Биология
БIЛIКТIЛIГІ
- бiрiншi жоғары бiлiм - білім бакалавры
ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ
ОН 1. Оқу процесін толыққанды ұйымдастыру үшін тіршіліктің құрылымдық-функционалдық, генетикалық негіздерін қалыптастыру, көбеюі мен дамуы, тірі табиғаттың негізгі патшалықтарындағы организмдерді іріктеу, олардың жүйесі мен биоалуантүрлілігі және эволюциясы туралы заманауи биологиялық білімді қолданады
ОН 2. Негізгі және қолданбалы биологиялық пәндер туралы білімді, пәнаралық білімді қоса алғанда, тірі табиғатқа жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру және жердегі тіршіліктің құндылығын, экология нормаларына, салауатты өмір салтына, биологиялық сауаттылықты арттыруға, тұқым қуалаушылықтың механизмі туралы білімді қолдануға арналған оқу үдерісінің құрылымына біріктіреді
ОН 3. Білім алушының жеке басының дамуына ықпал ететін жобалық, практикалық, зертханалық, зерттеушілік, дербес және өзге де тапсырмаларды орындау барысында биологиялық білімді игеруге, іскерлікті, практикалық дағдыларды меңгеруге, қашықтықтан оқыту форматын қоса алғанда, дамытуға қажетті прогресті бағалайды
ОН 4. Оқушылардың жеке қажеттіліктерін, танымдық қабілеттерін және табысты оқуға ықпал ететін мінез-құлықты талдауды ескере отырып, биологияны оқытудың қажетті әдістерін, ресурстарын және оқу жетістіктерін бағалау құралдарын анықтай отырып, сабақ жоспарларын жасайды
ОН 5. Оқу процесін басқару барысында және адамның табиғатпен және қоғаммен үйлесімді өзара әрекеттесуіне, тұқым қуалайтын механизмдердің адамның мінез-құлқы мен оқуына әсеріне байланысты өзекті ғылыми биологиялық тақырыптарды таңдауда білім беру ресурстарының кең спектрін қолдана отырып, сабақтарда жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық климатты қолдайды
ОН 6. Білім беру процесін басқарудағы психикалық, физикалық және адамгершілікті, денсаулық пен гигиенаны сақтауға ықпал ететін ұлттық, жалпыадамзаттық, экологиялық құндылықтарды сақтай және дамыта отырып, мәдени әртүрлілікке ашықтығын көрсете отырып, білім алушылардың жеке басын ашуға ықпал ететін педагогикалық және тәрбие жұмысының қазіргі заманғы нысандары мен әдістерін қолданады
ОН 7. Ғылыми және педагогикалық жұртшылықтың назарына өзінің кәсіби қызметінің әзірленген нәтижелерін ұсына отырып, білім алушылардың жас ерекшеліктерін, психологиялық ерекшеліктерін және өзге де қажеттіліктерін ескере отырып, сапа стандарттарына сәйкес биологиялық пәндер бойынша оқыту бағдарламаларын, әдістемелерін әзірлейді
ОН 8. Биологияны тереңдетіп оқытуды тиімді ұйымдастыру үшін жеке ресурстарды толыққанды пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жоспарлайды, әдістемелік мақсаттарды тұжырымдайды, практикада дидактикалық құралдарды, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістері мен технологияларын көрсетеді
ОН 9. Биологиялық білімнің, педагогикалық құзыреттіліктің, ғылыми - зерттеу әдістері мен инновациялық технологиялардың өзіндік кәсіби деңгейін жетілдіре отырып, өзінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің практикасының кезең-кезеңімен рефлексиясын жүзеге асырады
ОН 10. Құқыққа қарсы мінез-құлыққа және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға төзбеушілікті қалыптастыратын кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудағы қаржылық сауаттылық білімі мен қағидаттарымен қатар, философиялық, ұлттық, этно-тарихи ерекшеліктерге, салауатты өмір салты мен руханият құндылықтарына, қоғамдағы этикалық мінез-құлық қағидаларына негізделе отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастырады
Бағдарлама паспорты
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
пәндер
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген
ТӘЖІРИБЕЛЕР
2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген