Магистратура
Білім саясаты

Білім саясаты

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - әлеуметтік ғылымдар магистрі

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1) халықаралық, мемлекеттік және өңірлік білім беру саясатының ерекшеліктерін, әлеуметтік-саяси пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған стратегиялар мен инновацияларды салыстырады;
2) білім беру саясаты мәселелері бойынша зерттеу бағдарламаларын, есептерді, талдамалық жазбаларды, шолулар мен брифингтерді анық, түсінікті және эмпирикалық негізделген тілде, оның ішінде шет тілінде жасайды;
3) білім алушылардың азаматтық ұстанымын дамытуға және әлеуметтендіруге бағытталған білім беру саясатын зерделеу кезінде әдіснамалық, тұжырымдамалық және технологиялық құралдарды қолданады;
4) білім беру саясаттың философиялық, әлеуметтанулық және экономикалық аспектілерін және білім беру саясаты субъектілерінің мүдделерін үйлестіру тұжырымдамаларын жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын талдайды;
5) білім беру саясаты саласындағы стратегиялық және тактикалық сипаттағы саяси-құқықтық құжаттарға, жастар саясаты саласындағы жоспарлар мен жобаларға, азаматтық белсенділікті дамыту жөніндегі бағдарламаларды іске асырудың ықтимал тәуекелдеріне баға береді;
6) білім беру саясатының үлгілерін олардың аз қамтылған немесе маргиналданған халықтарға әлеуетті әсері тұрғысынан зерттейді;
7) білім берумен айналысатын үкіметтік ұйымдарға, заң шығарушы органдарға, әкімдіктерге, талдау орталықтарына және коммерциялық емес ұйымдарға ғылыми хәне іс жүзінде негізделген ұсынымдарды құрастырады;
8) проблемаларды теориялық және әдіснамалық талдау, квалиметриялық тәсілді қолдану, білім беру саясатындағы үздік отандық және шетелдік тәжірибелерді жалпылау бойынша жүйелі пәнаралық білім мен дағдылар негізінде ұлттық білім беру жүйесінің сапасына сараптама жүргізеді;
9) ақпаратты өңдеудің компаративистік, әлеуметтанулық, саясаттанулық әдістерін, білім беру саясатын талдаудың арнайы тәжірибелерін пайдалана отырып, білім беру жүйесінің сапасын арттыру үшін білім берудегі өзгерістерді үлгілейді;
10) әлеуметтік-саяси пәндерді оқытудың классикалық және инновациялық әдістері негізінде жоғары мектепте білім беру іс-әрекетін жүзеге асырады;

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Білім саясаты
Мамандық шифры
7M03132
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Басқару психологиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

Білім беру әлеуметтануы және әлеуметтік саясат
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: білім беру әлеуметтануындағы және әлеуметтік саясаттағы негізгі теориялық тәсілдер, білім мен ғылым мәселелерін зерттеуде әртүрлі социологиялық әдістерді қолдану дағдылары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курс барысында білім алушылар: білім мен қоғам арасындағы байланысты; білім беру әлеуметтануын білімнің жеке саласы ретінде өзектендіруді; білім беру стратификациясын; әлеуметтік күштердің рөлін және олардың білім беру процестеріне әсерін оқитын болады.

Білім беру саласындағы саясат философиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: қазіргі білім беру саясатының философиясын түсінудің ғылыми-практикалық негіздерімен танысу. Мақсаты: қазіргі білім беру саясатының философиясын түсінудің ғылыми-практикалық негіздерімен таныстыру. Білім беру жүйесі мен білім беру іс-әрекетінің стратегиялық, құндылық-мақсатты және мазмұнды басымдықтары; білім беру жүйелерінің интегративті өзара іс-қимылын дамытуда және бірыңғай әлемдік білім беру кеңістігін құруда эстетика, этика, әлеуметтік және саяси философияның, сондай-ақ ғылымның эпистемологиясы мен философиясының рөлі мен орны зерделенеді.

Ғылым тарихы мен философиясы
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

Жоғары мектептің педагогикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

Өзгерістерді басқару және білім берудегі көшбасшылық саясаты
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарда өзгерістерді басқару туралы жүйелі идеяларды және ұйымдастырушылық мақсаттарға жету, жеке көшбасшылық қасиеттерді дамыту үшін әртүрлі билік пен ықпал көздерін тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Курстың мазмұнында: жобаларды қалыптастырудың және басқарылатын өзгерістерді қолдаудың тактикалық кеңістігін құрудың теориялық-практикалық негіздері; білім берудегі көшбасшылық теориясы мен практикасы; жеке және мансаптық өсуді жоспарлау технологиялары және білім беру ұйымының даму стратегиясын іске асыру қарастырылады.

Саяси ғылымдағы компаративистік талдау
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: саяси ғылымдағы зерттеу әдісі ретінде компаративистік талдауды зерттеу. Мыналар қарастырылады: әлемде және Қазақстанда компаративистиканың даму бастаулары; саясаттанудағы компаративистік талдау; компаративистика әдіснамасы; әртүрлі елдердегі азаматтық қоғамның қазіргі заманғы басқару нысандарын, Конституциялары мен режимдерін, құрылымдарын және саяси құбылыстарды салыстырмалы талдау.

Шетел тілі (кәсіби)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

Экономика, қаржыландыру саясаты, білім берудегі экономикалық бағалау әдістері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: білім беру саясатының экономикалық сипаттамаларының динамикасын зерттеу, білім беру саласындағы экономикалық және қаржылық саясатты дәлелді түсіндіру дағдыларын қалыптастыру.Нарықтық қатынастар жағдайында білім беру ұйымдарының жұмыс істеуі; жан басына шаққандағы қаржыландыру; шығындарды басқару және экономикалық қауіпсіздік; білім беру саясатын түсіндіру үшін статистикалық және экономикалық құжаттаманы талдау; білім беруде эконометрикалық талдауды орындау үшін бастапқы мәліметтерді дайындау технологиялары зерделенеді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Білім беру сапасын өлшеу және мониторингілеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: білім беру сапасын өлшеу және мониторинг жүргізу үшін магистранттарда ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық-талдамалық және әлеуметтік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курс білім беру сапасын тәуелсіз бағалау принциптерін, көрсеткіштерін, білім берудегі статистикалық көрсеткіштермен жұмыс ерекшеліктерін, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін сандық және сапалық талдау жүргізе отырып, педагогикалық өлшемдер жүйесі арқылы білім беру сапасын басқару негіздерін зерделеуге бағытталған.

Білім беру саясаты: талдау практикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру және мектеп саясатын талдау, мектеп саясатын үлгілеу және құжаттарды жобалау, мектептегі ұйымдастырушылық және инновациялық жобаларды басқару тәжірибесінде талдау құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс саясат пен шешім қабылдау үлгілерін зерттеуге бағытталған; білім берудегі реформаларды талдау, мектеп саясатын талдау құралдарын, тәсілдерді, критерийлерді меңгеру.

Білім беру саясатын құқықтық қамтамасыз ету
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттардың білім беру саласындағы мемлекет саясатын іске асырудың әлеуметтік-құқықтық негіздерін түсінуі. Курс барысында магистранттар: индустриалды дамыған елдерде білім беру саясатын іске асыруды заңнамалық қамтамасыз етудің даму тарихын; білім беруді басқару органдарының жүйесін; білім беру саласындағы коммерциялық емес ұйымдарды және олардың іс-әрекетін заңнамалық-нормативтік қамтамасыз етуді; білім беру сапасын өлшеудің ұйымдық-құқықтық негіздерін; білім беру мазмұнын жобалау кезіндегі мемлекеттік басымдықтарды зерделейді.

Білім берудегі өзгерістерді әлеуметтік жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: білім беру жүйесін өзгерту және дамыту құралы ретінде білім беру саласында "жобалық практиканы" пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Білім берудегі "әлеуметтік жобалаудың" мәні, мазмұны мен түрлері; жобалаудың басқарушылық практикамен байланысының сипаты мен сипаты; білім беру ұйымының ұйымдық мәдениетінің өзгерістерін жобалау әдістемесі мен технологиясы; білім беру саласындағы өзгерістердің дербес жобасын әзірлеу зерделенеді.

Инклюзивті білім: саясат және практика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: білім беру, билік және қоғамдық игілік арасындағы байланысқа қатысты әлеуметтік әділеттілік мәселелерін ашу үшін инклюзивті білім беру саясатын сыни талдау дағдыларын қалыптастыру. Курс инклюзивті білім берудің теориялық және әдіснамалық тәсілдерін, Қазақстандағы инклюзивті білім берудің даму тарихын, инклюзивті қоғамды дамыту контекстіндегі өзгерістерді іске асырудың практикалық негіздерін зерделеуге бағытталған.

Қазіргі халықаралық қатынастар және жаһандық даму
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тәуелсіз сыни ойлау, белгілі бір халықаралық саяси оқиғалар мен құбылыстарды бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс халықаралық қатынастарды, жаһандық және аймақтық жүйелерді зерттеу теориясы мен әдіснамасын дамытуды, жаһандану процестерін және қазіргі заманның жаһандық сын-қатерлерін, соның ішінде білім беру алдындағы мәселелерді қарастыруға бағытталған.

Мектепті басқару және мектеп реформасының саясаты
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: республикадағы мектеп реформалары динамикасының әлеуметтік-саяси және әлеуметтік-мәдени алғышарттары туралы тұтас түсінік қалыптастыру.Мектеп жүйелерін реформалаудың қазақстандық және шетелдік тәжірибесі, жаңартылған мазмұн мәселелері; цифрландыру және мейірімді білім беру ортасын құру; оқушылардың психикалық денсаулығын қолдау; мектептегі білім берудегі инклюзиялар мен эксклюзиялар зерделенеді.

Мемлекеттік саясат
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты- магистранттарда өмірдің барлық өзара байланысты салаларында қоғамға мақсатты ықпал ретінде мемлекеттік саясат туралы, Мемлекеттік саясат және мемлекеттік басқару саласы туралы жүйелі ғылыми білімді қалыптастыру. Курс мемлекеттік саясаттың мәні мен негізгі компоненттерін; мемлекеттік саясатты әзірлеу тетіктерін; мемлекеттік аймақтық, экономикалық, әлеуметтік, жастар және т.б. саясаттарға шолу жасайды.

Мұғалімдер және оқыту саясаты
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: магистранттарда мұғалімдерді оқыту нәтижелерінің және оқу бағдарламасының мазмұнының білім беру процесінің сапасына әсерін талдау дағдыларын қалыптастыру.Республикада педагог кадрларды даярлау саласындағы саясатты талдаудың тұжырымдамалық-практикалық негіздері; оқу өзара іс-қимылын жобалау ерекшеліктері; оқу бағдарламаларының өзектілігі мен тартымдылығын болжау технологиялары; оқытуда цифрлық контент технологияларын әзірлеу және пайдалану зерделенеді.

Саяси зерттеу дизайны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: білім беру саясатын зерттеу дизайнын құру және негіздеу қабілетін қалыптастыру. Курс барысында магистранттар: білім беру саясатын зерттеудің жалпы ғылыми, нақты-спецификалық және әртараптандырылған әдістерін қолдану негіздерін; зерттеу дизайнының сапалық және сандық, аралас, бойлық, тілімдік, панельдік және когорттық түрлерін қолдану ерекшеліктерін зерделейді.

Тұрақты дамуды басқару
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: білім беру жүйесінің ғылыми-техникалық және әлеуметтік-экономикалық әлеуетін талдау үшін Environmental, Social and Governance (ESG) қағидаттарын түсінуді қалыптастыру. Курс орнықты дамудың теориялық-әдіснамалық негіздері мен тұжырымдамаларымен, ESG-трансформацияны талдау тәжірибелерімен, орнықты дамуды басқару құралдарымен, білім беруді басқарудағы адами капиталды есепке алу ерекшеліктерімен, әлеуметтік-экологиялық инвестициялармен және ESG тәуекелдерін басқарумен таныстырады.

Тіл саясаты және ұлттық бірегейлік мәселелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: Қазіргі тіл саясатының негізгі тенденцияларын зерттеу және тиісті теориялық тұжырымдамаларды, сондай-ақ бірегейлікті құру тәжірибесін талдау. Пәнді оқу барысында көпэтносты мемлекеттердегі ұлттық - тіл саясаты, ҚР-да тіл саясатын қалыптастыру қағидаттары, бірегейлікті құрастыру модельдері, әлеуметтік шындықты талдау әдістері мен тәсілдері, ұлттық бірегейлік және жаһандану сын-тегеуріндері қаралатын болады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген