Биология

Биология

БIЛIКТIЛIГІ

  • бiрiншi жоғары бiлiм - білім бакалавры

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

ОН 1. Оқу процесін толыққанды ұйымдастыру үшін тіршіліктің құрылымдық-функционалдық, генетикалық негіздерін қалыптастыру, көбеюі мен дамуы, тірі табиғаттың негізгі патшалықтарындағы организмдерді іріктеу, олардың жүйесі мен биоалуантүрлілігі және эволюциясы туралы заманауи биологиялық білімді қолданады

ОН 2. Негізгі және қолданбалы биологиялық пәндер туралы білімді, пәнаралық білімді қоса алғанда, тірі табиғатқа жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру және жердегі тіршіліктің құндылығын, экология нормаларына, салауатты өмір салтына, биологиялық сауаттылықты арттыруға, тұқым қуалаушылықтың механизмі туралы білімді қолдануға арналған оқу үдерісінің құрылымына біріктіреді

ОН 3. Білім алушының жеке басының дамуына ықпал ететін жобалық, практикалық, зертханалық, зерттеушілік, дербес және өзге де тапсырмаларды орындау барысында биологиялық білімді игеруге, іскерлікті, практикалық дағдыларды меңгеруге, қашықтықтан оқыту форматын қоса алғанда, дамытуға қажетті прогресті бағалайды

ОН 4. Оқушылардың жеке қажеттіліктерін, танымдық қабілеттерін және табысты оқуға ықпал ететін мінез-құлықты талдауды ескере отырып, биологияны оқытудың қажетті әдістерін, ресурстарын және оқу жетістіктерін бағалау құралдарын анықтай отырып, сабақ жоспарларын жасайды

ОН 5. Оқу процесін басқару барысында және адамның табиғатпен және қоғаммен үйлесімді өзара әрекеттесуіне, тұқым қуалайтын механизмдердің адамның мінез-құлқы мен оқуына әсеріне байланысты өзекті ғылыми биологиялық тақырыптарды таңдауда білім беру ресурстарының кең спектрін қолдана отырып, сабақтарда жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық климатты қолдайды

ОН 6. Білім беру процесін басқарудағы психикалық, физикалық және адамгершілікті, денсаулық пен гигиенаны сақтауға ықпал ететін ұлттық, жалпыадамзаттық, экологиялық құндылықтарды сақтай және дамыта отырып, мәдени әртүрлілікке ашықтығын көрсете отырып, білім алушылардың жеке басын ашуға ықпал ететін педагогикалық және тәрбие жұмысының қазіргі заманғы нысандары мен әдістерін қолданады

ОН 7. Ғылыми және педагогикалық жұртшылықтың назарына өзінің кәсіби қызметінің әзірленген нәтижелерін ұсына отырып, білім алушылардың жас ерекшеліктерін, психологиялық ерекшеліктерін және өзге де қажеттіліктерін ескере отырып, сапа стандарттарына сәйкес биологиялық пәндер бойынша оқыту бағдарламаларын, әдістемелерін әзірлейді

ОН 8. Биологияны тереңдетіп оқытуды тиімді ұйымдастыру үшін жеке ресурстарды толыққанды пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жоспарлайды, әдістемелік мақсаттарды тұжырымдайды, практикада дидактикалық құралдарды, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістері мен технологияларын көрсетеді

ОН 9. Биологиялық білімнің, педагогикалық құзыреттіліктің, ғылыми - зерттеу әдістері мен инновациялық технологиялардың өзіндік кәсіби деңгейін жетілдіре отырып, өзінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің практикасының кезең-кезеңімен рефлексиясын жүзеге асырады

ОН 10. Құқыққа қарсы мінез-құлыққа және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға төзбеушілікті қалыптастыратын кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудағы қаржылық сауаттылық білімі мен қағидаттарымен қатар, философиялық, ұлттық, этно-тарихи ерекшеліктерге, салауатты өмір салты мен руханият құндылықтарына, қоғамдағы этикалық мінез-құлық қағидаларына негізделе отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастырады

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Биология
Мамандық шифры
6B01502
Факультеті
Биология және биотехнология

пәндер

Адам және жануарлар анатомиясы мен физиологиясы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: адам мен жануарлардың анатомиясы мен физиологиясының негізгі ұғымдарын сипаттау және мүшелердің құрылысы мен қызметі арасындағы байланысты, организмнің гомеостазын сақтау механизмдерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: адам ағзасының және жануарлардың өмірлік белсенділігінің физиологиялық механизмдері; организмнің ішкі ортасының тұрақтылығын сақтаудың механизмдері, механизмдері; адамның және жануарлардың дене құрылымының жалпы биологиялық үлгілері; антропогенез.

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: жаңа "цифрлық" ойлауды, АКТ рөлі мен маңыздылығын сыни тұрғыдан түсінуді, АКТ-ны кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдану қабілетін қалыптастыру. Қарастырылады: Қоғам дамуының шешуші секторларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Компьютерлік жүйелердің архитектурасы. Бағдарламалық жасақтама. Microsoft Office Интернет технологиялар. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Электрондық оқыту. Кәсіби саласындағы ақпараттық технологиялар.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі ( Психология)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Әлеуметтану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (Саясаттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Әлеуметтік-саясаттану білім модулі/ (Мәдениеттану)
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімдерді түсіндіру және түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Әлеуметтану және әлеуметтанулық перспективалар, әлеуметтік құрылым; саясат нысаны, ұйымдық құрылым, институттар, құқықтық және ұйымдастырушылық нормалар жүйесі, саясаттың мазмұны, мақсаттары, құндылықтары; мәдениет ұғымы және мәні, мәдениет семиотикасы; жеке тұлға психологиясы, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы оқытылады.

Биологияны оқытудың әдістемелері
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру бағдарламаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік құралдарды және биологиялық пәндер бойынша арнайы әдебиеттерді пайдалана отырып, Биологияны оқыту кезінде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру қағидаттарының жүйесін қалыптастыру, оқу-зертханалық жабдықтар мен инновациялық технологиялар құралдарын білім беру процесінде қолдану қажеттілігін ескере отырып, оқушылардың жас және жеке-типологиялық айырмашылықтарын ескере отырып, әдістемелік дағдыларды үнемі жетілдіріп отыру мамандығы бойынша жұмыс

Биологияны оқытудың инновациялық технологиялары
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерде биологиялық пәндердің құрылымын, әдістемелік мазмұнын бағалауды қолдана отырып, биологияны оқытудың инновациялық және белсенді әдістері туралы біртұтас жүйелі түсінік қалыптастыру, педагогикалық жағдайларды талдауды, оқу нәтижелерін жоспарлауды және оқу процесін тиімді басқару жолдарын қолдана отырып біріктіру.

Биостатистика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-биометрия терминдерінің білімін қалыптастыру, кездейсоқ шамалардың таралу заңдылықтарын талдау, биостатистика әдістерін қолдану, математикалық-статистикалық әдістер негізінде ғылыми эксперименттердің нәтижелерін талдау, көптеген мәліметтерді топтау әдістемесін қолдану, іріктемелі көрсеткіштерді бағалау, корреляциялық, регрессиялық және дисперсиялық талдау жүргізу, биостатистика деректері негізінде ғылыми негізделген тұжырымдар жасау.

Биохимия және өсімдіктер физиологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: биологиялық тіндердің химиялық құрамын, өсімдіктердің құрамына кіретін биомолекулалар кластарының құрылымын белоктардың, көмірсулардың, липидтердің және нуклеин қышқылдарының құрылымын, құрылымын, қасиеттері мен функцияларын, витаминдер мен гормондардың жіктелуін, әсер ету механизмін және биологиялық маңыздылығын сипаттау қабілетін қалыптастыру; өсімдіктердің өсуі мен дамуының физиологиялық заңдылықтары; фотосинтез және тыныс алу процесінің негізгі кезеңдері.

Биоэтика және радиациялық биология
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: адамның табиғатпен қарым-қатынасы және биоэтиканың құқықтық аспектілері туралы түсініктерге сәйкес құзыреттіліктерді қалыптастыру, биологиялық объектілерді басқару және радиацияны ғылым мен өндірісте, зерттеулер мен жануарларды сынау кезінде пайдалану саласындағы биоэтикалық мәселелерді анықтау қабілетін және иондаушы сәулелердің тірі организмдерге әсер ету механизмдерін түсінуді қалыптастыру

Білім берудегі менеджмент
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тұтас педагогикалық процесті, сондай-ақ білім беру мекемесін басқару бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курс басқару функцияларын; педагог-психологтың басқару қызметінің ерекшелігін; педагогикалық процесті жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау дағдыларын қалыптастыруды; педагогикалық процесті және білім беру мекемесін басқару әдістерін жүйелеуді; білім беру жүйесінің сапасын арттырудағы педагогикалық менеджменттің рөлін бағалауды қарастыруға бағытталған.

Генетикалық инженерия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: гендік инженерияның молекулалық-генетикалық әдістерін практикада қолдану қабілетін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: геномдық талдаудың эволюциясы; про- және эукариоттардың генетикалық аппаратының құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы, гендер экспрессиясының реттелу механизмдері, рекомбинантты ДНҚ өндіру және клондаудың әдістері мен тәсілдері; in vitro мутагенезі; антимағыналы РНҚ көмегімен гендік экспрессиясының таңдамалы тежелуі; РНҚ интерференциясы.

Дене шынықтыру
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - РК(с оценкой)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: денсаулықты сақтау, нығайту және кәсіби қызметке дайындау үшін дене шынықтыру мен спорттың тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде түлек білуі керек: адамның дамуындағы дене тәрбиесінің рөлі; дене шынықтыру және спорт саласындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, жаттығу негіздері.

Жасерекшелік психологиясы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты психологияның әртүрлі тұжырымдамаларында, теориялары мен парадигмаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби және әлеуметтік қызметте заманауи психологияның жетістіктерін қолдану. Пән қазіргі жас ерекшелік психологиясының негіздеріне, оның категориялық аппаратына, проблемалық өрісі, теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған.

Жоғары және төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: "Жоғарғы және төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы" балдырлар, саңырауқұлақтар, қыналар мен жоғары сатыдағы өсімдіктердің негізгі таксономиялық топтарын, олардың морфологиясын, физиология, экология негіздерін, шығу тегі, жіктелуі, биосфера мен адам өміріндегі рөлін зерттеуге арналған. Олардың арасындағы туыстық байланыстар негізінде жоғары және төменгі сатыдағы өсімдіктердің тарихи дамуы туралы тұтас түсінік беру, олардың ғылыми және практикалық қатынастарын сипаттау.

Инклюзивті білім беру
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім берудің инклюзивті моделін жүзеге асыруда ғылыми идеялар мен кәсіби құзіреттілік жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: инклюзивті білімге айналу жолдарын және оның мүмкін болатынын анықтау. Білім сапасын қамтамасыз ететін өзгерістер; мүмкіндігі шектектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру; инклюзивті білім процесінде педагогикалық өзара әрекеттестік субъектілерінің қызметін жобалау; инклюзивті білім беруді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.

Қазақ (орыс) тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ (орыс) тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету. Тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құралдарының жүйесі, тілдің мәдениет феномені және сөйлеу мәдениетінің ерекшелігі ретіндегі түсініктері; тіл әлемнің ұлттық тілдік бейнесінің элементі ретінде; қазақ (орыс) тілінің әлемдік кеңістіктегі мәртебесі зерделенеді.

Қазақстан тарихы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Күтілетін оқу нәтижелері: 1) Қазақстан тарихының негізгі даму кезеңдерін білу мен түсіну бойынша білімін көрсету; 2) сыни талдау негізінде тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын адамзат қоғамының дүниежүзілік тарихи дамуының ортақ ұстанымдарымен ұштастыра білу; 3) Қазіргі Қазақстандағы құбылыстар мен тарихи үдерістері зерттеу барысында аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын игеру; 4) заманауи қазақстандық даму үлгісінің ішкі ерекшеліктерін объективті және жан-жақты зерделей білу; 5) Қазақстан тарихынының үдерістері мен тарихи құбылыстарды жүйелеу және сыни баға беру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Ежелгі адамдар және көшпелі өркениетттің қалыптасуы, Түркі өркениеті және Ұлы дала, Жаңа дәурдегі Қазақстан (ХVIII-XX ғ.басы), Қазақстан кеңестік әкімшіл-әміршіл жүйенің құрамында, Қазақстан әлемдік қауымдастықта (1991-2022 жж.).

Мектептегі биология
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: мектептегі білім берудегі биологиялық пәндердің логикалық жүйесінің жұмыс істеуін қамтамасыз ететін білімді игеру, оңтайлы оқу бағдарламалары мен дидактикалық материалдарды таңдау, биология бойынша оқытуды профильдеу пәні ретінде жалғастыру мүмкіндігі.

Микробиология
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерде микроорганизмдер биологиясы және олардың экожүйедегі рөлі туралы тұтас түсініктерді, практикалық қолдану мүмкіндіктерін зерттеп, бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: прокариотты клетканың құрылымдық ұйымдастырылуын сипаттау; микроорганизмдерді ғылыми зерттеу объектісі ретінде және практикалық мақсатқа қолдануын түсіну; микробты дақылдарымен жұмыс істеу, қоршаған орта объектілерінен бөліп алу; микроорганизмдерді зерттеу мақсатында микроскопиялық әдістерді қолдану.

Молекулалық биология генетика негіздерімен
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ағзаның жұмыс істеуінің негізгі молекулярлық-генетикалық және жасушалық механизмдері, молекулалық деңгейде тұқым қуалайтын материалдың құрылымдық-қызметтік ұйымдастырылуы (ДНҚ); тұқым қуалайтын өзгергіштіктің себептері мен механизмдері және олардың адамның тұқым қуалайтын патологиясы мен туа біткен даму ақауларының қалыптасуындағы рөлі, организмнің дәрілік заттарға реакциясының негізгі молекулалық-генетикалық және жасушалық механизмдері; дәрілік заттардың синтезі мен қолданылуының молекулалық негіздері.

Омыртқалы жануарлардың систематикасы, биологиясы және экологиясы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәнді оқытудың мақсаты: Хордаттардың сыртқы және ішкі құрылымы, қаңқасы, систематикасы, экологиясы және шығу тегі туралы білімді қалыптастыру және қолдану (Chordata) Жануарлар; шеміршекті, сүйекті балықтардың, қосмекенділердің, бауырымен жорғалаушылардың, құстардың, кіші түрін құрайтын сүтқоректілердің биологиялық сипаттамаларын ажырата білу омыртқалылар (Vertebrata), немесе бас сүйектері (Craniata) Жануарлар, білу жануарлардың таралу ерекшеліктері мен олардың биологиясы арасындағы байланыс

Омыртқасыз жануарлардың систематикасы, биологиясы және экологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Оқу курсының мақсаты-студенттердің омыртқасыз жануарлардың қазіргі биологиясы туралы ғылыми білімдерін қалыптастыру. Бұл білімдердің кешені: жануарлардың морфофункционалды ұйымдастырылуы, олардың қоршаған ортаға бейімделу, жеке және тарихи даму заңдылықтары, олардың жолдары эволюция, әртүрлілік және систематика, олардың табиғаттағы, экологиядағы және практикалық қызметтегі рөлі адам.

Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-студенттерде өсімдік клеткалары мен өсімдік ұлпа құрылымының ерекшеліктері, өркен морфологиясы мен анатомиясы, тамыр және генеративті жүйе туралы, өсімдіктердің морфологиялық эволюциясының негізгі бағыттарын, көбеюдің биологиялық мәнін, өсімдіктердің жас және маусымдық өзгерістері, онтогенез және филогенез процесінде өсімдіктер құрылымының өзгеруін қалыптастыру.

Педагогика
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.

Сыни бағалау технологиясы
  • Кредит саны - 6
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты:студенттердің суммативті және формативті бағалау, Б.Блум таксономиясы, TLA-оқыту стратегиясы туралы білімдерін қалыптастыру; кәсіби қызметте критериалды бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: деңгей бойынша бағалау критерилерін анықтау; күтілетін нәтижені болжау; оқыту әдістерін таңдай білу. Оқыту әдістерін таңдау және тапсырмаларды жоспарлау.

Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерде тәрбие процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен тәрбие модельдерімен танысу, сондай-ақ тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптерін анықтау дағдыларын қолдану; тәрбие процесінің әдістерінің тиімділігін талдау; білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты жобалау, жоспарлау, ұйымдастыру

Философия
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: болашақ кәсіби қызмет контекстінде философия және оның негізгі мәселелері мен әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Философияның тарихи дамуы контекстінде онтология мен метафизиканың негізгі мазмұны қарастырылады; әлемді ғылыми және философиялық тану әдістерін жіктеу; қазіргі әлемдегі негізгі дүниетанымдық ұғымдардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

Цитология, гистология және жеке даму биологиясы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: тірі жасуша, жасушада болатын биофизикалық және биохимиялық процестердің құрылымдық ұйымдастырылуы, жасушаның өмірлік циклі мен өлуі, ұлпалардың дамуы, шығу тегі және дифференциациясы, олардың жіктелуі, зерттелуі омыртқалылардың эмбрионалдық даму кезеңдерін, гаметогенез кезеңін; ұрықтандыру; омыртқалы жануарлардың негізгі бөліну түрлері, гаструляция әдістері, нейруляция және органогенез туралы білімді қалыптастыру.

Шетел тілі
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілік білімін жетілдіру. Коммуникативтік құзыреттілікті дамыту үшін негіз ретінде шет тілдік қарым-қатынастың сөйлеу қабілеттіліктері мен дағдыларының негізгі әдістері; сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілдік қарым-қатынастың кәсіби маңызды дағдылары мен тәжірибесін дамыту; ағылшын тілінде материалды іздеу, таңдау және пайдалану процесінде алынған сөйлеу дағдыларын іске асыру қарастырылады.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Абай ілімі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

Адам және жануарлар эволюциялық физиологиясының негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты-адам мен жануарлар ағзасының функцияларының дамуы мен қалыптасуының эволюциясы, олардың бірлігі және қоршаған ортамен байланысы туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру, мұны организмнің әртүрлі жүйелерінің жалпы заңдылықтары мен өмірлік ерекшеліктерін, сондай-ақ олардың эволюциялық рөлі мен маңыздылығын түсіндіру үшін қолдану.адам мен жануарлар организмінің құрылымдық элементтері үшін.

Әл-Фараби және қазіргі заман
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

Биология сабақтарында зертханалық жұмыстарды ұйымдастыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты студенттерде биология сабақтарында зертханалық жұмыстарды қауіпсіз және тиімді жүргізу туралы біртұтас, жүйелі түсінік қалыптастыру - пәнді өз бетінше оқуға деген қызығушылықты дамытуға және алынған нәтижелерді түсіну барысында теориялық білімді практикада бекітуге ықпал ететін проблемалық-ізденістік оқытудың негізгі әдісі ретінде.

Биологиядан білім беруде зерттеушілік тәсілдеме және білім беру нәтижесін бағалау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты биологияны оқытуда индуктивті және дедуктивті, эвристикалық және зерттеу әдістерін және өзін-өзі оқытуды ынталандыру, танымдық қызығушылықты қалыптастыру, шығармашылық ойлауды дамыту және оқу сапасын тексеру дағдыларын дамыту үшін біртұтас, біртұтас тұтастық ретінде табиғаттың әртүрлі құбылыстары мен фактілері арасындағы үйлесімді қатынастарды анықтау үшін зерттеу әдісін қолдану.

Биологиядан оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты студенттердің Биология сабақтарында өзіндік жұмыстарды жүргізу әдістемесі және биологияны оқуға деген ынтасы мен танымдық қызығушылықтарын қалыптастыру үшін білім алушылардың зерттеу және тәжірибелік-эксперименттік қызметін ұйымдастыруда, өткізуде және басқаруда дағдыларды игеру туралы тұтас және жүйелі түсініктерін қалыптастыру.

Биологиядан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты оқушылардың жасын және табиғатқа экскурсияларды, қорғалатын, қорғалатын аумақтар мен саябақтарға баруды, жылыжайлар мен мектеп жанындағы учаскелерде жұмыстар жүргізуді қоса алғанда, биология бойынша сыныптан тыс жұмыстардың ерекшеліктерін ескере отырып, мектепте биология бойынша сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау және ұйымдастыру әдістемесі бойынша білімді қалыптастыру.

Биологиялық инженерияға кіріспе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: технологиялық мәселелерді шешу үшін тірі жүйелерді қолдану мүмкіндіктерін фундаменталды білімдерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу барысында студенттер келесі аспектілерді қарастырады: адам өмірін сақтау үшін жасанды құрылғылардың биоинженериясын дамыту. Биомеханика. Жүрек-қан тамырлары динамикасы. Биоматериалдар. Тіндік машина жасау. Аспап жасау және биомедициналық сигналдарды өңдеу. Адам ұрық жасушаларының биоинженериясының перспективалары. Медицинада биоинженерлік технология.

Биологияны оқытудағы пәнаралық байланыстар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Курстың мақсаты биология бойынша білім берудің қол жетімділігін арттыруға және осылайша әлемнің ғылыми бейнесін түсінуге, биология мен жаратылыстану пәндері (Физика, Химия) арасындағы алшақтықты жоюға, осы пәндерді зерттеуде бірыңғай терминология мен интерпретацияны және табиғат заңдары туралы білімдерін қолдануға ықпал ететін пәнаралық байланыстар жүйесі туралы нақты түсінік қалыптастыру

Ғылыми зерттеудің әдістері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

Дәрілік өсімдіктер интродукциясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты дәрілік өсімдіктерді интродукциялау әдістерін, Қазақстан флорасының әртүрлілігі мен жоғары интродукциялық әлеуетінің геофизикалық заңдылықтарын игеру, дәрілік өсімдіктерді интродукциялау бойынша эксперименттер ұйымдастыру, интродуценттерге фенологиялық бақылаулар жүргізу және олардың ортаға бейімделу заңдылықтарын және интродуценттердің даму сатыларын талдау;

Жас ерекшелік иммунологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты студенттерде иммундық жүйенің құрылымы мен функцияларын, қалыпты және патологиядағы ағзаның иммундық реакцияларының даму механизмдерін талдай отырып, туа біткен спецификалық емес және жүре пайда болған нақты иммунитеттің барлық түрлері мен механизмдерін тану қабілетімен жас аспектісінде адамның иммунитетін дамыту туралы тұтас, жүйелі идеяларды қалыптастыру.

Жас ерекшелік эндокринологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - ППәннің мақсаты организмнің эндокриндік жүйесі туралы тұтас жүйелік идеяны қалыптастыру, организмнің физиологиялық жүйелерінің гормоналды реттелуінің ерекшеліктерін, тұтастай алғанда ағзаның функционалдық жағдайын және организмнің өсуі мен дамуының жас кезеңдеріндегі оның резервтік мүмкіндіктерін негіздеу, гормондар мен гормоналды реттеудің әсер ету механизмдерін, қоршаған ортамен өзара әрекеттесу кезіндегі ағзаның функционалдық резервтерін түсіндіру.

Жас физиологиясы және мектеп гигиенасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерге адам организмінің өміртіршілік процесстерінің физиологиялық негіздерімен олардың қоршаған ортамен байланысын және біртұтастығын корсетіп түсіндіру. “ Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы ” студенттерді адам организмінің өміртіршілік заңдылықтарымен жасқа қарай ерекшеліктерімен таныстырып олардың физиологиялық реттелуін көрсетіп түсіндіру

Жасанды интеллектке кіріспе
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - деректерді өңдеу жылдамдығы мен сапасын жақсарту үшін жасанды интеллект жүйесінің компоненттерін жасап шығару және енгізу қабілетін дамыту және функцияны, жасанды интеллект жүйелерін, математикалық әдістерді, жобалау технологиялары және құралдарын, жасанды интеллект жүйесін дамытуға арналған бағдарламалық жабдықтарды, пәндік аймақта модельдеуді тұжырымдау теориясы мен практикасын игеруге негізделген шешімдерді қабылдау.

Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

Кәсіпкерлік
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.

Клеткалық биотехнология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: студенттерде жасуша биотехнологиясының болашағы мол бағыттары жайлы толық көріністі қалыптасыру. Курста төмендегі мәселелер қарастырылады: жасуша биотехнологиясының замануи әлемде даму тенденциясы мен оның болашағы мол бағыттары;биообъектілерді дақылдау негіздері;жасуша және субжасушалы макромолекулалы құрылымдар;биотехнологияның теориялық мәселелерін шешуде жасуша дақылдары

Қаржы сауаттылығының негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

Мектепте және колледжде қашықтықтан оқыту
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: білім беру процесін ұйымдастыру саласында цифрлық сауаттылықты қалыптастыру. Курс цифрлық дидактика мен бағдарламаланған оқытуды, қашықтықтан оқыту тұжырымдамаларын, цифрлық білім беру ресурстарын талдау мен таңдауды; онлайн сабақтарды, үй тапсырмасының форматтарын және ата-аналармен қарым-қатынасты жобалауды, білім беру бағдарламалары мен қашықтықтан оқыту технологияларын іске асыруды зерттеуге бағытталған

Мектептегі биологиялық эксперимент
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты студенттерде сабақтағы биологиялық эксперименттің рөлі мен орны және оның оқу үдерісіндегі рөлі туралы, сондай-ақ биолог-педагогтардың ғылыми ойлауын ұйымдастыруда биологиялық заңдар мен заңдылықтарды қолдану туралы тұтас және жүйелі түсінік қалыптастыру

Ми және білім беру
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – білім берудегі мидың когнитивтік қызметінің рөлін анықтау қабілетін дамыту, оқу процесіндегі когнитивті процестерді нейробиологиялық дамытудың заманауи әдістерімен таныстыру. Курста биология, педагогика, нейроғылым, когнитивті психология ұғымдарын біріктіру негізінде оқыту мен тәрбиелеу процесіндегі мидың механизмдері туралы идеялар қамтылған.

Оқушылардың хронофизиологиясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты студенттерде физиологиялық жүйелерді және олардың хронофизиологиялық заңдылықтарын уақытша ұйымдастыру туралы тұтас, жүйелі идеяларды қалыптастыру, бақыланатын биоритмдердің динамикасын, биологиялық ерекшелігі мен маңыздылығын және олардың бейімделу және реттеуші рөлін түсіндіру, адамның хронотипін анықтау бойынша зерттеу жүргізу және күн тәртібін ұйымдастыру бойынша ұсыныстар беру.

Орта мектептегі оқу бағдарламалары мен жаңа стандарттар
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты - студенттерде орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары туралы білім қалыптастыру. Пән ғылыми-методологияның теориялық курсын қалыптастыратын көзқарастары білдіреді. Пән жалпы білім берудің мемлекеттік стандарттарын, ережелерді, негізгі білім беру бағдарламаларының мазмұнына қойылатын талаптарды, жалпы орта білім беретін мектептерде білім беру үдерісін құқықтық-мазмұндық қамтамасыз етудің негізгі талаптарын зерттеуге бағытталған.

Орталық Азия мен Қазақстанның өсімдік экожүйелері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты өсімдіктердің түрлік әртүрлілігі, олардың өңірлік таралу ерекшеліктері, Орталық Азия мен Қазақстанның сирек кездесетін түрлерін сақтау қажеттілігін қоса алғанда, табиғи экожүйелерді сақтауға және қолдауға әсері мысалында табиғи жүйелердің негізгі құрамдас бөліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру

Орталық жүйке жүйесі және мінез-құлық
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Бакалавриат курсының мақсаты: функциялардың өзгеретін қоршаған орта жағдайларына бейімделуін қамтамасыз ететін жүйке жүйесінің механизмдері туралы білім жүйесін қалыптастыру, организмнің қоршаған ортамен мінез-құлық өзара әрекеттесуі және оның мінез-құлық әрекетінің негізі және оның оқу процестеріне әсері, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған білім беру қызметін ұйымдастыру.

Өсімдіктер мен жануарлар селекциясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: ғылыми-практикалық жобаларды жасау және жүзеге асыру үшін өсімдіктер мен қол тұқымдар жануарлар селекциясының заманауи жетістіктерін талдау қабілеттерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: сұрыптау үдерісін ұйымдастыру және әдістемесі; сұрыптау әдістері; түр ішілік және түр аралық будандасу, гетерозиготалық гибридтердің селекциясы, селекциялық материалдарды бағалау; жоғары құнды асыл тұқымды малдарды тездетіп көбейту және сақтау биотехнологиясы әдістері, ауыл шаруашылық малдарын трансплантациялаудың жетілдірілген әдістері, эмбрион-биотехнологиялық бақылау.

Психогенетика негіздері
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: пәнаралық зерттеуді жобалау үшін тұқым қуалау мен адамдардағы мінез-құлық заңдылықтарының қалыптасуы арасындағы байланысты талдайу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: адамдың мінез-құлығын талдаудың ғылыми және әдіснамалық тәсілдері; мінез-құлық заңдылықтарын қалыптастыруға жауапты негізгі молекулалық-генетикалық механизмдері; адамдардағы мінез-құлықтың пайда болу, пайдалану механизмдері, тұқым қуалау және өзгеру стратегиялары, паттерндері және мінез-құлықтың формалары.

Фотобиология және клеткалардың дифференциялануы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: фотобиологиялық процестердің (фотосинтез, көру, хемилюминесценция және т.б.) физика-химиялық негіздері және жасушалардың дифференциациялану механизмдері жайында түсініктерін қалыптастыру, сондай-ақ осы құбылыстарды зерттеу әдістерін (микроскопия, спектрофотометриялық, колориметриялық әдістер, люминесценттік талдау және т.б.) және тірі организмдерге фотобиологиялық әсер ету әдістерін және жасуша дифференциациясын қолдана білу.

Эволюциялық теориясы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Жер бетінде тіршіліктің эволюциялық заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру. Келесі аспектілер қарастырылады: эволюцияның синтездік теориясының ережелері; эволюцияның генетикалық, онтогенетикалық және экологиялық негіздері; Жер бетіндегі тірінің эволюциясының механизмдері және заңдылықтары, қарапайым факторлары; микро- және макроэволюциялық процестердің себептері және механизмдері; мүшелер мен функциялар эволюциясы; филоценогезді және эволюциялық процестердің бағытталу себептері; адамның эволюциясы.

Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Кәсіби (өндірістік-педагогикалық) практика
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты: Педагогикалық практиканың мақсаты-педагогикалық тәжірибені талдау және жалпылау қабілетін қалыптастыру, мақсаттылықтың әр түрлі тәсілдерін қолдану, педагогикалық қызметтегі мәселелерді шешу, жобалау. Оқу үдерісіне дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістерді, әдістер мен ұйымдастыру формаларын пайдалана отырып, тарих сабағының әр түрлі үлгілерін біріктіру, педагогикалық қызметте рефлексия мен бағалау тәсілдерін қолдану. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - педагогикалық тәжірибені талдайды және жинақтайды; - пайдаланады әр түрлі тәсілдері целеобразования, проблемаларды шешу педагогикалық қызмет; - дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістерді, әдістер мен ұйымдастыру формаларын пайдалана отырып, тарих сабақтарының түрлі үлгілерін жобалайды; - педагогикалық қызметте рефлексия мен бағалаудың әр түрлі тәсілдерін қолданады; - зерттеу әдістерін қолдана отырып, оқушылар ұжымын зерделейді, оның дамуын диагностикалау және жобалау мақсатында сынып ұжымының психологиялық-педагогикалық сипаттамасын құрайды.; Практика нәтижелері: педагог-тарихшы сабақтарын оқушылармен өзара қарым-қатынас сипатын, педагогикалық қызмет ерекшеліктерін, оқытудың жетекші тәсілдерін, әдістерін және ұйымдастыру формаларын анықтау мақсатында бақылау және талдау; әр түрлі сабақтарда сынып оқушыларын ұжымдық қарым-қатынасты зерттеу, әр түрлі қызмет түрлеріне жеке қатысу, танымдық дербестік деңгейін анықтау мақсатында бақылау. Студент-практиканттың педагог-тарихшымен бірге тақырыптық болашақ өзіндік сабақтардың мазмұны. Тарихи және көрнекі материалдарды іріктеу және сабақтарды моделдеу. Педагог-тарихшымен сабақтың мақсатын және жоспарланған технологияларды, тәсілдерді, оқушылардың іс-қимыл тәсілдерін талқылау. Рефлексия және педагог-тарихшы өткізген сабақтардың қорытындыларын талқылау. Сабақтан тыс уақытта оқытылатын сынып ұжымымен бірлескен істерді дайындау және өткізу. Сынып ұжымын зерттеу және психологиялық-педагогикалық мінездеме құрастыру үшін зерттеу әдістерін қолдану.Педагогикалық тәжірибе бойынша есеп беру үшін материалдар дайындау. сабақтан тыс бірлескен қызметке тарту.

Кәсіби (педагогикалық) практика
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Практиканың мақсаты: оқытушылық қызметті жүзеге асыру үшін жалпы кәсіби құзыреттілікті қолдану қабілетін қалыптастыру. Сабақ өткізу әдістері, дәстүрлі (классикалық) білім беру технологиялары; оқу сабағы үшін материалды іріктеу принциптері; дербес оқу қызметін ұйымдастыру тәсілдері, педагогикалық коммуникация құралдары оқытылады.

Кәсіби (психологиялық-педагогикалық) практика
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы -

Кәсіби (танысу-педагогикалық) практика
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы -

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген