- Негізгі бет
- Бакалавриат
- Білім беру бағдарламалары
- Психология
Психология
БIЛIКТIЛIГІ
- бiрiншi жоғары бiлiм - әлеуметтік білім бакалавры
- екiншi жоғары бiлiм - әлеуметтік білім бакалавры
- бiрiншi жоғары қысқартылған бiлiм - әлеуметтік білім бакалавры
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
1. Өткен ғасырлар ойшылдарының философиялық-ағартушылық идеяларының жүйесін; әлеуметтік-гуманитарлық бейіннің, оның ішінде ғылыми білімнің тарихи дамуының негізгі заңдылықтары мен тенденциялары, негізгі психологиялық парадигмалар, негізгі салалар, тәсілдер, теориялар, психологияның бағыттары мен ғылыми мектептері туралы, негізгі білімдерін жаңғырту.
2. Қазақ мемлекеттілігінің бастауы мен сабақтастығын; әлеуметтік ұғымдар мен құбылыстарды; кәсіпкерлік, экологиялық қауіпсіздік саласындағы қазіргі заманғы үрдістер мен саясатты; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес және қаржылық сауаттылықтың негіздерін түсінуді көрсету.
3. Қабылданған классификацияға сәйкес психиканың, оның дамуының, психикалық процестердің, күйлердің, нормадағы және патологиядағы қасиеттердің негізгі заңдылықтарын сипаттау.
4. Психологиялық құбылыстарды зерттеуде ми, психика мен сана туралы, психологиялық ерекшеліктер мен тұлғаның дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтары туралы ақпаратты талдау және бағалау.
5.Жас-ерекшелік, гендерлік, әлеуметтік, мәдени, жеке даралық, этникалық ерекшеліктерін, онтогенетикалық даму факторларын, отбасындағы даму және ұйымдастырушылық-психологиялық жағдайларды ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшелігін талдау.
6. Жағдайдың мақсаттарына сәйкес келетін психодиагностикалық және эксперименттік әдістер мен әдістемелерді деректерді сандық және сапалық өңдеудің кейінгі дағдыларымен, оның ішінде АКТ көмегімен, оларды түсіндіре білуімен, психологиялық қорытынды тұжырымдай білуімен қолдану.
7. Жалпы ғылыми және нақты психологиялық зерттеу әдістерін қолдану негізінде психологиялық зерттеулер мен эксперимент жүргізу қабілеттерін көрсету.
8. Практикалық жұмыста психикалық белсенділіктің өзгеруі мен қалпына келуінің, жалпы және жеке психологиялық заңдылықтарын, психофизиологиялық жағдайды,қалыпты және әртүрлі патологиялық жағдайлар мен даму аномалияларды ескеру.
9. Білім беру, бизнес, өндіріс, денсаулық сақтау, әскери, саяси және күштік құрылымдардың психологиялық қызметтерінің құрамында психологиялық қызметті тілдерді, психология салаларын білу негізінде және даралықты, гендерлік сәйкестікті, ұлттық-психологиялық ерекшеліктерді, әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды және онтогенез ерекшеліктерін дамыту факторларын ескере отырып жүзеге асыру.
10. Психодиагностика, кеңес беру, психотерапия, психокоррекция, тренинг, коучинг, медиация және келіссөздер технологияларды, ұйымдастырушылық-психологиялық әдістер мен супервизияны пайдалана отырып, тұлғаға және топқа психологиялық көмек көрсету рәсімдерін қолдану.
11. Стресс, суицидтік мінез-құлық, төтенше және дағдарыстық жағдайларға байланысты бұзылуларды қалпына келтіру психопрофилактика, психогигиена, дағдарыстық психотерапия және оңалту әдістерін жүзеге асыру.
12. ҚР заңнамасына, психологтың кәсіби этика кодексіне, төзімділік пен қолдаудың жалпыадамзаттық құндылықтарына сәйкес туындайтын кәсіби проблемаларды тұрақты кәсіби уәждеме негізінде дұрыс білдіру және дәлелді түрде шешу.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген