Докторантура
Психология

Психология

БIЛIКТIЛIГІ

  • ғылыми - педагогикалық бағыт - философия докторы (PhD)

ТҮЛЕКТЕР МОДЕЛІ

. Психология мен нейроғылымның әртүрлі салалары бойынша; теориялық және практикалық психология саласындағы тұжырымдамалар, парадигмалар мен тәсілдер бойынша іргелі білімді көрсету.
2. Денсаулық психологиясы, эмоция, гендерлік коммуникация психологиясы, когнитивті нейропсихология және нейроғылым салаларындағы теориялық және практикалық мәселелерді талдау.
3. Халықаралық ғылыми конференцияларда баяндамалар мен жоғары дәрежелі журналдарда жарияланымдарды дайындау үшін кәсіби қызығушылықтарыңызды синтездеу және ғылыми идеяларыңызды академиялық стильде білдірү.
4. Әлемдік психологиядағы заманауи эксперименттік зерттеулер мен теориялардың ерекшеліктерін; адам психикасындағы когнитивті өзгерістер мен физиологиялық процестердің негізгі әдіснамалық тұжырымдамаларды түсіну.
5. Когнитивті және когнитивті емес жүйке-психикалық бұзылулардың негізгі түрлерінің жіктелуін; нейропсихологиялық зерттеудің негізгі әдістері мен әдістемелерін меңгеру.
6. Халықаралық кәсіби стандарттарға сәйкес кешенді зерттеу әдістерін, аппараттық процедураларды, психологиялық модельдеудің заманауи компьютерлік технологияларын пайдалана отырып, ғылыми-психологиялық эксперименттер жүргізу.
7. Зерттеу мәселелерін анықтау және шешім қабылдау үшін, психология мен нейроғылымдағы әдіснамалық дилеммаларды шешу үшін психологиялық теорияларға, зерттеу әдістеріне, психологиялық зерттеулер жүргізу стандарттарына, қолданбалы статистикаға және эмпирикалық деректерге әдіснамалық талдау жүргізу.
8. Мимен байланыстағы когнитивті процестердің қазіргі тенденцияларын, негізгі теориялары мен ғылыми деректерін, когнитивті процестердің нейроғылымындағы зерттеу жолдарын сыни тұрғыдан талдау.
9. Психологиялық экспериментте сапалы және сандық тәсілдер көмегімен психологияның әртүрлі мәселелері бойынша ғылыми болжамдарды қалыптастыру.
10. Инновациялық технологиялар, авторлық әзірлемелер, диссертациялық зерттеу бойынша эксперименттік мәліметтер негізінде психологиялық пәндерді, мамандандырылған курстарды оқытудың әдіснамасы мен әдістемесін іске асыру.
11. Халықаралық этикалық стандарттарға сәйкес психологиялық эксперимент бағыттары бойынша ғылыми шешімдер түрінде оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ұсыну;
12. Әдістемелік мәселелерді, психология саласындағы зерттеу мәселелерін шешу мақсатында әртүрлі ғылыми қауымдастықтармен сындарлы байланыс орнату.

Бағдарлама паспорты

Мамандығы
Психология
Мамандық шифры
8D03107
Факультеті
Философия және саясаттану

пәндер

Академиялық жазу
  • Кредит саны - 2
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: докторанттарда академиялық жазу дағдыларын қалыптастыру және өзінің ғылыми идеяларын академиялық стильде жоғары рейтингті журналдарда ғылыми жарияланымдарды дайындау, Халықаралық ғылыми конференцияларда сөз сөйлеу, психология және нейронаука саласында докторлық диссертацияны жазу. Пән психологиялық ғылымдағы академиялық жазудың стилі мен құрылымының ерекшеліктерін түсінуге бағытталған.

Ғылыми зерттеудін әдістері
  • Кредит саны - 3
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: докторанттардың зерттеу мәселесін құзыретті шешу үшін Психология және Нейронаука саласында ғылыми негізделген әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән әртүрлі зерттеу әдістерінің мақсаттары мен міндеттерін түсінуге және олардың психология мен нейроғылым саласындағы таңдау логикасына бағытталған; психология мен нейроғылымдағы әдістемелік дилеммаларды сыни тұрғыдан синтездеу.

Докторлық диссертацияны жазу және қорғау
  • Кредит саны - 12
  • Бақылау түрі - Докторлық диссертация
  • Сипаттамасы - Докторлық диссертацияны жазу және қорғаудың мақсаты: докторлық диссертацияны қорғау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарының мазмұнын жариялау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. теориялық немесе қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жаңа ғылыми негізделген теориялық және эксперименттік нәтижелердің мазмұнын негіздеу немесе нақты ғылыми бағыттарды дамытудағы басты жетістік; 2. қызметтің кəсіби саласының ерекшелігіне қарай берілген тапсырмалардың шешімдерінің толықтығын бағалауды түсіндіру; 3. олар зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің балама шешімдерін талдай алады және осы нұсқаларды іске асыру перспективаларын бағалайды; 4. ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын қолдануға және оларды ғылыми басылымдар мен презентациялар түрінде көрсету. 5. ғылыми іздестіруді жоспарлау және құрылымдау, ғылыми-зерттеу проблемасын анық көрсету, оны зерттеудің жоспары / бағдарламасы мен әдістерін әзірлеу, мемлекеттік білім беру мекемесінің талаптарына сәйкес ғылыми дәреже бойынша диссертация түрінде ғылыми-біліктілік жұмысын ресімдеу «8D07502 -Стандарттау және сертификаттау (салалар бойынша)» білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD). Докторлық диссертацияны жазу және қорғауды оқу нәтижесінде докторанттар төмендегі мәселелерді қарастырады: Қорғауға ұсынылатын диссертацияларды рәсімдеу үшін құжаттарды ресімдеу. Диссертацияның ақпараттық картасы және тіркеу-тіркеу карточкасы (Visio 2003 форматында). Диссертациялық жұмыстың алдын-ала қорғалған мекемесінің мәжілісінің хаттамасынан үзінді. Жоғары аттестаттау комиссиясына хат жазыңыз. Авторефератты жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Диссертацияны жариялау мүмкіндігі туралы сараптамалық қорытынды. Есеп комиссиясының отырысының хаттамасы. Дауыс беру бюллетені. Диссертациялық кеңес отырысының стенограммасы. Ғылыми мақалалар тізімі. Ресми қарсыластың жауабы. Жетекші ұйымға шолу. Ғылыми кеңесшіні еске алу.

Жалпы психологияның өзекті мәселелері: отандық және шетелдік зерттеулерге салыстырмалы талдауы
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: докторанттардың әлемдік психологиядағы заманауи эксперименттік зерттеулер мен теорияларға сыни талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: психологиядағы жүйелік бағыт аймағындағы ғылыми ақпараттарды білу және түсіну; қазіргі психологиядағы ғылыми зерттеулерде этикалық стандарттарын түсіну; шетелдік және отандық психологияның әдіснамалық айырмашылықтарын, психологияның әдіснамалық диллемалары мен зерттеу мәселелерін сыни талдау.

Нейроғылымдағы зерттеу әдістер
  • Кредит саны - 5
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: нейроғылым және психологиядағы жаңа және ескі парадигмаларды синтездеу, зерттеу материалдары мен ғылыми пікірлерді жинауды сыни талдау қабілетін дамыту. Пәнді арқылы докторанттар нейроғылым аймағындағы зерттеу әдістерін таңдау логикасын түсінеді; нейроғылымдағы әдіснамалық диллеманы шешу, зерттеу мәселелерін танид, нейроғылым аймағындағы жаңа зерттеу әдістері мен и қадамдарды біләп және сын талдайді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

пәндер

Денсаулық психологиясындағы жүйелік бағыт
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты қазіргі денсаулық психологиясында әдіснамалық диелеммдерді шешу, зерттеу мәселелерін түсіну, зерттеу әдістері, кәсіби әдіснамалық білімді қолдану мен түсіну қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: Білу және түсіну. Денсаулық -қазіргі денсаулық психологиясында ғылыми және теоретикалық бағыттарды білу және сыни талдау; - денсаулық психологиясы саласында зерттеу әдістері мәліметтерді сандық және сапалық талдау стратегиялары мен сұрақтарды талдауда халықаралық дәрежеде қарастыру; - өзінің ғылыми қызығушылықтарына қатысты денсаулық психологиясы бойынша ғылыми көзқарастарын дамыту, отандық және шетелдік әдіснамалық тұжырымдамалар аясында зерттеулерді салыстыру; - денсаулық психологиясындағы теория мен практика мәселелеріне, этикалық стандарттарға сай шешімдерді қабылдау мен әдіснамалық мәселелерді сыни талдау; - денсаулық психологиясы бойынша қолданбалы жарияланымдардағы зерттеу нәтижелерін салыстыру, психологиялық зерттеу нәтижелерін өңдеуді сыни жүргізу; -денсаулық психологиясында кәсібилік пен рефлексиялық практиканы психологиялық зерттеулерді жүргізу.

Зейін және экзекутивтік бақылау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты докторанттардың бойында зейін және экзекутивтік бақылау мен ми саласының теоретикалық және практикалық мәселелерін сыни талдауға және интерпретациялауға қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде PhD докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - ми және экзекутивтік бақылау процесстерін түсіндіретін психологиялық теорияларды әдістемелік және сыни талдауда жүйелік бағыттың рөлін білу және түсіну; - зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы аймағындағы әлемдік және Қазақстандық ғылымның жетістігін түсіндіру; - зейін және экзекутивтік бақылау психологиясындағы зерттеулердің заманауи даму тенденцияларын сыни талдау; - зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы аясындағы және іргелес ғылым салаларындағы білімдерді талдау, - зейін және экзекутивтік бақылау психологиясындағы жаңа әдістемелік, теоретикалық және практикалық сұрақтарды нейроғылымның әртүрлі ғылыми білімдерін және эмпирикалық мәліметтерін жинақтау жолымен зерттеу; - зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы тақырыбында зерттеу жобаларын құрастыру. Бұл курс зейін және экзекутивтік бақылау психологиясын зерттеудің әдістемелік мәселелерін, зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы саласындағы мәнді және алдыңғы қатарлы ғылыми концепциялар мен зерттеулерді қарастырады, зейін және экзекутивтік бақылау психологиясының әртүрлі әлеуметтік институттардағы рөлінің тақырыптамасы, зейін және экзекутивтік бақылау психологиясын өлшеу және оны зерттеу нәтижелерін заманауи қоғамда пайдалану ерекшеліктері, зейін және экзекутивтік бақылау психологиясы саласындағы заманауи зерттеулердің дизайнын халықаралық деңгейде талдау ашылады.

Когнитивті дамудың нейроғылымы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты докторанттардың бойында нейроғылым және когнитивті даму саласының теоретикалық және практикалық мәселелерін интерпретациялау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде PhD докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - когнитивті даму нейроғылымының теорияларыын әдістемелік талдауда жүйелік бағыттың рөлін білу және түсіну; - когнитивті даму нейроғылымның жетістігін түсіндіру; - когнитивті даму нейроғылымындағы зерттеулердің заманауи даму тенденцияларын сыни талдау; - когнитивті даму нейроғылымындағы жаңа әдістемелік, теоретикалық және практикалық сұрақтарды талдау; - нейроғылым саласындағы когнитивті даму тақырыбында зерттеу жобаларын құрастыру. Бұл курс когнитивті дамудың нейроғылымындағы зерттеудің әдістемелік мәселелерін, когнитивті дамудың нейроғылымы саласындағы мәнді және алдыңғы қатарлы ғылыми концепциялар мен зерттеулерді, когнитивті дамудың нейроғылымындағы зерттеулердің қолданбалы аспектілерін, когнитивті дамудың нейроғылымы саласындағы заманауи зерттеулердің дизайнын талдауды қарастырады.

Когнитивті нейропсихология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: әдістеме, міндеттер, әдістер, негізгі ұғымдар және т. б. туралы жүйелік теориялық, ғылыми және қолданбалы білімді қалыптастыру когнитивті нейропсихологияның негізгі тұжырымдамалары, негізгі әдістерді меңгеру және кейіннен қолдану үшін нейропсихологиялық зерттеу әдістерімен ғылыми қызмет. Курс когнитивті және когнитивті емес жүйке-психикалық бұзылулардың негізгі түрлерін және олардың арасындағы өзара байланысты зерттеуге бағытталған, перспективалы когнитивті нейропсихологиядағы зерттеу бағыттары.

Когнитивті процестер және ми
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: когнитивтік процестердің нейроғылым саласындағы зерттеулер бойынша мимен өзара байланысты когнитивтік процестердің негізгі теориялары мен ғылыми мәліметтерін сыни талдау қабілетін дамыту.Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - мимен өзара байланысты когнитивтік процестер туралы негізгі теория мен ғылыми дәлелдердің қазіргі заманғы үрдістерін білу және түсіну.

Когниция, эмоция және психопатология
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты психопатологиямен өзара байланысты эмоция, когниция психологиясының әдіснамалық талдаудың психологиялық бағалауын талдау, халықаралық деңгейде ғылыми зерттеуді сыни талдау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - психопатология, эмоция және когниция психология саласында қазіргі заманғы тәсілдер мен зерттеулердің басым бағыттарын анықтау; - нейроғылым және психологияда жаңа әдіснамалық, теориялық және практикалық мәселелерді зерттеудің қазіргі зерттеу бағыттарын анықтау; - эмоция, психопатология және когниция психологиясының зерттеу аясында әдіснамалық және теориялық бағытта сыни талдау; - когниция мен эмоция психологиясы аймағындағы эксперименттердің дизайнын жасауа қазіргі концепцияларға сай әдіснамалық талдауын жасау; - халықаралық деңгейде психопатология, эмоция және когниция психология саласындағы ғылыми зерттеулерді бағалау; психологияның әдіснамалық мәселелері және ғылыми тәсілге сәйкес ғылыми шешім табу. Бұл пән шеңберінде психопатология, эмоция және когницияның психологиялық заңдылықтары туралы ғылыми-негізделген білімдер қарастырылады. Отандық және шетелдік психологиядағы психологиялық факторлар мен психопатология, эмоция және когниция ерекшеліктері туралы, когниция, эмоция детерминанттары және психологиялық алғы шарттары туралы білімдеріне талдау жасайды, психопатология, эмоция және когниция психологиясының қазіргі психофизиологиялық әдістері. Эмоция және таным нейропсихологиялық негіздерін зерттеудің этикалық диллемасы.

Ми және шешім қабылдау
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты докторанттардың бойында ми қызметтерімен өзара байланыста шешім қабылдау саласының теоретикалық және практикалық мәселелерін сыни талдауға және интерпретациялауға қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде PhD докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - шешім қабылдау процессін түсіндіретін психологиялық теорияларын әдістемелік және сыни талдауда жүйелік бағыттың рөлін білу және түсіну; - шешім қабылдау психологиясы аймағындағы әлемдік және Қазақстандық ғылымның жетістігін түсіндіру; - шешім қабылдау психологиясындағы зерттеулердің заманауи даму тенденцияларын сыни талдау; - шешім қабылдау психологиясы аясындағы және іргелес ғылым салаларындағы білімдерді талдау, шешім қабылдау психологиясындағы жаңа әдістемелік, теоретикалық және практикалық сұрақтарды әртүрлі көзқарастардан гендерлік айырмашылықтар туралы әртүрлі ғылыми білімдерді және эмпирикалық мәліметтерді жинақтау жолымен зерттеу; - ми және шешім қабылдау психологиясының өзара байланысы тақырыбында зерттеу жобаларын құрастыру. Бұл курс шешім қабылдауды зерттеудің әдістемелік мәселелерін, шешім қабылдау саласындағы мәнді және алдыңғы қатарлы ғылыми концепциялар мен зерттеулерді қарастырады, шешім қабылдаудың әртүрлі әлеуметтік институттардағы рөлінің тақырыптамасы, шешім қабылдауды өлшеу және оны зерттеу нәтижелерін заманауи қоғамда пайдалану ерекшеліктері, шешім қабылдау және нейроғылым саласындағы заманауи зерттеулердің дизайнын халықаралық деңгейде талдау ашылады.

Оқыту және ес
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Пәннің мақсаты оқыту және ес аймағында және аралас білім аймағындағы тәжірбиені интерпретациялау және сыни талдау қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар келесі құзіреттерді меңгереді: - оқыту және есті түсіндіретін, психологиялық теорияның методологиясын түсіну; - оқыту және ес аймағындағы әлемдік және Қазақстандық ғылымның жетістігін түсіну; - интерноциализм мен жаңалану глоболизациясындағы гендерлік қатынастың даму моделі мен тенденциясын, оқыту мен ес психология тенденциясын сыни талдау; - гендерлік айырмашылықтар жайлы эмпирикалық зерттеулер мен аралас ғылымдар шеңберіндегі түрлі көзқарастармен байланысты жаңашыл психологиядағы оқыту және ес аймағындағы білімдерді талдау; - ес және оқыту тақырыбына зерттеу жобасын жасау. Бұл курс ес және оқыту мәселелерін қарастырады, оқыту және ес аймағындағы ғылыми тұжырымдамалар мен зерттеулер, шиеленістік жағдайлардағы мінез-құлық тәсілдері, қазіргі қоғамдағы гендерлік қатынасты зерттеу нәтижелерін пайдалану мен өлшеу ерекшеліктері, оқыту және ес аймағындағы халықаралық дәрежелдегі қазіргі зерттеулер дизайнын талдау.

Өзара қатынастың гендерлік динамикасы
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: гендерлік психология ғылым аймағында және аралас білім аймағындағы тәжірбиені интерпритациялау және сыни талдау қабілетін дамыту. Докторанттар келесі қабілетті болады: гендерлік айырмашылық пен ұқсастықтарды түсіндіретін психологиялық теорияның методологияcын түсіну; гендерлік қарым-қатынас аймағындағы әлемдік және Қазақстандық ғылымның жетістігін анықтау.

Өзгеріс психологиясы және тұлғалық даму
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: адам психикасының физиологиялық процесстері мен танымдық өзгерістерінің зерттеу мәселелерінің орнын талдауды шешу мен тану қабілетін дамыту. Докторанттар негізгі физиологиялық процестер мен танымдық өзгерістердің әдіснамалық тұжырымдамаларының сыни талдау мен түсіну, физиологиялық процестердің негізінде жатқан танымдық процестердің өзгерістерін зерттеу әдістері мен эксперимент дизайнын анықтау шеңберінде кәсіби әдіснамалық білімдерді түсінуге қабілетті болады.

Эмоциялар және денсаулық
  • Бақылау түрі - [АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
  • Сипаттамасы - Мақсаты: эмоция психологиясындағы жаңа және ескі парадигмаларды синтездеу, зерттеу материалдары мен ғылыми пікірлерді жинау, критикалды талдау қабілетін дамыту. Курс келесі қабілеттерін дамытуға бағытталған: эмоция және денсаулық психологиясы аймағындағы зерттеу әдістерін таңдау логикасын түсіну; психологиядағы денсаулық және эмоциядағы әдістемелік мәселені жоспарлау дағдыларын пайдалану және тәжірибелік мәселелерді түсіну.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген

ТӘЖІРИБЕЛЕР

Зерттеу
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Тәжірибе мақсаты: өзекті ғылыми мәселені зерттеуде тәжірибе жинақтау, оқу процесінде алған кәсіби білімдерін кеңейту және өз бетімен ғылыми жұмысты жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту. Практика экономикалық білімдерді зерттеу, талдау және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

Педагогикалық
  • Бақылау түрі - Защита практики
  • Сипаттамасы - Дәрістерді, семинарларды өткізудің практикалық және оқу-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, ғылыми және теориялық білімдерді, шығармашылық қызметтегі практикалық дағдыларды мамандықтардың пәндерінен сабақ өткізу жағдайында пайдалану; өз заманауи кәсіби техникалары қолдану, оқыту әдісі практикада соңғы теориялық, әдістемелік жетістіктерді қолдануға, оқу-әдістемелік құжаттарды жасауға мүмкіндік береді.

2021-2024 жылдардағы мәліметтер көрсетілген