Орыс тілі мен әдебиеті

Орыс тілі мен әдебиеті

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - білім бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

1. Тілдік бірліктерді жіктеп және оларды тіл деңгейлерінің категориялық параметрлеріне сәйкес сипаттау.
- Тілдік фактілерді тілдің тарихи даму тұрғысынан түсіндіру.
- Тіл білімінің тұрғысынан заманауи лингвистикалық білімдерін интерпретациялау.
- Қазіргі әдеби тіл нормаларын түсіндіру
- стилистикалық ерекшеліктер мен семантикалық-прагматикалық бағдарлау бойынша сөйлеу мінез-құлық тактикасын белгілеу.
- Тілдік құбылыстар мен процестерді ғылыми синтез (эссе) түрінде жүйелі бағалау.
2. Әдебиеттерді дамытудың мазмұны мен үлгілерін классикалық және қазіргі заманның әдеби процесінің негізгі кезеңдерін сипаттау.
- Әдебиет шығармаларында көрсетілгендей, эстетикалық заңдар мен көркемдік сана нысандарын түсіндіру.
- Әдеби шығармалардың идеологиялық және эстетикалық деңгейін және мазмұндық әлеуетін оның тұтастығымен сипаттау.
- Жетекші әдебиетшілердің шығармашылығының өзіндік ерекшеліктерін, әлемдік әдебиетке қосқан үлесін сипаттау. Авторлық, көркемдік жүйелерді жеке-жеке талдау.
- Әдеби шығармалардың әдеби талдау әдіснамасын сипаттау.
- Әдебиеттанудың негізгі ұғымдарын білу үшін заманауи зерттеу құралдарын және әртүрлі әдістерді меңгеру.
- Заманауи зерттеу құралдарына және әдебиеттанудың негізгі ұғымдарын білудің түрлі тәсілдеріне ие болу
3. Білім беру мен оқыту үдерісінде тұлғаны қалыптастырудың заңдылықтарын түсіндіру, сондай-ақ оның жеке психологиялық сипаттамаларын ескере отырып, білімді меңгеру үдерісінің механизмін, қабілеттерін дамытуды түсіндіру.
- Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі тарихындағы негізгі жетістіктерге негізделген білім беру технологияларын, әдістерін және әдістемелерін жіктеу.
- мектептегі орыс тілі мен әдебиеті сабақтарының типологиясына түрлі көзқарастарды білу
4. Тілдік жүйелердің иерархиясын фонетикалық компонент, морфемдік, деривациялық, морфологиялық, синтаксистік талдау арқылы дифференциациялау.
5. Тілдік фактілерді талдауды жүзеге асыру.
- Тіл және сөйлеуді ғылыми зерттеуде заманауи лингвистикалық әдістер мен әдістерді қолдану (тарихи және мәдени мәліметтерді талдау, конверсиялық талдау, компонентті талдау, сөйлемдер арасындағы логикалық қатынастарды талдау және т.б.).
- ішкі және ғаламдық контекстте әдеби процестің кезеңдерін дифференциялау.
6. Әлемдегі ғылыми, философиялық, діни суреттерді әдебиетте, іргелі түсініктерде бейнеленген, олардың негізінде осы суреттер сипаттау.
7. Әдеби шығармалардың идеологиялық және тақырыптық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік және композициялық ерекшеліктері, стилі және поэтикасы тұрғысынан жан-жақты талдау жүргізу; өнер туындыларын талдау процедураларында басқа гуманитарлық ғылымдардың әдіснамасын қолдану қабілетін көрсете алу.
8. Түрлі типтегі сабақтарды модельдеу; студенттердің негізгі құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған мақсаттар, міндеттер, кезеңдер, әрекеттердің (операциялардың) нақты әдістерін анықтау; әдіснамалық сауаттылықты көрсетудің әдіснамалық қоржынының нәтижелерін түсіндіру.
9. Ғылыми ойлау, ғылыми пікірталастар мен қайшылықтарды көрсету, рухани мәдениет, тіл және әдебиет фактілеріне қатысты өз позицияңызды анықтау; - олардың негізінде ғылыми эсселер, рефераттар, шолулар және т.б. құру;
10. Түрлі типтегі ғылыми жобаны (ғылыми жоба, ғылыми мақала, диссертация және т.б.) жүргізу;
11. Филологиялық білімдерін студенттермен тәрбие жұмыстарына, сондай-ақ халықтың сөйлеу мәдениетін сақтауға бағытталған жобаларға тарату.
12. Жаһандық компьютерлік желілердегі түрлі көздерден ақпаратты сараптау.
Әріптестермен және басқарумен кәсіби қарым-қатынас орнату.
Өздерінің кәсіби мақсаттарында әлеуметтану, экономика, психология сияқты өзекті ғылымдар туралы мәліметтерді пайдалану.
Мәдени және білім беру жобаларын әзірлеу және енгізу.
Адамдардың кәсіби қызметіндегі әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарды ескеру.
Жұмыста сөзсіз орын алатын стандартты емес жағдайларға бейімделу.
Жаңа ақпараттық технологияларды дербес меңгеру.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Орыс тілі мен әдебиеті
Мамандық шифры
6B01703
Факультеті
Филология

пәндер

XVIII ғасырдағы орыс әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - XVIII -ғасырдағы орыс әдебиетінің өзіндік ерекшелігін білім беру функциясы тұрғысынан сипаттай алуды қалыптастыру. Курс XVIII ғасырдың көрнекті жазушыларының шығармаларын түсінудің жанрлық және стильдік доминанттарын, жаңалықтары мен мәселелерін талдауға арналған әдістемелік негіз құрайды. Пән адамның рухани әлемінің қалыптасуы жағдайында дәуірдің негізгі әдеби тенденциялары мен стильдерінің негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.

Антикалық әдебиет
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ежелгі грек және рим әдебиетінің даму заңдылықтарын сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы конфликт ерекшеліктерін, тақырыптарын, сюжеттік композициясын, бейнелік және жанрлық құрылымын анықтау мақсатында ежелгі авторлардың шығармаларын түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

Әдебиеттануға кіріспе
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты көркем шығармашылықты зерттеу үшін қажетті әдебиеттанудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет шығармаларының құрылу ерекшеліктері мен идеялық-тақырыптық мазмұнын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән көркем шығармаларды мазмұны мен құрылымының ерекшеліктерін, жазушылар шығармашылығын зерттеудің әдістерін зерттеуге, әдебиеттанушы мамандығының маңызын анықтауға бағытталған

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Білім беру платформалары және қашықтан оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мектепте ағылшын тілі мен әдебиетін оқытуда заманауи ақпараттық-білім беру технологияларын сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән интернет-ресурстардың, мультимедиялық, электрондық құралдардың көмегімен білім алушылардың оқу үдерісі мен уәждемесін қарқындатуды зерделеуге, тіл мен әдебиетті пәнге бағдарланған креативті оқыту жүйесіндегі ақпараттық технологиялардың әдістемелік әлеуетін түсінуге бағытталған.

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - студенттердің заманауи білім беру саясатының негіздері туралы білімдерін қалыптастыру, атап айтқанда жалпы орта білім берудің жаңа реформалары туралы. «Жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары» пәні мектептегі білім берудің проблемалары мен даму жолдарын, сондай-ақ жалпы орта білім беру саласындағы Қазақстан Республикасының білім беру саясатының даму тенденцияларын ашады.

Жаңартылған бағдарлама шарттарында орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - жаңартылған бағдарлама аясында орыс әдебиетін оқыту технологиялары мен әдістерін сипаттау және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы жаңартылған бағдарлама аясында әдебиеттерді оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері мен әдістерін қалыптастырады. Пән орыс әдебиетін оқытуды жаңарту әдістемесі мен принциптерін, білім беруді модернизациялаудың зерттеу әдістерін жүйелеу мен жіктеу негіздерін зерттеуге бағытталған.

Жаңартылған бағдарлама шарттарында орыс тілін оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар туралы білімдерін көрсету қабілеттерін дамыту; заманауи бағдарламалар мен оқулықтардың құрылымы мен мазмұнын шарлау. Оқыту курсы оқытудың әдістері, формалары мен құралдарын таңдауды негіздеу үшін оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде заманауи технологияларды қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.

Жас ерекшелік психологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - студенттерге даму психологиясы мен педагогикасының теориялық негіздерін ұсыну. Оқу курсы жасқа байланысты анатомия мен физиология мәселелерінің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән организмнің вегетативті функциялары механизмдері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - тілдің лексикалық фактілерін олардың әлеуметтік-лингвистикалық және жүйелік-семасиологиялық табиғатын ескере отырып сипаттау және түсіндіру қабілетін қалыптастыру, орыс тілін оқыту тәжірибесінде қажетті оқу курсы сөздік құрамның құрылымы мен даму заңдылықтарын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.

Орыс тілінің морфологиялық жүйесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ауызша / жазбаша сөйлеу процесінде нормативті тұрғыдан дұрыс морфологиялық формаларды таңдау үшін сөз формаларының грамматикалық сипаттамаларын түсіндіре білу. Оқу курсы орыс тілінің морфологиялық нормаларын ескере отырып, әртүрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндерді шығару және түзету дағдыларын қалыптастырады. Пән орыс тілінің морфологиялық ішкі жүйесінің негізгі категорияларын зерттеуге бағытталған.

Орыс тілінің синтаксистік жүйесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - синтаксистік ғылым саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мектепте орыс тілін оқытуда оларды қолданудың нормативтілігі тұрғысынан талдау және бағалау үшін синтаксистің негізгі бірліктерін зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.

Орыс тілінің сөзжасамдық жүйесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – ауызша, жазбаша сөйлеуді қалыптастыру процесінде туынды сөздерді нормативті тұрғыдан дұрыс қалыптастыру үшін сөздің сөзжасамдық ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы орыс тілінің сөзжасамдық нормаларын ескере отырып, әр түрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндерді шығару және түзету, туынды сөздердің қалыптасу процесін түсіну дағдыларын қалыптастырады. Пән орыс тілінің сөзжасамдық ішкі жүйесінің негізгі категорияларын зерттеуге бағытталған.

Орыс тілінің фонетикалық жүйесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - әрі қарайғы педагогикалық іс-әрекетте қажет болатын дыбыстық жүйе туралы білімді сипаттау және практикада қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы фонетика мен фонологияны сөздің дыбыстық және фонематикалық талдауы, фонетикалық және орфоэпиялық нормаларға сәйкестігі туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Пән оқуға бағытталған: акустикалық, артикуляциялық, перцептивті фонетика, тілдің қазіргі даму тенденциялары.

Орыс халық ауыз әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - фольклорды ауызша сөз өнері шығармалары ретінде сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы фольклордың табиғатын, категориялары мен фольклор тұжырымдамаларын түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән оқуға бағытталған: жанрлар жүйесі және әдебиетпен поэтикалық байланыстар, тарихи және әдеби контекстте ауызша және жазбаша мәдениеттің қарым-қатынастарының сипаттары мен типтері.

Педагогика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: педагогикалық ғылымның теориялық негіздері мен практикаға бағытталған аспектілерін меңгеру арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін түсіндіруге; педагогиканың негізгі ұғымдарын жүйелеуге; білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимылдың нысандарын, әдістері мен құралдарын қолдануға; білім беру процесін жобалауға; оқытудың, дамудың, тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаттарын ескере отырып, кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті болады; қазіргі қоғамдағы педагогикалық мамандықтың әлеуметтік рөлін бағалау.

Сыни бағалау технологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты:студенттердің суммативті және формативті бағалау, Б.Блум таксономиясы, TLA-оқыту стратегиясы туралы білімдерін қалыптастыру; кәсіби қызметте критериалды бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: деңгей бойынша бағалау критерилерін анықтау; күтілетін нәтижені болжау; оқыту әдістерін таңдай білу. Оқыту әдістерін таңдау және тапсырмаларды жоспарлау.

Тіл біліміне кіріспе
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттерді тіл ғылымы пәнімен және міндеттерімен, қазіргі лингвистика құрылымымен, зерттеу бағыттарымен, тіл білімінің негізгі бөлімдерімен таныстыру; негізгі лингвистикалық ұғымдар мен лингвистикалық терминология туралы түсініктерін қалыптастыру; студенттерді одан әрі лингвистикалық цикл пәндерін оқуға дайындау.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

ХХ ғ. (І жартысы.) орыс әдебиеті
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің философиялық, тарихнамалық және эстетикалық тұжырымдамаларын ұлттық тарихи-әдеби процестің логикасын және зерттелетін кезеңдегі әдеби қозғалыстың әлеуметтік-мәдени жағдайын талдау үшін сипаттау және бағалау қабілеттерін дамыту. Пән осы уақыттағы ең көрнекті жазушылардың шығармашылығын, жеке жазу стильдерінің әртүрлілігін, көркемдік дәстүрлерінің өзіндік ерекшелігін зерттеуге бағытталған.

ХХ ғ. (ІІ жартысы) орыс әдебиеті
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ХХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің дамуындағы жетекші тенденциялардың заңдылықтарын дәуірдің әртүрлі көркемдік бағыттары мен ағымдарының күрделі өзара әрекеттесу кезеңі ретінде ашу. Оқу курсы орыс әдебиетін оқытуға қойылатын талаптар аясында жаңа жанрлар мен бағыттардың пайда болу табиғатын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.

ХІХ ғасырдағы орыс әдебиеті (I жартысы)
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсат - ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің көркемдік ерекшелігін түсіндіру және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы шығарманы жазушы шығармашылығы аясында талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Пән алған білімдерін мектепте қолдану мақсатында осы кезең әдебиетінің негізгі даму кезеңдерін және жеке жазушылардың поэтикасын зерттеуге бағытталған.

ХІХ ғасырдағы орыс әдебиеті (II жартысы)
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ХIХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиеті дамуының негізгі тенденцияларын ашып көрсету, әртүрлі көркемдік-эстетикалық жүйелердің өзара әсер ету сипатын орнықтыру. Оқу бағдарламасы орыс әдебиеті мұғаліміне жеке көркемдік жүйелерді дәуір мазмұны мен жазушының дүниетанымымен байланыстыра білуге қажетті шеберлікті қалыптастырады.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

XVII-XVIII ғасырлардағы шетел әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - XVII - XVIII ғасырлардағы шетелдік әдебиеттің сипаттамалық ерекшеліктерін, оның әлемдік әдеби процестегі рөлі мен орнын анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы проблемалық-тақырыптық және құрылымдық-композициялық деңгейлерде әдебиеттанулық талдауды меңгерудің теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады, оқу құралдарымен, сөздіктермен, ғылыми мақалалармен жұмыс істеу, көркем мәтіндерді түсіндіру дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

Диплом жұмысын (жобасын) жазу және қорғау
  • Бақылау түрі - Дипломдық жұмыс
  • Сипаттамасы - Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу мен қорғаудың мақсаты: студенттің дайындық деңгейін және таңдап алынған мамандық бойынша алынған білім, білік және дағдыларды игеру дәрежесін анықтау, зерттелетін мәселені шешуге бағытталған. ғылыми талдау әдістері, теориялық қорыту және практикалық тұжырымдар, зерттелген аймақтағы процесті жақсарту бойынша ұсынылған және ұсыныстар негізделген.

Ежелгі орыс әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - орыс әдебиетінің бастапқы кезеңінің заңдылықтарын стадион эволюциясы тұрғысынан сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ежелгі орыс ескерткіштерін бейнелі сөз өнеріндегі орыс менталитетінің аксиологиялық көзі ретінде түсінудің әдіснамалық негізін құрайды.

Инклюзивті білім беру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: мектеп пен колледжде инклюзивті білім берудің заманауи стратегиялары мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Білім беру интеграциясы субъектілеріне педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыруға, бұқаралық мектеп жағдайында интеграцияның оңтайлы жағдайларын жасауға; заңнаманы, Қазақстанның, әлемнің инклюзивті білім беру бағдарламаларын зерделеуге; инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс істеуге бағытталған

Кешенді емтихан тапсыру және дайындау
  • Бақылау түрі - ГЭК по фунд.дисциплинам
  • Сипаттамасы - Кешенді емтихан тапсырудың және дайындаудың мақсаты: кәсіптік білім берудің білім беру бағдарламасына студенттерді оқыту кезінде алынған теориялық және практикалық білім деңгейін анықтау болып табылады. Емтихан бағдарламасында базалық оқу жоспарының негізгі және таңдаулы модульдерінің негізгі академиялық пәндеріне сәйкес келетін тақырыптық бөлімдері бар.

Қазақстан және Орта Азия халықтарының әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Қазақстан мен Орта Азия халықтарының әдебиетін шығармалар мен еңбектердің мәтіндері бойынша сипаттау және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем ізденістерді талдау, жалпылау, эстетикалық өсу үшін Қазақстан мен Орта Азия халықтары әдебиеттерінің жанрлық-стильдік дамуын, олардың бірегейлігін, ортақтығын түсінудің теориялық негізін қалыптастырады.

Мәтін поэтикасын оқыту негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: көркем мәтiндітiлдік құрам жүйесінде оқытудағы бүтіндік жүйеге негiзделеді. Қысқаша мазмұны: көркем мәтiннiң ерекшелiктерiнiң iздеп табу; экстралингвистикалық және лингвистикалық факторларды қарастыру, мәтiннiң тiл ресiмделгендiктерiне әсер ету;көркем мәтiннiң ортақ тiл ерекшелiктерiнiң зерттеуi және жеке-авторлық халықаралық тiл қолданудың ерекшелiгi. Студент білуге міндетті: көркем мәтіннің поэтикалық анализіндегі басты ережелер мен қағидалар;көркем мәтіннің поэтикалық анализінің принциптері.

Мектептегі лексикография негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән студенттерді қазіргі жалпы лексикографияның ғылыми-әдістемелік аппаратымен, жалпы сөз ғылымының қолданбалы саласы ретінде, оның лексикалық мағынасымен таныстырады. Курста ерекше назар мектеп оқушыларын орыс сөздіктерімен жұмыс жасау мәселелерімен таныстыруға аударылады. Курста маңызды орынға сөздік жазбасын құру және әр түрлі типтегі орыс тілінің сөздіктеріндегі сөзді түсіндіру кіреді.

Мектептегі орфография негіздері негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - жазбаша бақылау және орыс тілінің орфографиялық нормаларын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы орыс тілін оқыту тәжірибесінде қолдану үшін сөздердің жазылу ерекшеліктерін түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән орфографиялық нормалар мен жазу дағдыларын жетілдіру әдістерін зерттеуге бағытталған.

Мектептегі пунктуация негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - жазбаша бақылау және орыс тілінің орфографиялық нормаларын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы орыс тілін оқыту тәжірибесінде қолдану үшін сөздердің жазылу ерекшеліктерін түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән орфографиялық нормалар мен жазу дағдыларын жетілдіру әдістерін зерттеуге бағытталған.

Оқу мәтінін зерттеудің әдістемелік аспектісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - оқу мәтінін зерттеудің белсенді әдістерін сипаттау және қолдану дағдыларын зерттеу мен практикада қалыптастыру. Оқыту курсы оқу мәтінінің әдіснамалық аспектілерін, әртүрлі типтегі мәтіндердің құрылымы мен мазмұнын түсінудің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән оқуға бағытталған: оқу мәтіндерінің типологиясы, ғылыми стильдегі мәтіндердің ерекшелігі, мәтіннің негізгі және қосымша ақпараттарын анықтау әдістері.

Орта ғасырлар мен Қайта Өрлеу дәүіріндегі шетел әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - Орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі шетелдік әдебиеттерге тән ерекшеліктерді, оның әдебиет пен мәдениеттің одан әрі дамуының дүниетанымдық, көркемдік, ұлттық ерекшеліктерін қалыптастыруға әсерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы проблемалық-тақырыптық және құрылымдық-композициялық деңгейлерде әдебиеттану талдауын меңгерудің теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады, зерттеу әдебиеттерімен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

Орыс әдеби сыны
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - әртүрлі сыни тұжырымдамаларды талдай білу және оларды ең ірі әдеби шығармаларды өзіндік түсіндіру үшін бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы орыс әдебиеттану ғылымын орыс әдебиетін оқыту практикасында алған білімдерін пайдалану мақсатында ғылыми, философиялық және көркем ойдың, ғылым мен публицистиканың синтезі ретінде түсінудің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды.

Орыс әдеби тілінің орфоэпикалық нормалары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - орыс тілінің пунктуациялық нормаларын түсіндіру және іс жүзінде қолдана білу қабілеттерін қалыптастыру. Оқу жоспары орыс тілін оқыту практикасында қолдану үшін тыныс белгілерінің даму тарихы мен заманауи тенденцияларын түсінудің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән тыныс белгілерінің негізгі қағидаларын және жазу дағдыларын жетілдіру әдістерін зерттеуге бағытталған.

Орыс тілінің прагматикалық аспектісі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - заманауи лингвистика парадигмасында прагматиканы қарастыру қабілетін қалыптастыру. Оқу бағдарламасының ақыл-ой картасы негізінде студенттер негізгі идеяларға философиялық негіз жасай алады және ғылымның тұжырымдамалық өзегінің қалыптасу динамикасын анықтай алады. Конверсиялық талдау студенттерге сөйлеу әрекетінің түрлеріне, қарым-қатынас шарттарымен анықталатын тілді білдіру стратегиясына (прагматикалық алдын-ала болжам мен контекст) байланысты ниетті тануға мүмкіндік береді. Курстық бағдарлама жекелеген социолеттер өкілдерінің сөйлеу әрекетін жобалық зерттеуді және нәтижелерін ұсынуды қамтиды.

Орыс тілінің практикалық курсы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - тілдік жүйенің бірліктерін бөліп, анықтай алу, оларда әр түрлі талдау жүргізу үшін фонетикалық, морфемалық, туынды, морфологиялық, синтаксистік жалпы және басқаларын анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Пән фонетикада, лексикологияда, морфологияда, синтаксисте қолданылатын классификациялық-таксономикалық тәсіл мен қолданбалы мәселелерді теориялық тұрғыдан қамтамасыз етуге негізделген оңтайландыру тәсілі арасындағы байланысты орнатуға бағытталған.

Практикалық стилистика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қарым-қатынас жағдайына байланысты тілдік құралдарды бағалау, таңдау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы сөйлеу мәнерлерін жүйелі түрде түсінуді, лексикалық және грамматикалық құралдардың стилистикалық саралануын педагогикалық іс-әрекетке қажетті тілдік нормаларды меңгеру деңгейін арттырады. Пән тілдік бірліктердің стилистикалық нормаларын, функционалды және экспрессивті мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған.

Сөйлеу мәдениеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - сөйлеу мәдениеті тұрғысынан орыс тілінің лингвистикалық бірліктерін сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы әдеби нормаланған тілді және нормадан ауытқуды зерттеудің ғылыми-теориялық негізін құрайды. Пән оқуға бағытталған: сөйлеу әрекеті этикасы мен эстетикасының негіздері мен принциптері, оларды жою үшін тіл жүйесіндегі бұзушылықтардың негізгі түрлерін анықтау.

ХХ ғасырдағы шетел әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - 20 ғасырдағы шетел әдебиетін бағалауға қабілеттілік пен дайындықты қалыптастыру. оның әдеби бағыттары мен тенденцияларының алуан түрлілігінде, дәуірдің эстетикалық және мәдени мәселелері бойынша диалог жүргізу мүмкіндігі. Оқу бағдарламасы шетелдік әдеби процестің осы дәуірдегі орыс әдебиетімен өзара әрекеттесуіндегі жетекші тенденцияларды анықтау, жүйелеу және талдау қабілеттерін қалыптастырады.

ХХ-ХХІ ғғ. аралығындағы орыс әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы орыс әдебиетінің құбылыстарын талдау және түсіндіру дағдыларын игеру үшін ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысында орыс әдебиетіндегі көркем шығармалардың тақырыптық, жанрлық және стильдік алуан түрлілігін сипаттау және бағалау қабілеттерін дамыту. Пән әйелдер прозасының, постмодернистік әдебиеттің, жаңа әскери прозаның ерекшеліктерін, олардың дамуындағы дәстүрлер мен инновацияларды зерттеуге бағытталған.

ХІХ ғасырдағы шетел әдебиеті
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - ХІХ ғасырдағы шетелдік әдеби процесті анықтау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. оның негізгі әдеби бағыттары-ның (романтизм мен реализм) өзара байланысы аясында. Оқу бағдарламасы шетел әдебиетінің жетекші өкілдерінің шығармашылығының идеялық-эстетикалық принциптерін және олардың орыс әдебиетіне әсерін анықтау қабілетін қалыптастырады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Диплом алды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы -

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

Учебная
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу. - физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген