Педагогика және психология

Педагогика және психология

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - білім бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

дүниежүзілік және еуразиялық тарихи үдерісте Қазақстан мемлекетінің үдемелі дамуының жаңа тарихи кезеңдерін көрсету; Қазақстан Республикасы - қалыптасқан мемлекет жолында дамудың қазақстандық үлгісінің жетістіктерін жалпылау үшін ғылыми-тарихи және философиялық білімдерді шығармашылық тұрғыда қолдану және еркін интерпретациялау;
2. ҚР білім беру саласында заңнамаларды, ҚР «Білім туралы», «Педагог мәртебесі» туралы Заңдарды, Неке және отбасы туралы Кодексті және т.б.; педагогика және білім беру тарихы, этнопедагогика, білім берудің жалпы заңдылықтары туралы білімдерді қолдану; тәрбие теориясы және дидактиканың негізінде педагогикалық-психологиялық жағдаяттарды талдау; даму мен тәрбиенің, оқытудың ғылыми-теориялық негіздерін, педагогика және психологияның ғылыми аппаратын игеру;
3. 12 жылдық білім беру жағдайында мектептегі педагогикалық үдерісті бағалау және талдау, жобалау және жүзеге асыру;
4. мектепте психологиялық қызметті ұйымдастыру, педагогикалық-психологиялық іс-әрекеттің нәтижелерін болжау және диагностикалау, жоспарлау және ұйымдастыру; психологиялық тәжірибенің түрлі саласында педагогикалық-психологиялық диагностиканы ұйымдастыру, педагогикалық құжаттарды толтыру, әңгімелесу және бақылау әдістері, диагностикалық әдістемелер негізінде балаларды бірінші, екінші, үшінші реттік диагностикалау міндеттерін шешу;
5. түрлі жағдайларда балаларға психологиялық кеңес беру, жас деңгейіне сәйкес дамытудың қайнар көздерін іздеу және талдау, кәсіптік бағдар беру, даму міндеттерін шешуге бағытталған кеңес беру әдістерін қолдану, білім беру мекемесінде балаларға кеңес беру, алдын алу және баланың психологиялық дамуы бойынша тәжірибелі жұмыстарды ұйымдастыру;
6. өскелең ұрпақтың психологиялық, анатомиялық-физиологиялық жас ерекшеліктерін айқындау; балалардың, жеткіншектер мен жастардың тұлғалық дамуының заңдылықтарын түсіну; балаларды дамытудың дербес бағдарламасын, жобалар, оқу-тәрбиелік іс-шаралардың жоспары мен олардың мектептерде, колледждерде, ЖОО-да психологиялық, педагогикалық-психологиялық қамтамасыз етілуін өңдеу және жүзеге асыру;
7. білім беру стратегияларын, оқыту, тәрбиелеу әдістері мен технологияларын өңдеу және жүзеге асыру, білім беруге жаңашылдық енгізу, қазіргі заманғы педагогикалық стратегиялар мен технологияларды игеру, оларды білім беру мекемесінің тұтас педагогикалық үдерісінде, білім беру мен дамудың жеке білім беру траекториясын жобалауда, әсіресе білім беруде ерекше қажеттілікке ие балалар үшін тиімді қолдану;
8. білім беруді сапалық бақылауды жүзеге асыру, сыни бағалау мен басқару технологияларын игеру, білім беру сапасын жүзеге асырудың құралдары мен әдістемелерін өңдеу;
9. білім беру саласында шағын зерттеулер жүргізу, зерттеушілік іс-әрекетті жүзеге асыру және педагогикалық-психологиялық зерттеулердің нәтижелерін бағалау және олардың тәжірибеде қолданылуы бойынша қорытындылар мен ұсыныстар даярлау;
10. түрлі жағдайларда, соның ішінде баланың дамуын түзету мен алдын алу бойынша педагог-психологтың отбасымен өзара әрекетін жобалау; ата-аналармен ағартушылық жұмыстар жүргізу, білім беру мекемесінде балаларға кеңес беру, девиантты мінез-құлықты балаларды түзету мен алдын алу бойынша сапалы жұмыстарды ұйымдастыру;
11. білім беру саласындағы мәселелерді шығармашылық тұрғыдан шешу, білім беру мекемесінің оқу-тәрбие үдерісіне жаңашыл білімдер мен технологиялар жүйесін, әдістерін белсенді қолдану, стандартты емес міндеттер қоя білу және оларды жалпы адами, өзіндік таным және халықтық педагогика құндылықтары негізінде шеше білу;
12. өзінің кәсіби қызметін қорытындылау, сыни ойлауға қабілетті болу, өзінің кәсіби деңгейін жүйелі арттыру, өз құзыреттілігінің шегін анықтау, әріптестерімен, аралас мамандықтардың қызметкерлерімен табысты қарым-қатынас орната білу, полилингвалды коммуникацияны жүзеге асыру;

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Педагогика және психология
Мамандық шифры
6B01101
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. АКТ стандарттары. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам-компьютер өзара әрекеттестігі. Деректер қоры жүйесі. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Smart технологиялар.

Арнайы педагогика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: арнайы педагогиканың ғылыми білімдерін қарастыру және жеке тұлғаның, оның ішінде ерекше қабілеті бар балалардың әлеуметтенуіне әсер ететін адамның психологиялық процестерінің, күйлерінің, қасиеттерінің, бейімділіктерінің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу қажеттіліктер. Пән арнайы педагогиканың теориялық негіздерін, дамуында ауытқуы бар балалардың әртүрлі категорияларының ерекшеліктерін және олардың себептерін зерттеуге бағытталған.

Әлеуметтік педагогика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - әлеуметтік-педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге дайындықты қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: Әлеуметтік педагогиканың негізгі ұғымдары; әлеуметтік-педагогикалық қызметтің ерекшелігі; әлеуметтенудің әлеуметтік-педагогикалық тетіктерінің қағидаттарына сәйкес әлеуметтік дамудың әдістері мен формалары; әлеуметтік даму кезеңдеріне сәйкес әлеуметтенудің әдістері мен формалары; жеке тұлғаны әлеуметтендірудегі әлеуметтік-педагогикалық қызметтің маңызы қарастырылады.

Әлеуметтік психология
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әлеуметтік-психологиялық құзыреттіліктің негіздерін, тұлғааралық және топтық қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері туралы тұтас идеяны қалыптастыру. Курсты зерделеу барысында: жеке тұлғаның, шағын және үлкен топтардың әлеуметтік мінез-құлқының заңдылықтары; жеке тұлғаның әлеуметтік бейімделуі, Әлеуметтік психология теориясы, әлеуметтік таным, көзқарастар/ құндылықтар/аттитудалар; әлеуметтік-психологиялық білім мен әлеуметтік-психологиялық дағдылардың көмегімен кәсіби жағдайларды түсіндіру зерттеледі.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Бағалаудың өлшемдік технологиялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың когнитивтік және функционалдық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: бағалау қызметінің функциялары мен құрылымын анықтау; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау әдістерін қолдану; критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздеріне талдау жасау; оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды әзірлеу және қолдану; педагогикалық процесте критериалды бағалаудың тәртібін құрастыру.

Білім беру психологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқыту мен тәрбиелеу процесінде психологиялық құзыреттіліктің негіздерін, психологиялық ерекшеліктер мен жеке даму заңдылықтарын білу. Пәнді зерделеу барысында: білім берудің психологиялық принциптері, білім беру үдерісін психологиялық сүйемелдеу; білім беру жүйесіндегі психологияның орны және білім беру үдерісін психологиялық қамтамасыз ету; білім берудегі психопрофилактика және ағартушылық қызмет зерделенетін болады.

Білім берудегі диагностика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру субъектілерінің жеке психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: білім беру ортасының психологиялық-педагогикалық диагностикасының ерекшеліктері; білім беру мекемелеріндегі педагогикалық процесс; әртүрлі жастағы балалардың дамуы мен әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістері зерделенетін болады.

Білім берудегі кеңес беру
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беруде психологиялық-педагогикалық кеңес берудің базалық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді зерделеу барысында:әртүрлі типтегі білім беру орталарында психологиялық-педагогикалық кеңес берудің ерекшеліктері; консультация берудің қойылған міндеттеріне барабар әдістемелік құралдар; оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелері бойынша консультациялар; білім беру ортасын оңтайландыру жөніндегі ұсыныстар қаралатын болады.

Білім берудегі менеджмент
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мектептің, сондай-ақ білім беру мекемесінің интегралды педагогикалық процесін басқаруда кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: басқару функцияларының белгілерін анықтауды; мұғалімнің басқару іс-әрекетінің ерекшеліктерін түсіндіру; педагогикалық процесті жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау дағдыларын көрсету; педагогикалық процесті және білім беру мекемесін басқару әдістерін жүйелеу; білім беру жүйесінің сапасын арттырудағы педагогикалық менеджменттің рөлін бағалау.

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Инклюзивті білім беру
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - The purpose of the discipline: formation of a system of scientific ideas and professional competence in the implementation of an inclusive education model As a result of mastering the course, students will be able to: determine the ways of formation of inclusive education and its possible modifications to ensure the quality of education; provide psychological and pedagogical support for students with disabilities; design the activities of subjects of pedagogical interaction in the process of inclusive education; develop recommendations on the implementation of inclusive education.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Оқушылардың даму физиологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау және нығайту негіздері туралы білімдерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: мектеп оқушыларының денесінің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын сипаттай алады; жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-тамыр жүйесі дамуының жас ерекшеліктерін анықтау; балалар арасында жиі кездесетін патология түрлерін анықтау және олардың алдын алу бойынша жобалау жұмыстарын жүргізу; мектеп оқушыларын салауатты өмір салты ережелерімен таныстыру технологияларын ұсыну.

Өзін-өзі тану
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – болашақ ұстаздың тұлғасын рухани-адамгершілік жағынан өзгертуге, оның ішкі мүмкіндіктерін ашуға үлес қосу. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының теориялық және әдістемелік негіздерін түсіндіре алады; Бағдарлама идеяларын мектептің тұтас педагогикалық процесіне кіріктіру тәжірибесін талдау; адамгершілік-рухани тәрбие идеяларына сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жүргізу; «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының идеяларын мектептегі білім мазмұнын кіріктіру; өзін-өзі тану және өзін-өзі жетілдіру әдістерін меңгеру.

Педагогика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: педагогикалық ғылымның теориялық негіздері мен практикаға бағытталған аспектілерін меңгеру арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін түсіндіруге; педагогиканың негізгі ұғымдарын жүйелеуге; білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимылдың нысандарын, әдістері мен құралдарын қолдануға; білім беру процесін жобалауға; оқытудың, дамудың, тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаттарын ескере отырып, кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті болады; қазіргі қоғамдағы педагогикалық мамандықтың әлеуметтік рөлін бағалау.

Педагогикалық мамандыққа кіріспе
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Педагогикалық іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы туралы білімдерді студенттердің бойына сіңіруін қамтамасыз ете отырып, негізгі педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: әлеуметтік мақсатты түсіндіре алады және педагогикалық мамандықтың ерекшеліктері; Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытудың басым бағыттарын талдау; кәсіби этика нормаларына сәйкес кәсіби қарым-қатынасты жобалау; мұғалімнің кәсіби маңызды жеке қасиеттерін талдау; қазіргі әлімдегі білім берудің әлеуметтік-экономикалық маңыздылығын дәлелдеу

Педагогикалық психология
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу процесін тиімді ұйымдастыру механизмдері туралы психологиялық-педагогикалық білімдерді интеграциялау және жүйелеу. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен технологиясын түсіндіру; оқыту мен тәрбиелеу процестерінің психологиялық заңдылықтарын талдау; оқу-педагогикалық өзара әрекеттесу мен ынтымақтастық ерекшеліктерін анықтау; білім беру ұйымында психологиялық әсер ету және психопрофилактика әдістерін қолдану; оқыту мен оқу теорияларына негізделген дәлелдер келтіру және қорғау.

Педагогикалық техника және шеберлік
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - педагогикалық шеберлік пен техниканың негіздерін, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлерінің тиімділігін арттыру және оңтайландырудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Қалыптасатын қабілеттер: педагогикалық шеберліктің құрылымдық элементтерін, тұлғаның гуманистік бағыттылығын, педагогикалық құндылықтарды, кәсіби білім мен техниканы дамыту; оқушыларды ынталандыру, білім алушылардың оқу танымы, оқудан тыс іс-әрекет процесінде белсенді танымдық, дамып келе жатқан іс-әрекетін ынталандыру.

Педагогиканы оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: орта кәсіптік оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: орта арнаулы оқу орындарында педагогиканы ұйымдастыруды, басқаруды, оқу жетістіктерін бағалауды; озық инновациялық тәжірибені өз бетінше талдау, жалпылау, тарату; педагогиканы оқыту саласындағы білім мен тәжірибені жүйелеу, әдістемелік принциптерге негізделген сабақтарды жобалау

Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу қызметі саласында кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ғылыми зерттеудің түрлері мен әдістерін анықтау және сипаттау; психологиялық-педагогикалық зерттеулердің ерекшеліктерін түсіндіру; оқу орындарында эксперименттік іздестіру және эксперименттік жұмыстарды жүргізуге; ғылым ғылымының әдіснамасын білуге негізделген зерттеулерді жобалау; психологиялық-педагогикалық зерттеулердің нәтижелері бойынша ұсыныстар әзірлеу

Психологиялық-педагогикалық коррекция
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – балалар мен жеткіншектерге көрсетілетін түзету-дамыту көмектерінің жүйесін және диагностикалық-түзету жұмыстарының кезеңдерін, тұлғаның эмоционалды-ерікті саласын топтық түзету әдістерін сипаттау, топтық жұмыс бағдарламасын және жеке педагогикалық-психологиялық түзету бағдарламасын талдау және өңдеу қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында түрлі контингенттегі балалармен (кіші, орта, жоғарғы) жұмыс істеуде маман іс-әрекетінің түзетушілік блогы қарастырылады.

Психологияны оқыту әдістемесі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: орта кәсіптік оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: психологияны оқытудың принциптерін, формаларын, әдістерін сипаттай алады; психология бөлімдерін оқытудың ерекшеліктерін түсіндіру; психологиядағы оқу процесін имитациялау; оқу нәтижелерін диагностикалау; психологияны оқытудағы білім беру технологияларын талдау психология бойынша білім беру мазмұнын құрылымдау; оқытудағы әдістемелік құзіреттіліктің рөлін бағалау

Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерді білім беру процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы біліммен қаруландыру, сонымен қатар қазіргі заманғы білім беру тұжырымдамаларымен және үлгілерімен таныстыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: оқу процесін ұйымдастырудың негізгі әдістерін, құралдарын және формаларын анықтауды; тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптерін талдау; оқу әрекетінің нәтижелерін жобалау, жоспарлау, ұйымдастыру және диагностикалау.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

Эксперименталды психология
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: зерттеу әдіснамасы мен деректерді сандық бағалау әдістері мен нәтижелерді сапалы түсіндіру негізінде психологиялық экспериментті жобалау және жүргізу, эмпирикалық зерттеуді жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру.Пән студенттерді өз бетінше жоспарлауға және ғылыми психологиялық зерттеулер жүргізуді дайындауға

Этнопедагогика
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – педагогикалық қызметте этнопедагогикалық білім мен тәрбие әдістерін қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Балаларды этнотәрбиелеудің әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері, этнопедагогика негіздері, ұлтаралық қарым-қатынас ортасындағы мінез-құлықтың этикалық нормалары, тәрбиенің идеалды этникалық бейнелері, құндылық көзқарастары, халықтық педагогиканың әдіс-тәсілдері зерттеледі; этно, көпмәдениетті, көпмәдениетті білім беру, толеранттылық тәрбиесінің негізі мен этносаралық қарым-қатынас мәдениеті ұғымдарын салыстыру.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Scientific Writing
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қазақ/орыс/шет тілдерінде ғылыми жазу саласында мәтіндік құзыреттіліктерді дамыту. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ғылыми мақала мәтінінің тілдік аспектілері мен құрылымдық-мазмұндық ерекшеліктерін түсіндіру; ғылыми ақпаратты талдау; ғылыми мәтін құру әдістерін қолдану, түпнұсқалыққа жету үшін аударма стратегияларын қолдану; ғылыми стильдің тілдік нормалары мен нормаларын ескере отырып, жазбаша сөйлеуді қалыптастыру; әртүрлі жанрдағы авторлық ғылыми мәтіндерді жасау.

XX-XXI ғ. білім беру теориялары
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Студенттердің ХХ-ХХІ ғасырлардағы қазіргі білім беру теорияларын түсіну, талдау және қолдана білу қабілетін қалыптастыру. Нәтижесінде: педагогикалық жағдаяттарды талдау, бағалау, педагогикалық концепциялар, теориялар, постклассикалық емес әдіснаманың ерекшеліктері тұрғысынан педагогикалық мәселелерді түсіндіру қабілеттері қалыптасады. Негізгі аспектілері: ХХ-ХХІ ғасырлардағы педагогикалық теориялар; білім берудің философиялық, психологиялық және әлеуметтік тұжырымдамалары

Білім берудегі жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру саласындағы жобалаудың, модельдеудің нормативтік-құқықтық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру, жобаларды әзірлеу тәжірибесін талдау, әлеуметтік және әлеуметтік-педагогикалық жобаларды әзірлеудің қажетті деңгейін қамтамасыз ету, жобаны негіздеу. Жобаны әзірлеу тұжырымдамасы, жобалардың нәтижелерін әзірлеу, рәсімдеу. Пән оқыту саласындағы жобалау мен модельдеудің теориялық негіздерін қарастыруға бағытталған теориялық курс болып табылады

Білім берудегі педагогикалық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Білім беруде педагогикалық технологияларды қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Негізгі аспектілері: педагогикалық технологиялардың негіздері; сыни тұрғыдан ойлау технологияларын, ИКТ, ТРИЗ, эвристикалық технологияларды қолдану; педагогикалық өзара әрекетті ұйымдастыру технологиялары. Курсты оқу барысында студенттердің қабілеттерін қалыптастыру: қазіргі педагогикалық технологиялардың ерекшеліктерін сипаттау; қазіргі педагогикалық технологиялардың мәні мен ерекшелігін; білім беру технологияларын қолданудың тиімділігін бағалау

Дарынды балалар педагогикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: дарынды балалар педагогикасының теориялық негіздері, орта білім беру ұйымдарында дарынды балалармен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру. Негізгі аспектілері: дарындылықтың түрлері мен түрлері; дарынды балалар педагогикасының теориялық негіздерін; дарынды балалардың жас ерекшеліктері; дарынды балалармен жұмыс істеу әдістері; дарынды балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету

Дін және білім беру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жалпы адамзаттық құндылықтарға қайшы келмейтін діни постулаттарға құндылық-семантикалық қатынасты дамыту қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында білім беру жүйесі ұйымдарындағы дін туралы білімнің орны және оларды оқыту формасын; білім мен діннің арақатынасының құқықтық негіздерін,пән білім мен діннің байланысын, білім беру ұйымдарындағы балаларға діни тәрбие беру мәселесін қарастырады.

ЕБҚ бар адамдардың кәсіби өзін-өзі анықтауындағы тьютор қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ерекше қажеттіліктері бар тұлғалардың кәсіптік бағдар беру және кәсіби өзін-өзі анықтау жұмыстарын ұйымдастыруда студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән студенттерге кәсіптік бағдар берудің жалпы жүйесіндегі ерекше қажеттіліктері бар тұлғаларды кәсіптік бағдарлаудың ерекшеліктерін, ерекше қажеттіліктері бар студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауының негізгі психологиялық-педагогикалық диагностикалық әдістерін және кәсіптік бағдар берудің ерекшеліктерін қарастырады. Ерекше қажеттіліктері бар студенттердің өзін-өзі анықтауы.

ЕБҚ бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша тьютордың қызметі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ЕҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ЕҚ бар студенттерге тьюторлық қолдау көрсету принциптерін, нысандарын және бағыттарын талдау; ЕҚ бар студенттердің оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету әдістерін қолдану; ЕҚ бар балаларға репетиторлық қолдауды ұйымдастыру кезеңдерін имитациялау; ЕҚ бар баланы білім беру мекемесінің оқу-әлеуметтік ортасына сәтті қосу үшін жағдайды ұйымдастыру

Жасерекшелік педагогикасы және психология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу-тәрбие процесінің субъектісі ретінде адамның психикалық дамуының заңдылықтары және олардың әртүрлі жас кезеңдеріндегі көріну ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: психиканың даму заңдылықтарын, қозғаушы күштері мен механизмдерін түсіндіре алады; оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық заңдылықтарына талдау жасау; мектеп оқушыларының мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық ықпал етуді ұйымдастыру; мектеп оқушыларының жас ерекшеліктерін білу негізінде педагогикалық іс-әрекетті модельдеу.

Инклюзивті білім берудегі тьютор
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: инклюзивті білім беруді жүзеге асыру жағдайында тьютордың психологиялық-педагогикалық іс-әрекетінің құзыреттіліктерін қалыптастыру Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: оқыту жүйесіндегі репетитордың функциялары мен міндеттерін анықтай алады. инклюзивті білім беру тәжірибесі; ЕҚ бар студенттердің танымдық қабілеттерін дамытудың тиімді әдістерін қолдану; ЕҚ бар балаларға репетиторлық қолдауды ұйымдастыру кезеңдерін имитациялау; ЕҚ бар баланы білім беру мекемесінің оқу-әлеуметтік ортасына сәтті қосу үшін жағдайды ұйымдастыру.

Инклюзивтік білім беруде ЕБҚ бар оқушыларды сүйемелдеу бойынша тьютор қызметіндегі инновациялық технологиялар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ЕҚ бар студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуде тьютордың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау алгоритмін түсіндіре алады; білім беру процесінде студенттерді психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің мазмұны мен әдістерін анықтау; ЕҚ бар студенттермен жұмыс істеуде инновациялық түзету, дамыту және оңалту технологияларын қолдану; ЕҚ бар студенттердің дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жеке бағдарламаларды әзірлеу.

Когнитивті психология және педагогика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: когнитивтік психология және педагогика саласында теориялық және эмпирикалық білімді қалыптастыру; оқытуда когнитивтік техниканы қолдану білігін қалыптастыру Студенттердің курсты меңгеру нәтижелері: - танымдық іс-әрекеттің психологиялық және психофизиологиялық механизмдерін түсіндіру; - зияткерлік қабілеттерін диагностикалау және өлшеу әдістерін қолдану; - оқыту мәселелерін шешуде когнитивті психология мен педагогиканың мүмкіндіктерін талдау; - когнитивті процестердің даму және жұмыс істеу динамикасын болжау; - оқушылардың интеллектуалды дамуындағы когнитивті педагогикалық технологиялардың рөлін бағалау.

Қазақстан және әлемдік психологиялық-педагогикалық ойлар тарихы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: әлемде және Қазақстанда педагогикалық және психологиялық идеялардың пайда болуы мен дамуының тарихи процесі туралы жан-жақты және жүйелі білімді қалыптастыру Студенттердің курсты меңгеру нәтижелері: - психологиялық және педагогикалық ғылымның тұтас қалыптасуының негізгі кезеңдері мен бағыттарын сипаттау;; -әлемде және ҚР-да ғылымдарды ілгерілетуге ықпал еткен тұжырымдамалық психологиялық-педагогикалық идеяларды түсіндіру; - ғылым дамуының прогрессивті және консервативті, оң және теріс үрдістерін талдау; - әлемдегі және Қазақстандағы педагогика мен психологияның даму тенденцияларын болжау.

Қазіргі заманғы жаратылыстану концепциясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың жаратылыстану дүниетанымын және зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: қазіргі жаратылыстану және диалектикалық дүниетанымның заңдылықтарына мінездеме беру; жаратылыстану және гуманитарлық мәдениеттердің ерекшеліктерін және олардың өзара байланысын түсіндіру; дүниенің жаратылыстану-ғылыми суретін модельдеу принциптерін анықтау; жаратылыстанудың рационалды-логикалық әдістерін қолдану; жаратылыстану білімінің мазмұнын жобалау; жаратылыстанудың әлеуметтік рөлін және жаратылыстану-ғылыми және гуманитарлық мәдениеттердің белсенді әрекеттесуін бағалау.

Мектеп және отбасының өзара әрекетінің психологиялық-педагогикалық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: педагог-психологтың ата-аналармен психологиялық-педагогикалық қызметінің негіздерімен, педагог-психологтың отбасымен және білім беру ұйымдарының педагогикалық ұжымымен жұмысының негізгі технологияларымен және әдістерімен таныстыру. Пән келесі аспектілерді зерттейді: қоғам дамуының қазіргі кезеңіндегі отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері; отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуінің дамуының негізгі кезеңдері; отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуінің психологиялық-педагогикалық диагностикасы

Мектепте және колледжде қашықтықтан оқыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Мектептер мен колледждерде қашықтықтан оқытуды қолдану үшін болашақ мұғалімдердің цифрлық сауаттылығын қалыптастыру, қарапайым цифрлық білім беру орталықтарын құру. Курс цифрлық дидактика мен бағдарламаланған оқытуды, қашықтықтан оқыту тұжырымдамаларын, мектепте, колледжде ҚО үшін цифрлық білім беру ресурстарын талдау және таңдауды зерттеуге бағытталған; онлайн сабақтарды/сабақтарды, үй тапсырмаларының форматтарын және ата-аналармен қарым-қатынасты жобалау

Нейрофизиология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жүйке жүйесінің қызмет етуінің негізгі принциптері мен заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: адамның жоғары жүйке қызметінің физиологиясының қазіргі мәселелері мен жетістіктерін түсіндіре алады; функционалдық диагностика және дене жағдайын түзету әдістерін қолдану; шартты рефлекторлық белсенділіктің ерекшеліктерін және мінез-құлықтың физиологиялық механизмдерін талдау; балалардың жүйке жүйесінің құрылымдық және жас ерекшеліктерін және олардың дамуына әсерін анықтау; нейрофизиология мен психо-педагогикалық ғылымдардың байланысын дәлелдеу.

Оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесін ұйымдастырудың ерекшеліктері, заңдылықтары мен мазмұны туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Курсты зерделеу барысында: рухани-адамгершілік тәрбиенің теориялық-әдіснамалық негіздері; жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар; рухани-адамгершілік тәрбиені ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін негізгі білім беру ресурстары; білім алушыларды рухани-адамгершілік тәрбиелеу міндеттерін шешу үшін педагогикалық диагностика әдістері қаралатын болады

Орта мектептегі оқу бағдарламалары мен жаңа стандарттар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - студенттерде орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары туралы білім қалыптастыру. Пән ғылыми-методологияның теориялық курсын қалыптастыратын көзқарастары білдіреді. Пән жалпы білім берудің мемлекеттік стандарттарын, ережелерді, негізгі білім беру бағдарламаларының мазмұнына қойылатын талаптарды, жалпы орта білім беретін мектептерде білім беру үдерісін құқықтық-мазмұндық қамтамасыз етудің негізгі талаптарын зерттеуге бағытталған.

Отбасылық кеңес беру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: отбасылық қатынастар психологиясы және отбасылық кеңес беру саласындағы кәсіби және жеке қасиеттерді дамыту. Курсты зерделеу барысында: отбасымен консультациялық әңгімелесудің принциптері, негізгі параметрлері мен құрылымы; отбасылық қатынастарды зерделеу және түзету әдістері мен әдістемелері; отбасының және оның жекелеген мүшелерінің дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі және әртүрлі мәселелер бойынша психологиялық проблемалары; отбасылық қатынастар бойынша консультациялардың мазмұны қарастырылады

Практикалық психология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: практикалық психологияның негізгі, іргелі ережелері саласындағы кәсіби құзыреттілік негіздерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: практикалық психологияның әдістері мен технологияларын сипаттай алады; практикалық кеңес беру және психодиагностикалық іс-әрекеттердің ерекшеліктерін түсіндіру; әртүрлі жастағы балалардың дамуын, қарым-қатынасын, іс-әрекетін диагностикалау әдістерін қолдану; әртүрлі жастағы балалардың дамуын, қарым-қатынасын, іс-әрекетін диагностикалау нәтижелерін талдау; диагностикалық, кеңес беру және түзету процедураларын әзірлеу және жүргізу.

Психологиялық-педагогикалық конфликтология негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің шиеленісті жағдайлардың пайда болуын қадағалау қабілеттерін қалыптастыру, педагогикалық және әлеуметтік ортадағы конфликттік жағдайлардың алдын алу және шешу әдістерімен, әдістерімен қаруландыру. Пән білім беру жүйесіндегі қақтығыстарды басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерін, психологиялық-педагогикалық үдерістегі конфликттік жағдайлардың алдын алу және шешу әдістерін, әдістерін, әр түрлі жүйелердегі тұлғааралық қақтығыстардың себептерін, түрлерін зерттеуге бағытталған

Салыстырмалы педагогика
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: халықаралық контексте әртүрлі білім беру мәселелерін салыстырмалы талдау мен шешуді қамтамасыз ететін мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: әртүрлі елдердегі білім берудің даму ерекшеліктері мен заңдылықтарын сипаттай алады; білім беру үлгілері мен ұлттық білім беру жүйесінің ерекшеліктерін түсіндіру; әртүрлі білім беру жүйелерін салыстырмалы талдау әдістерін қолдану; әртүрлі елдердегі оқыту мен білім беру тәжірибесін жалпылау, өзара әрекеттесудегі оң үрдістерді көрсету

Сенсорлық депривация және білім беру ортасын моделдеу
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Студенттердің сенсорлық депривациясын ескере отырып, білім беру ортасын имитациялау қабілетін қалыптастыру, оның жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуға, қиын эмоционалдық күйлерді жеңуіне арналған әдіс-тәжірибелерін қолдану. инклюзиядағы, тұйық кеңістіктегі ілеспе сенсорлық депривация принциптерін зерттеу; сенсорлық депривация ақауының орнын толтыру жолдарын әзірлеу; балалардағы сенсорлық депривацияны диагностикалау және түзету.

Шағын жинақталған мектептегі педагог-психолог
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Шағын жинақты мектептегі педагог-психологтың практикалық іс-әрекетінің қабілеттерін қалыптастыру. Нәтижесінде студенттер: педагог-психолог жұмысының әдістерін қолдануды; ШЖМ қарапайым құжаттарын рәсімдеу; мектептегі педагог-психологтың қызметін басқару, ұйымдастыру. Негізгі аспектілері: шағын жинақты мектептердің қалыптасу, даму тарихы; қазіргі заманғы тенденциялар, ШЖМ қызметін ұйымдастыруды басқарудың ерекшеліктері мен дамуының салыстырмалы талдауы

Ынтымақтастық педагогикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: көпдеңгейлі және көпсубъектілік өзара әрекеттесу саласы ретінде қазіргі білім беру туралы түсінік қалыптастыру. Нәтижесінде студент: кәсіптік-педагогикалық өзара әрекеттестік және ынтымақтастық процестерінің негізгі заңдылықтарын, принциптерін және ерекшеліктерін түсіндіре алады; педагогикалық өзара әрекетті ізгілендірудің жолдары мен бағыттарын талдау; педагогикалық өзара әрекеттесу әдістерін қолдану; әртүрлі әлеуметтік желілерде және параметрлерде өзара әрекеттесу және бірлесіп жұмыс істеу; бірлесіп оқыту технологияларын құрастыру және енгізу

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Диплом алды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты: оқу барысында алынған теориялық білімді тереңдетіп, бекіту. Дипломдық жұмысты орындауға арналған материалдарды іріктеп, жүйелу. Дилом жұмысын жазу. Диплом жұмысын алдын ала қорғау. төменгі, орта және жоғары энергия физикасындағы детекторлар құрылымының ерекшеліктерін білу; - ғылыми зерттеулерде, сондай-ақ медицинада және басқа да қолданбалы салаларда ядролық сәулелену детекторларын қолдана отырып, ядролық-физикалық өлшеулерді ұйымдастыру. - ядролық-физикалық медициналық қондырғылардың жұмысын ұйымдастыру, ретке келтіру және қолдау үшін ядролық медицина саласындағы теориялық білім мен зерттеу әдістерін қолдану; - ядролық медицина үшін радиоактивті изотоптарды өңдеу үшін пайдаланылатын нысаналық құрылғылардың негізгі типтерін ажырату. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Дипломалды приактиканы өткен соң студент қабілетті болып шығады: диплом жазуға қажетті эксперименталды, анықтамалық және өндірістік, әрі қызмет көрсету бойынша нормативті-құқықтық мәліметтерді жүйелей білу.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарында педагогикалық қызметті жүзеге асыру, білім беру процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:

Учебная
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Алған теориялық білімдерін бекіту, студенттерге кәсіби бағыт беру; кафедраның, факультеттің, университеттің ғылыми қызмет бағыттарымен, құрылымымен танысу. - физикалық заңдар мен теориялар білімдерін табиғаттағы заттар, күштер мен өзара іс-қимылдарды түсіндіру үшін пайдалану; алған білімдерін практикалық қызметте және күнделікті өмірде пайдалану;

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген