Аквакультура және су биологиялық ресурстары

Аквакультура және су биологиялық ресурстары

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - ауыл шаруашылығы бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ON1 Тарихтың, ұлттық және Әлемдік философияның дәстүрлі және заманауи мәселелерін біледі. Мемлекеттік билік органдарының қызметін талдайды, қазақ/орыс, шет тілдерінде қарым-қатынас жасау үшін өзінің кәсіби қызметінде интеллектуалдық дамуының жоғары деңгейін, сауатты және дамыған сөйлеу тілін көрсетеді, гуманитарлық мәдени ойлау дағдыларын қолданады, мемлекеттің саяси, әлеуметтік-экономикалық мәдени және экологиялық даму заңдылықтары туралы білімдерін, адам өмірінің қауіпсіздік негіздерін қамтамасыз ету үшін қолданады.
ON2 Тірі ағзаның спецификалық белгілері мен морфологиялық сипаттамаларын, әртүрлі деңгейдегі су биологиялық жүйелерінің экологиялық және микробиологиялық процестерін ажырата алады, табиғи және жасанды су қоймаларының экожүйесінің экологиялық және биологиялық жағдайын бағалау үшін генетика, эмбриология, гистология, микробиология, гидрохимия және биохимия әдістерін қолдана отырып, балықтардың жеке дамуы туралы білімдерін қолданады.
ON 3 Ихтиофауна мен гидрофауна құрамының таксономиясы мен алуантүрлілігін анықтауға қабілетті, балықтардың жеке дамуы бойынша білімді қолданады, гидробионттарды зерттеудің заманауи ихтиологиялық және гидробиологиялық, гистологиялық және гидрохимиялық әдістемелерін, балық популяциясы мен су омыртқасыз жануарлар қауымдастықтарының биологиялық жағдайын бағалау және талдау үшін пайдаланады.
ON4 Балықтың қоректену экологиясы туралы терең теориялық білімдерін көрсетеді, қарқынды аквакультураның заманауи технологияларын қолдана отырып, балық өсіру кәсіпорындарында балықты ұтымды қоректендіруді ұйымдастыра алады.
ON5 Балық дамуының негізгі аурулары мен патологияларын анықтайды, микробиология және вирусология, ихтиопатология, балықты өсірудің аквариумдық әдістерін қолдана отырып, су токсикологиясының негіздерімен балық физиологиясын зерттеудің практикалық дағдыларын көрсетеді, өсірілетін балық популяциясының жағдайын жақсарту және балық өсіру кәсіпорындарында балықты сауықтыру бойынша санитарлық – гигиеналық жұмысты дұрыс ұйымдастыру үшін заманауи емдеу – диагностикалық әдістерін қолданады.
ON6 Балық аулау құралдарының заманауи жіктемесін, балықтың географиялық аудандастыруын біледі, табиғи су биоресурстарының қалыптасу заңдылықтарын түсінеді, су биологиялық ресурстарының заңнамалық және құқықтық мәселелері туралы білімді қолданады, су биологиялық ресурстарын пайдалану, балық қорларының өсімін молайту, қорғау және бақылау әдістерін біледі, өнеркәсіптік балық аулауды ұйымдастыру үшін су биоресурстарының табиғи қорларының жай-күйін бағалау бойынша командалық зерттеулерге қатыса алады.
№7 Көл – тауарлы балық өсіру, аквадизайн элементтері бар рекреациялық және сәндік аквакультура, су омыртқасыздарын культивациялау бойынша білімді пайдаланады, балықтардың табиғи және зауыттық өсімін молайту, акваөсімдіктегі балықты селекциялау әдістерін пайдаланады, әртүрлі типтегі аквафермаларды жобалау және рекреациялық, өнеркәсіптік акваөсімдікті ұтымды ұйымдастыру бойынша өндірістік - технологиялық және гидротехникалық Есептерді орындайды.
№8 Кәсіпкерлік, акваөсіру қарқынды технологияларын жобалау, гидротехникалық параметрлерді анықтау әдістері бойынша білімді пайдалануға қабілетті, инновациялық жобалардың тиімділік дәрежесін, қазіргі заманғы балық өсіру кәсіпорнын тиімді басқару принциптерін талдайды, өндірістің экономикалық тиімділігін есептеу және кірістілікті арттыру үшін акваөсіру кәсіпорындарының қызметін басқару және жоспарлау әдістерін қолданады.
№9 Қазақстанның барлық балық шаруашылығы су айдындарының ресурстық әлеуетін және ішкі су айдындарындағы су биоресурстарының санын талдауға қабілетті, гидробионттарды қорғау және ұтымды пайдалану үшін көлтану бойынша білімді меңгерген, су биологиялық ресурстарын есепке алудың заманауи әдістерін пайдаланады.
№10 Бастапқы деректерді жинау, жүйелеу және қорыту дағдылары бар, аналитикалық ойлауға, логикаға, талдауға, ғылыми негіздемелерге және балық шаруашылығы саласындағы проблемаларды шығармашылық шешуге қабілетті, есеп дайындауға, кәсіби қызмет мәселелері бойынша ғылыми тезис, мақала жазуға, мәтіндерді рефераттауға қабілетті.
ON11 Оқу бағдарламасын аяқтағаннан кейін өз бетінше оқуға, ақпараттық және білім беру технологиялары негізінде өз білімін кеңейтуге; оқу және зерттеу қызметінің басымдықтарын таңдауға; түрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін пайдалана отырып, әріптестерімен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынас орната біледі, өз біліктілігін үнемі арттырады және магистратурада білім алуды жалғастыруға дайын.
ON12 Танымдық кәсіби қызметтің нәтижесінде алынған ғылыми негізделген тұжырымдарын, байқаулары мен тәжірибелерін басшылыққа ала отырып, ұтымды және дербес әрекет ете алады; уақытты өз бетінше жоспарлай алады, басымдықтарды белгілей алады, жұмыстарды орындаудың белгіленген мерзімдерін сақтай алады.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Аквакультура және су биологиялық ресурстары
Мамандық шифры
6B08402
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.

Әлеуметтану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курста әлеуметтанудың теориясы мен тарихындағы жалпы мәселелер ұсынылған, әлеуметтанулық зерттеудің әдісі мен әдістемесі, арнайы әлеметтанулық теориялар қарастырылады. Бұл курс әлеуметтік зерттеу әдісі және пәні, әлеуметтанудағы өзекті мәселелер мен салалар туралы негізгі түсініктердің студенттерде әлеуметтанулық танымының қалыптасуына бағытталған. Әлеуметтанулық теорияның негізгі концептілері мен заманауи қоғамның түрлі салаларын зерттеудің тиімді технологияларын ұсынылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану/ Саясаттану/ Мәдениеттану/ Психология)
  • Кредит саны - 8
  • Бақылау түрі - АБ + Емтих (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - АБ1+АБ2 (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Балық шаруашылығы заңнамасы және өнеркәсіптік балық аулау
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс табиғи және жасанды су қоймаларында өнеркәсіптік балық аулауды жүзеге асырудың заңнамалық аспектілері мен теориялық негізін зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студент табиғи су қоймаларында балық аулау мәселелерін реттейтін балық шаруашылығы заңнамасын түсіне алады; студент балық аулау құралдарының құрылымдық ерекшеліктерін біледі, балық аулау құралдарының механикасы туралы ғылымның жай-күйі мен даму деңгейін талдайды.

Балықтарды қоректендірудің биологиялық негіздері
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс балықтардың ас қорыту физиологиясын, тамақтану биологиясын және балық метаболизмінің ерекшеліктерін, негізгі қоректік ингредиенттердің сипаттамасын, қарқынды аквакультура жағдайында өндірістік балық түрлерін қоректендіруді ұйымдастыру технологиясын, құрама жем өндірудің заманауи технологияларын қолданудың артықшылықтарын қарастырады. Студенттерді өсірілген балықтардың физиологиялық жағдайына және өсу көрсеткіштеріне негізделген жасанды жем сапасын есептеу мен бағалаудың заманауи әдістеріне үйретеді.

Балықтардың аурулары және олардың профилактикасы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-студенттерді балық өсіру шаруашылықтарының эпизоотиялық жағдайына және әртүрлі су қоймаларының (вирусологиялық, бактериологиялық, паразитологиялық, гистологиялық) көмегімен табиғи су қоймаларына бақылауды жүзеге асыруға үйрету. Студенттерді жалпы патология, паразитология, ЭПИЗООТОЛОГИЯ негіздерімен, инфекциялық және инвазиялық аурулардың қоздырғыштарын зерттеу әдістерімен, балық ауруларының диагностикасы, алдын алу және емдеуді үйрету.

Балықтардың морфологиясы және систематикасы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курста су жануарлары ретінде балықтардың анатомиялық және морфологиялық құрылымының ерекшеліктері, олардың сыртқы ортамен қарым-қатынасы, балықтардың өмірлік циклінің негізгі байланыстары, және спецификалық қатынастары зерттеледі. Осы пәнді оқу нәтижесінде студент ихтиология бойынша кәсіби білім алады, балықтәрізділер мен балықтардың сыртқы және ішкі құрылымын, балықтардың жүйеленуін біледі, балықтардың түрлік айырмашылықтарын анықтай алады.

Гидробионтар экологиясы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс гидробионттардың, олардың популяциялары мен қауымдастықтарының өздері мен су экожүйелерінің абиотикалық компоненттері арасындағы өзара әрекеттесу механизмдерін зерттейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттерде биосфералық процестердегі гидробионттардың рөлі туралы білімі, микроскоппен және өлшеу аспаптарымен жұмыс істей білу дағдылары қалыптасады, гидробионттардың жағдайын бағалау үшін бентостық және планктондық сынамаларды еркін талдай алады.

Гидробионттарды ғылыми зерттеу әдістері
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-қазіргі деңгейдегі гидробиологиялық зерттеулердің практикалық базасымен таныстыру және су ағзаларын зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, ғылыми тәсілдің әртүрлі деңгейлеріндегі зерттеу нәтижелерін жоспарлау және талдау: организм, түр, популяция және экожүйе бойынша құзыреттерді алу.

Гидрохимия және гидробионттардың биохимиясы
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-жер үсті суларының гидрохимиясы мен биохимиясы саласындағы мәселелерді, гидрохимия мен Биохимияның теориялық негіздерін, аймақтық және қолданбалы химия мәселелерін қарастыру және зерделеу, су ерітінділерінің маңызды қасиеттерін білу, табиғи сулардың құрамын зерттеу әдістері мен білдіру тәсілдері, гидробионттардың құрылымы мен тіршілік ету ортасына әсер ететін негізгі химиялық факторлар.

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Жалпы генетика
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – белгілердің тұқым қуалау заңдылықтары, тұқым қуалау түрлері, биомолекула деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, тасымалдау және жүзеге асыру механизмдерін түсіну; нуклеин қышқылдары мен белоктардың қасиеттері мен қызметі, қазіргі молекулалық-генетикалық зерттеу әдістері туралы тұтас және жүйелі білім қалыптастыру.

Жануарлар мен су өсімдіктерінің биоалуантүрлілігі
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-жануарлар мен су өсімдіктерінің биоалуантүрлілігін сақтау бойынша проблемалық мәселелерді қарастыру, студенттерге негізгі таксономиялық топтардың құрылымы, систематикасы, биологиясы және филогенезі, экожүйелердегі жануарлар мен өсімдіктердің рөлі туралы толық түсінік береді, жануарлар мен өсімдіктердің түрге дейінгі таксондарын анықтайды, жануарлар мен өсімдіктердің негізгі өкілдерінің экономикалық маңыздылығын жүйелейді және талдайды.

Зоология
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс жануарлар әлемінің алуантүрлілік жүйесін, олардың бір – бірімен және сыртқы әлеммен өзара байланысын қарастырады, омыртқасыздар мен омыртқалылардың экологиялық ерекшеліктері мен морфо-анатомиялық құрылымын зерттейді. Курсты зерделеу нәтижесінде студент омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың құрылымдық ерекшеліктерін сипаттай алады, жануарлар әлемінің негізгі таксондарының құрылымының салыстырмалы морфологиясын талдай алады.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы -

Қазақстан суқоймаларының биоресурстары
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс халықаралық, республикалық және жергілікті маңызы бар Қазақстанның барлық балық шаруашылығы су айдындарының ресурстық әлеуетін қарастырады. Гидробионттардың өнеркәсіптік түрлерінің құрамы мен құрылымын және олардың елдің азық-түлік дамуындағы экономикалық маңыздылығын зерттейді. Студенттерді барлық су айдындарында су биоресурстарын сақтау және ұқыпты пайдалану бойынша белгіленген нормалар мен ережелермен таныстырады, студенттер Су биоресурстарының өнімдерін анықтау әдістерін меңгереді.

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Қарқынды аквакультура технологиялары
  • Кредит саны - 9
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән даму перспективалары кең балық шаруашылығының жаңа бағытын зерттейді, Қарқынды аквакультура өсірудің қолайлы жағдайларын жасау арқылы, жоғары тығыздықтарда балық өсіріп, барлық өндірістік процестерді механикаландырып және автоматтандырып жыл бойы тауарлық балық өнімін өсіруге негізделген. Студенттер бассейндерде, торларда және рециркуляциялық жүйелерде балық өсіру әдістерін меңгереді.

Мәдениеттану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет аясында отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігі түсінігін, өзінің жеке кәсіби қызметінде жылдам өзгермелі мультимәдени әлем мен қоғамда қазақ халқының мәдени мұрасын сақтау стратегиясын жүргізе алуды қалыптастыру.

Микробиология және вирусология негіздері
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – бактериялар систематикасы, морфологиясы, генетикасы және көбеюі туралы негізгі білімді қалыптастыру; микроорганизмдердің зат алмасуын, олардың құрылысын, физиологиясын және биохимиясын, жиі кездесетін инфекциялардың қоздырғыштарының биологиясын, сондай-ақ осы аурулармен күресу және алдын алу шараларын, микроорганизмдер мен микробиологиялық процестерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру.

Психология
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқытудың мақсаты – басқару психологиясының негізгі түсініктерін зерттеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми-негізделген даярлықпен қамтамасыз ету, таңдалған мамандық шеңберіндегі кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару аймағының маңызды мәселелерінің теориясын түсініп және практикада қолдану үшін қажетті алғышарттарды құру. Бұл курс психологиялық ғылым мен практика дамуының қазіргі деңгейіне сәйкес ғылыми білімдермен таныстырады.

Саясаттану
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - «Саясаттану» оқу пәні ретінде әлем саясаты мен қазіргі саяси процесстерінің заңдары мен заңдылықтары туралы ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен ұлттық мүдделерді жүзеге асыру негізінде білім қалыптастырып, ұлттық мемлекеттердің мәні мен мазмұнын түсіндіреді. Оқу барысында түрлі саяси жүйелердегі ішкі және сыртқы байланыстар, қарым-қатынастарды түсінуге, саясаттың әлеуметтік өлшемнің объективті критерийлерін қалыптастыруға жәрдемдеседі.

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Цитология және гистология
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-тірі жасуша туралы оның биофизикалық және биохимиялық процестерді құрылымдық ұйымдастыруы, өмірлік циклі, тіндердің дамуы, шығу тегі және дифференциациясы, олардың жіктелуі, жануарлардың эмбриональды даму кезеңдерін, гаметогенез кезеңдерін зерттеу; ұрықтандыру; ұсақтаудың негізгі түрлері, х жануарлардағы гаструляция, нейруляция және органонез әдістері туралы білім қалыптастыру.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Абай ілімі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

Аквакультурадағы балықтардың селекциясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс аквакультура кәсіпорындарында селекциялық жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктерін қарастырады. Курсты игеру нәтижесінде студент аквамәдениеттің өнеркәсіптік объектілерімен селекциялық-асылдандыру жұмысының теориялық негіздерін біледі. Материалды іріктеу, іріктеу жүргізу әдістемесін меңгерген. Селекцияда іріктеу және іріктеу әдістерін, таза желіні жүргізу негіздерін, балықтың жоғары құнды тұқымдарын шығаруды түсінеді. Балық өндірушілердің сапасын ұрпақтарының сапасы бойынша бағалайды.

Аквакультурадағы еңбек гигиенасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс гидробионттарды өсіруге жарамды су қоймаларының санитарлық – гигиеналық сипаттамаларын, кәсіптік балықтардың көбею гигиенасын, өндірістік процестерді механикаландыру және автоматтандыру гигиенасын, стандартты талаптарға сәйкес келетін өнімдер шығаруды қамтамасыз ететін аквамәдениет кәсіпорындары қызметкерлерінің, басқарушы қызметкерлердің жеке гигиенасын зерттейді.

Аквакультурадағы менеджмент
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс қазіргі заманғы балық өсіру кәсіпорнын тиімді басқару принциптері туралы түсінік береді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балық шаруашылығы кәсіпорындарының өндірісін ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктерін анықтауға, олардың тиімділігін арттыру және кірістілігін арттыру мақсатында өндіріс пен сатуды басқарудың заманауи әдістері мен формаларының жиынтығын қолдануға мүмкіндік алады. Экономикалық тиімділігі мен өсірілген өнімнің өзіндік құнын есептеу әдістерін меңгерген.

Аквариумистика және тірі қоректерді жасанды өсіру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән экожүйені аквариумдардағы аквадизайн негіздерімен модельдеуді зерттейді, студенттерді балық өсіру және аквакультура үшін тірі жемді жасанды өсіру әдістерімен таныстырады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер аквариумдардың әртүрлі түрлерін жасау технологияларына ие, балықты ұстау және өсіру, аквариум жағдайында омыртқасыз жануарларды өсіру дағдыларына ие

Аквафермаларды жобалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән әр түрлі типтегі аквафермаларының құрылымын, жаңа балық өсіру кәсіпорындарын жобалау және қолданыстағы балық өсіру кәсіпорындарын қайта құру технологиясын зерттейді, студенттерге кәсіпорындар салу үшін алаңды дұрыс таңдауға, балық өсіру стандарттарымен жұмыс істеуге, балық аулау технологиясын таңдауда математикалық тәсіл негіздеріне үйретеді, аквафермалар мен балық зауыттарын жобалау кезінде жобалау - сметалық құжаттаманы жасау әдістерін меңгереді.

Әл-Фараби және қазіргі заман
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

Балықтардың даму биологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс балықтардың түрлі систематикалық топтарындағы онтогенетикалық даму заңдылықтарын, эмбриогенезге әсер ететін факторларды, балықтардың онтогенезінің барлық этаптарында болатын макро- және микроморфологиялық, физиологиялық, биохимиялық және молекулярлық процесстерді қарастырады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасады: балықтардың жеке дамуының барлық кезеңдерін, морфогенез, өсу процесстерін анықтауға және балықтардың жынысын дифференциациялау.

Балықтардың қоректену экологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пән балықтардың асқазан – ішек жолдарының жұмыс істеу ерекшеліктерін және табиғи суларда балықтардың қоректенуін, қорек ресурстары мен суқоймадағы балықтардың қоректік базасын және қорекпен қамтамасыз етілуін зерттейді. Студенттерге қоректік кесектің сапалық және сандық құрамын анықтау, балықтың қоректенуі бойынша материалды өңдеу, қайталама өнімді (зоопланктон, зообентос) және оны балықпен пайдалану дәрежесін анықтау әдістемелеріне үйретеді.

Балықтардың физиологиясы су токсикологиясы негіздерімен
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс су ортасының әр түрлі жағдайындағы гидробионттардың физиологиясын, улы заттардың көздері мен құрамын, олардың даму мен өсудің әртүрлі кезеңдеріндегі балық жүйелері мен мүшелеріне әсерін, курстың дамуы нәтижесінде балық ағзасының интоксикацияға реакциясын зерттейді, студенттер ихтиотоксикологиялық зерттеулердің негізгі бағыттары мен әдістері туралы білім алады, су қоймасын экономикалық және экологиялық зерттеулер нәтижесінде басқара алады. адамның қызметі.

Гидротехника негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс гидротехникалық құрылыстардың конструкциясын және экспулатациясын, гидроқұрылыстар салу үшін жер учаскелеріне қойылатын экологиялық және санитариялық-гигиеналық талаптарды зерделейді, гидротехникалық құрылыстардың конструкциялары мен орналасу орындарын таңдау, ізделетін тоған қорының құрылымын есептеу, су беретін және су бұратын арналарды трассалау, су шаруашылығы балансын жасау, топографиялық карталармен және бас жоспарлармен жұмыс істеу кезінде білім мен дағдылар береді.

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – ғылым саласындағы танымдық іс-әрекетте дағдылар қалыптастыру. Ақпаратты түсіну және игеру үшін ғылыми зерттеу әдістерін қолдану. Зерттеу нысанын сипаттай білу. Ғылыми білімнің объективті мазмұнын алу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу әдістерін меңгеру. Негіздеу, бекіту, бағалау үшін зерттеудің аналитикалық және практикалық әдістері мен дәлелдеу жүйелерін қолдану.

Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, жеке өмірінде және жұмыс орнында, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

Кәсіпкерлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

Көл-тауарлы балық өсіру және рекреациялық аквакультура
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс көлдердің қазіргі жағдайы мен гидрологиялық режимін, табиғи гидроэкожүйелердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын зерттейді. Рекреациялық акваөсіру мәселелері, әуесқойлық және спорттық балық аулауды ұйымдастыру үшін тоған алаңын пайдалану мәселелері қарастырылады. Студенттер көл және рекреациялық балық өсіру әдістерін игереді, көлдер мен рекреациялық жүйелерде әртүрлі балық түрлерін өсіру технологияларын біледі.

Су биоресурстарының жағдайын бағалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс су биоресурстарын және олардың тіршілік ету ортасын сақтау жөніндегі іс-шараларды жоспарлауға қойылатын экологиялық принциптер мен талаптарды зерделейді. Ихтиологиялық зерттеулер және ықтимал теріс әсердің есептік аймағы шегіндегі су биоресурстары мен су айдындарының жай-күйі туралы егжей-тегжейлі ақпарат негізінде. Курсты игеру нәтижесінде студент зерттеу, сараптама жүргізу, биоресурсты заңсыз өндіру кезіндегі залалды бағалау әдістемелеріне ие.

Табиғи балық қорларын молайту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курс табиғи су қоймаларындағы балық қорының жағдайын зерттейді. Балықтардың популяциясына әсер ететін факторларды қарастырады, кәсіптік балық қорларының сарқылу заңдылықтарын анықтайды. Бекіре, албырт, тұқы балықтары сияқты кәсіпшілік түрлерінің өсімін молайту мүмкіндіктерін зерделейді. Студент балық өсіру зауыттарында және жағалау торларында әр түрлі балық түрлерін өсіру бойынша кәсіби дағдыларды меңгерген

Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – адамның табиғатпен, оның ішінде туристік-рекреациялық қызмет процесінде өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру принциптерін жүзеге асыратын қазіргі заманғы экологиялық менеджмент тұжырымдамалары негізінде бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру.Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, оның ішінде саяхат кезінде авариялардың, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Дипломалды
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Мақсаты: практиканы өткен ұйымның, мекеменің жұмысын зерттеу негізінде теориялық білімдерін бекіту, талдау және басқару жұмысының дағдыларын иелену. Дипломдық жұмыс үшін материал жинау. Бекітілетін дағдылар: кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау, кәсіпорындардың кемшіліктері мен артықшылықтары, серіктестер картотекасын, келісімдерді, контрактарды құрастыру; мәжілістерді, кездесулерді, келісімдерді өткізу, қызметкерлерді іріктеу, командада жұмыс істеу.

Кәсіби (оқу-дала) практика
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы -

Кәсіби (өндірістік) практика
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты таңдаған мамандық саласында кәсіби білімді қалыптастыру, Бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алынған теориялық білімді бекіту, таңдаған мамандандырылған даярлық бағыты бойынша қажетті кәсіби құзыреттілікті меңгеру болып табылады. Өндірістік практикалық құзыреттілікті қалыптастыру үшін жағдай жасауға арналған.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген