикалық денсаулығын қолдау; мектептегі білім берудегі инклюзиялар мен эксклюзивтерді зерделеуді қамтиды.

Мемлекеттік саясат
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты- магистранттарда өмірдің барлық өзара байланысты салаларында қоғамға мақсатты ықпал ретінде мемлекеттік саясат туралы, Мемлекеттік саясат және мемлекеттік басқару саласы туралы жүйелі ғылыми білімді қалыптастыру. Курс мемлекеттік саясаттың мәні мен негізгі компоненттерін; мемлекеттік саясатты әзірлеу тетіктерін; мемлекеттік аймақтық, экономикалық, әлеуметтік, жастар және т.б. саясаттарға шолу жасайды.

Мұғалімдер және оқыту саясаты
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: магистранттарда мұғалімдерді оқыту нәтижелерінің және оқу бағдарламасының мазмұнының білім беру процесінің сапасына әсерін талдау дағдыларын қалыптастыру. Курс республикада педагог кадрларды даярлау саласындағы саясатты сыни тұрғыдан түсінуге; оқу өз ара іс-қимылын жобалауға; оқу бағдарламаларының өзектілігімен тартымдылығын болжауға; цифрлық контент технологияларын пайдалануға бағытталған.

Саяси зерттеу дизайны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: білім беру саясатын зерттеу дизайнын құру және негіздеу қабілетін қалыптастыру. Курс барысында магистранттар саяси мәселелерді зерттеудің жалпы ғылыми, нақты-спецификалық және әртараптандырылған әдістерін қолдануды үйренеді; зерттеу дизайнының сапалық және сандық, аралас, бойлық, тілімдік, панельдік және когорттық түрлерін қолдануды игереді.

Тұрақты дамуды басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты білім беру жүйесінің ғылыми-техникалық және әлеуметтік-экономикалық әлеуетін талдау үшін Environmental, Social and Governance (ESG) қағидаттарын түсінуді қалыптастыру. Курс орнықты дамудың теориялық-әдіснамалық негіздері мен тұжырымдамаларымен, ESG-трансформацияны талдау тәжірибелерімен, орнықты дамуды басқару құралдарымен, білім беруді басқарудағы адами капиталды есепке алуды негіздеумен, әлеуметтік-экологиялық инвестициялармен және ESG тәуекелдерін басқарумен таныстырады.

Тіл саясаты және ұлттық бірегейлік мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі тіл саясатының негізгі тенденцияларын зерттеу және тиісті теориялық тұжырымдамаларды, сондай-ақ бірегейлікті құру тәжірибесін талдау. Пәнді оқу барысында көпэтносты мемлекеттердегі ұлттық - тіл саясаты, ҚР-да тіл саясатын қалыптастыру қағидаттары, бірегейлікті құрастыру модельдері, әлеуметтік шындықты талдау әдістері мен тәсілдері, ұлттық бірегейлік және жаһандану сын-тегеуріндері қаралатын болады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген