Тарих
БIЛIКТIЛIГІ
- бiрiншi жоғары бiлiм - гуманитарлық білім бакалавры
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
Берілген ББ тәмамдаған білім алушылардан күтілетін қабілеттер:
ON 1 Тарих саласындағы тұжырымдамалық және терминологиялық аппараттарды пайдалану, тарихи дереккөздермен жұмыс істеуде қосалқы тарихи пәндердің әдістері; теориялардың мәнін айшықтау; тарихи білім және тарихи үдеріс, тарих ғылымының әдістерінің мәнін түсіну;
ON 2 Тарихтағы әдістемелік тәсілдердің мазмұнын негіздеу, ең маңызды құбылыстардың мазмұны мен заңдарын, ежелгі, ортағасырлық, жаңа және қазіргі заман тарихи кезеңдерін талдау;
ON 3 Қоғамның эволюциялық дамуындағы экономикалық, саяси, әлеуметтік және мәдени процестерді түсіндіру; Еуропа, Америка және Орталық Азия елдерінің ежелгі, ортағасырлық, жаңа, қазіргі заманғы тарихының тарихи үдерістерін талдау және тарихи оқиғалардың аймақтық және локалды ерекшеліктерінің байланыстарын белгілеу;
ON 4 Тарих ғылымында және білімінде компьютерлік технологияларды қолдану; адамзат қоғамының пайда болуының және дамуы тарихының өзара байланысын түсіндіру; тарихтың әдіснамасы мен теорияларының өзара байланысын және өзара байланысты анықтау
ON 5 Тарих ғылымындағы тенденциялар мен ғылыми мектептердің дамуындағы тарихнамалық үрдістерді бағалау; тарихи шынайылықты бағалау және сипаттау үшін тарихи дереккөздерді қайта қарау;
ON 6 Тарихи оқиғаларды сиапттауда дереккөздерді (материалдық, жазбаша) талдаудың жалпы және нақты әдістерін анықтау; ұлттық және әлемдік тарихтың ортақ оқиғалары мен себептерін сыни түрде бағалау; аймақтың, елдердің тарихи дамуындағы негізгі үдерістерді айқындау;
ON 7 Тарихи оқиғалардың имитациялық үлгілерін компьютерлік модельдеу және тарихи-мәдени, өлкелік мекемелердің, ұйымдарға қатысты аспектілерін ақпараттық қолдау;
ON 8 Әлеуметтік-мәдени жобалар бойынша сараптамалық пікір қалыптастыру және тарихи байланыста талдау, әлеуметтік-экономикалық контексті ақпараттарды талдау және құрылымдаудың түрлі әдістерін қолдану;
ON 9 Тарихи пәндерді оқыту саласында білімді оқу үдеріснде қолдану; білім берудің негізгі мақсаттарын шешуге арналған әдістемелік нұсқауларды анықтау, тарихты оқытуда тұлғаны қалыптастыру және дамыту; тарихтың бөлімдерін мен тақырыптарды оқытудың мақсаттарын айқындайды және әр кезеңде жұмыс тиімділігін анықтайды, педагогикалық бақылаудың қолданбалы құралдарын белгілейді;
ON 10 Тарихты оқытудың әртүрлі нысандарына әдістемелік қолдау көрсету; тарихты оқытудағы заманауи ғылыми әдістерді, тәсілдер мен оқу құралдарын қолдану; білім беру ұйымдары саясатының шеңберінде оқыту мен білім берудің әдістері мен құралдарын таңдау; ағымдағы, мерзімді және қорытынды бақылауды жүзеге асыруға ықпал ететін негізгі құзыреттілік бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін және жеке жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу;
ON 11 Мемлекеттік және жергілікті басқару органдарының шешімдер қабылдау үшін тарихи контексті ескере отырып, аналитикалық ақпаратты бағалау; ақпараттық-аналитикалық орталықтардың, қоғамдық және саяси ұйымдардың, бұқаралық ақпарат құралдарының тарихи және әлеуметтік-саяси аспектілерін дамыту; мәдени және білім беру жобаларын әзірлеу және енгізу;
ON 12 Әріптестермен және басқармамен кәсіби қарым-қатынас орнату; өздерінің кәсіби мақсаттарында әлеуметтану, экономика, психология бойынша сабақтас ғылымдар туралы мәліметтерді пайдалану; жаңа ақпараттық технологияларды меңгеру, стандартты емес жағдайларға бейімделу, командада жұмыс істеу.
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген